Gå til innhold

Noe jeg burde få med?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Hva er viktig å få med i møte med psykiater? At medisinene gjorde meg likegyldig? Har ikke sluttet helt, tar jo 37 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så ofte jeg snakker med han,men nå kommer jeg ikke på noe å si. Hva som plager meg for tiden? Det er jo eliten det, det kan nok ikke han hjelpe med. Han er jo en av dem selv. Noen er det ubevisst, de har bare blitt hjernevasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er ikke så ofte jeg snakker med han,men nå kommer jeg ikke på noe å si. Hva som plager meg for tiden? Det er jo eliten det, det kan nok ikke han hjelpe med. Han er jo en av dem selv. Noen er det ubevisst, de har bare blitt hjernevasket. 

Hva om du forteller ham at du tror han er en del av eliten og at han har blitt hjernevasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal få med at du tenker mye på det med "eliten". Har du andre plager ville jeg tatt med det.

Anonymkode: c11e0...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hva om du forteller ham at du tror han er en del av eliten og at han har blitt hjernevasket?

Kan godt si det jeg, det er jo sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal få med at du tenker mye på det med "eliten". Har du andre plager ville jeg tatt med det.

Anonymkode: c11e0...f7f

Har jo plager med kroppen, har mye vondt for tiden. Det henger vel sammen med psyken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kan godt si det jeg, det er jo sannheten. 

Da synes jeg du skal gjøre det. Fortell gjerne om illuminati også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Da synes jeg du skal gjøre det. Fortell gjerne om illuminati også.

Ja eliten er illuminati det,sannheten må frem til psykiatere også. Alle vil ha sannheten, men ingen vil svelge den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du endelig fått deg time hos psykiater? 

Fortell om årsakene til at du trappet ned på medisin og i tillegg kan du fortelle om vrangforestillingene om eliten og illuminati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan godt si det jeg, det er jo sannheten. 

Det bør du absolutt si.

Anonymkode: 3ada2...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fionys skrev:

Har du endelig fått deg time hos psykiater? 

Fortell om årsakene til at du trappet ned på medisin og i tillegg kan du fortelle om vrangforestillingene om eliten og illuminati.

Ja fikk time sånn plutselig i morgen.

Ja det var jo for å føle meg og få mer åndelig kontakt. Konspirasjonsteorier er ikke vrangforestillinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja fikk time sånn plutselig i morgen.

Ja det var jo for å føle meg og få mer åndelig kontakt. Konspirasjonsteorier er ikke vrangforestillinger!

Den dagen du kan presentere et bevis for Illuminati, skal jeg overføre 100.000 kroner til deg. 

(Svadanettsider og Youtube er ikke bevis)

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja fikk time sånn plutselig i morgen.

Ja det var jo for å føle meg og få mer åndelig kontakt. Konspirasjonsteorier er ikke vrangforestillinger!

Du snakket også om at du brukte mat for å døyve følelsene, slike ting er også viktig å få med. Hvis du har en formening hva du trenger hjelp med så tar du med det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Den dagen du kan presentere et bevis for Illuminati, skal jeg overføre 100.000 kroner til deg. 

(Svadanettsider og Youtube er ikke bevis)

Min overbevisning er bevis nok for meg, så får du heller tro hva du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fionys skrev:

Du snakket også om at du brukte mat for å døyve følelsene, slike ting er også viktig å få med. Hvis du har en formening hva du trenger hjelp med så tar du med det også.

Ja det trenger jeg hjelp til å takle følelser på en annen måte enn å døyve dem med mat, men det var for å døyve tomrommet også. Fylle meg opp med noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva er viktig å få med i møte med psykiater? At medisinene gjorde meg likegyldig? Har ikke sluttet helt, tar jo 37 mg. 

Jeg synes du skal fortelle om den krevende livssituasjonen du har hatt denne sommeren med bekymring for familien din. I den forbindelse vil det også være naturlig at du forteller om dine tanker om at eliten kan ta bestemmelser om andre menneskers liv.

Du virket litt bedre i den perioden du tok litt mer medisin enn du gjør nå.

Anonymkode: f9ec7...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal fortelle om den krevende livssituasjonen du har hatt denne sommeren med bekymring for familien din. I den forbindelse vil det også være naturlig at du forteller om dine tanker om at eliten kan ta bestemmelser om andre menneskers liv.

Du virket litt bedre i den perioden du tok litt mer medisin enn du gjør nå.

Anonymkode: f9ec7...652

Ja det har vært en påkjenning denne sommeren,ja sa det til mannen i dag at vi hadde aldri fri vilje og han var enig. Fri vilje er en illusjon, det er alltid noen som styrer. De eier mennesker. Bare ta skyte episodene i USA, det vil til slutt bli slutt på våpen. Det er det de vil, ingen skal kunne forsvare seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Min overbevisning er bevis nok for meg, så får du heller tro hva du vil. 

Har du så god råd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Har du så god råd? 

Nei, men hva må til for å overbevise deg? Jeg kjenner det i hver celle i kroppen at det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...