Gå til innhold

Er livet ødelagt nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært innlagt på dps en periode nå. Innleggelsen hjalp ikke på problemnet, som er akutt tinnitus. Jeg er alvorlig rammet, ute av jobb og ser ingen fremtid. Livet mitt ligger i ruiner og jeg er veldig bitter. Jeg ble utsatt for støy helt ufrivillig i en periode der jeg var stresset. Jeg har hatt innlegg om angsten for tinnitus før, men nå er det helt klart at jeg har fått det. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg i livet videre. Har også blitt overfølsom for lyd, noe som gjør at jeg omtrent ikke kan gå ut av huset. Er det noen her med lignende problem som lever med det? Kanskje noen som har noen oppmuntrende ord? Nå er allting svart synes jeg

Anonymkode: cde66...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å kunne håndtere tinnitus bedre etterhvert. Det finnes også folk som har spesialisert seg på tiltak mot lysømfintlighet. Be fastlegen om hjelp til å finne løsninger🙂

Anonymkode: e6927...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer til å kunne håndtere tinnitus bedre etterhvert. Det finnes også folk som har spesialisert seg på tiltak mot lysømfintlighet. Be fastlegen om hjelp til å finne løsninger🙂

Anonymkode: e6927...cdc

Har du vært bort i dette selv?

Anonymkode: cde66...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært innlagt på dps en periode nå. Innleggelsen hjalp ikke på problemnet, som er akutt tinnitus. Jeg er alvorlig rammet, ute av jobb og ser ingen fremtid. Livet mitt ligger i ruiner og jeg er veldig bitter. Jeg ble utsatt for støy helt ufrivillig i en periode der jeg var stresset. Jeg har hatt innlegg om angsten for tinnitus før, men nå er det helt klart at jeg har fått det. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg i livet videre. Har også blitt overfølsom for lyd, noe som gjør at jeg omtrent ikke kan gå ut av huset. Er det noen her med lignende problem som lever med det? Kanskje noen som har noen oppmuntrende ord? Nå er allting svart synes jeg

Anonymkode: cde66...cc2

Har selv tinnitus og av øre/nese/hals lege på sykehuset fikk jeg råd om å ha en radio e.l lavt på i bakgrunnen. Det vil hjelpe til å få fokuset bort fra selve tinnitusen. Har i flere år alltid hatt lyd på i leiligheten og det hjalp. Tinnitus forsvant ikke, men den ble mindre dominerende. Nå har jeg vendt meg til den og den sjenerer ikke så mye lenger. Det er bare litt bakgrunnsstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tinnitus selv, men pappa har det. Han slet med det samme som deg, men han sier at etter hvert ble han så vandt til å ha lyden der at nå er det veldig sjeldent at han tenker noe på den lenger. Håper at du får den hjelpen som du trenger på DPS og håper også at det vil bli bedre for deg også etter hvert, jeg tror i alle fall det.

Anonymkode: a0c3c...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, emilie321 skrev:

Har selv tinnitus og av øre/nese/hals lege på sykehuset fikk jeg råd om å ha en radio e.l lavt på i bakgrunnen. Det vil hjelpe til å få fokuset bort fra selve tinnitusen. Har i flere år alltid hatt lyd på i leiligheten og det hjalp. Tinnitus forsvant ikke, men den ble mindre dominerende. Nå har jeg vendt meg til den og den sjenerer ikke så mye lenger. Det er bare litt bakgrunnsstøy.

Jeg håper fremdeles at T skal forsvinne, men etter 2 måneder så er det vel ikke mye håp. Ser desverre svart på det, lyden er så ubehagelig. Jeg tenker mye på at jeg vil dø rett og slett, men så er jeg også diagnostisert med schizoaffektiv lidelse depressiv type, så jeg er i en bølgedal nå.

Anonymkode: cde66...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...