Gå til innhold

Noe jeg burde få med?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Janus30 skrev:

Selvfølgelig kan det være belastende for dine nærmeste å se deg alvorlig psyk på jevnlig basis. Det kan være fullstendig hjerteskjærende å se et familiemedlem miste grepet om virkeligheten og forsvinne i vrangforestillinger, paranoia og hallusinasjoner. 

Jeg kan se for meg at det er ekstra frustrerende når hovedårsaken til sykdomsutbruddene er gjentatt tukling med medisinene.

Jeg vet at mine egne dårlige perioder påvirker folk jeg er glad i. Dette er en stor motivasjonsfaktor for å være trofast mot behandlingen og andre forebyggende vaner. 

Vil ikke si jeg er alvorlig syk,men kjenner jo forskjell...er rarere nå i hodet og kroppen. Samtidig kjenner jeg mer på følelser og tanker, det er jo positivt. Mine nærmeste merker ingen forskjell, jeg sitter i sofaen som vanlig. Går ikke rundt og snakker om ting jeg opplever, jeg er en stille person. 

Da hadde de vel sagt det? Om det hadde plaget dem at jeg tuller med medisinene? De sier ingenting, og de er vant til meg. 

Men hvis jeg blir verre enn nå vurderer jeg å øke igjen, jeg har kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har følt meg så rar i dag...så fjern, så jeg tok 74 mg. Først en så en litt senere, orker ikke dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men har følt meg så rar i dag...så fjern, så jeg tok 74 mg. Først en så en litt senere, orker ikke dette. 

Det er ikke morsomt å være psyk. :unsure:

Anonymkode: 3ada2...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke morsomt å være psyk. :unsure:

Anonymkode: 3ada2...358

Nei og nå føler jeg meg syk :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei og nå føler jeg meg syk :( 

Hold ut. Du blir bedre når du tar den forskrevet dosen. Godt bedring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Hold ut. Du blir bedre når du tar den forskrevet dosen. Godt bedring 😊

Håper det. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig å ta medisiner når jeg tror det og er illuminati, men jeg skal prøve. Har så mye å tenke på for tiden at det går rundt og rundt i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...