Gå til innhold

Noe galt med liker-funksjonen?


Lillemus

Anbefalte innlegg

I dag får jeg beskjed om at jeg ikke kan trykke liker flere ganger i dag - kl. var 7 om morgenen første gangen jeg prøvde og jeg har definitivt ikke sittet oppe i natt for å klikke liker på alle nye innlegg for å si det sånn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei
Har du problemet fremdeles? Er det på pc eller på mobil, og hvilken nettleser?

PC, chrome og nå fungerer det. :) Men er det sånn at man har 10 (?) likes man kan dele ut i løpet av ett kalenderdøgn eller er det i løpet av siste 24 timer?

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lillemus skrev:

PC, chrome og nå fungerer det. :) Men er det sånn at man har 10 (?) likes man kan dele ut i løpet av ett kalenderdøgn eller er det i løpet av siste 24 timer?

Det stemmer at det er 10 likes pr døgn, det står ikke spesifisert noe om det er i løpet av 24 timer, eller et kalenderdøgn. Dog syntes jeg dette var veldig lite, så jeg opphørte grensa for antall likes man kan gi, så får vi heller vurdere å innskrenke det om det skulle bli ett problem.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

Det stemmer at det er 10 likes pr døgn, det står ikke spesifisert noe om det er i løpet av 24 timer, eller et kalenderdøgn. Dog syntes jeg dette var veldig lite, så jeg opphørte grensa for antall likes man kan gi, så får vi heller vurdere å innskrenke det om det skulle bli ett problem.

Ann Christin, admin

Flott! 10 er jo alt for lite, som regel bruker man det kanskje ikke så ofte, men så havner man i en diskusjon hvor man vil like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Flott! 10 er jo alt for lite, som regel bruker man det kanskje ikke så ofte, men så havner man i en diskusjon hvor man vil like mye.

Det var det jeg tenkte også. Såfremt det ikke er noe misbruk av noe slag som har trigret avgjørelsen kan det være ubegrenset, så får vi heller vurdere det på nytt om det av en eller annen grunn skulle blitt et misbruk.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine likes forsvinner... er det flere det er slik for? 

Anonymkode: 1ceff...930

Aner ikke, jeg sitter ikke og følger med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Aner ikke, jeg sitter ikke og følger med på det.

Forsvinner med en gang 

Anonymkode: 1ceff...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsvinner med en gang 

Anonymkode: 1ceff...930

Nå måtte jeg sjekke de likes'ene jeg delte ut for en liten stund siden og de ligger der fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Nå måtte jeg sjekke de likes'ene jeg delte ut for en liten stund siden og de ligger der fremdeles.

Går bra. Nevnte det bare i samme slengen :) 

Anonymkode: 1ceff...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

De skal ikke forsvinne. Skjer det fortsatt, eller har det skjedd bare innenfor et begrenset tidsrom?

Er det registrert en likes på innlegget ditt nå? 

Anonymkode: 1ceff...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forumassistent
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det registrert en likes på innlegget ditt nå? 

Anonymkode: 1ceff...930

Nei, det er det ikke. Jeg skal melde fra til Teknisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Nei, det er det ikke. Jeg skal melde fra til Teknisk!

Ok. Prøvde igjen nå, den forsvant. 

Anonymkode: 1ceff...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 9.25, HanneMari Egmont skrev:

Snodig, jeg har gitt beskjed, så det vil bli sett på snart! :) 

Jeg tror problemet er at man både må trykke på pilen opp, og så på «like». Hvis man bare trykker på pilen opp, så blir det ikke registrert like selv om det ser sånn ut. Den forsvinner igjen.

Egentlig er det unødvendig med denne to-trinns prosessen all den tid den eneste reaksjonen man kan gi er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tror problemet er at man både må trykke på pilen opp, og så på «like». Hvis man bare trykker på pilen opp, så blir det ikke registrert like selv om det ser sånn ut. Den forsvinner igjen.

Det tenkte jeg også på, jeg orket bare ikke å beskrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2018 den 10.13, laban skrev:

Det tenkte jeg også på, jeg orket bare ikke å beskrive det.

Visste ikke at man måtte det. Da er det oppklart. 

Anonymkode: 1ceff...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Så bra du fant ut av det! Men dere har selvsagt helt rett, det burde ikke være sånn. Jeg håper teknisk kan finne ut av det så man slipper å klikke to ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...