Gå til innhold

Bekymrer du deg over at partneren kan ha mistet forelskelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, påskelilje skrev:

Når en blir forelska, blir en jo vakker både pga forelskelsens glød, men også i sen andres øyne.

Veldig sant! Det finnes sikker de som ikke syns han jeg har falt for er vakker også, men herre for en ELENDIG dårlig smak de da må ha :D😛😍;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kayia skrev:

Veldig sant! Det finnes sikker de som ikke syns han jeg har falt for er vakker også, men herre for en ELENDIG dårlig smak de da må ha :D😛😍;) 

Haha 😁😁😁 Takk for praten i dag. Ha en fin kveld 💛💛💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, påskelilje skrev:

Haha 😁😁😁 Takk for praten i dag. Ha en fin kveld 💛💛💛

Selv takk, og fin kveld til deg også😊. Endte akkurat med å sende jr en «mama❤️U»-snap jeg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker:

1) Han vil ha barn med deg fordi han trenger norsk statsborgerskap.

2) Hvorfor oppfører du deg som om du var 14 år gammel? Hvilke kvinner over 40 går og bekymrer seg for å bli ghostet av en fremmedkulturell mann som bor i kollektiv? 

Beklager å være krass, men dette virker litt latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har vondt av deg som har sånne bekymringer i starten av et forhold. Jeg ser fortsatt ikke bort fra at dette handler om religion og skvis mellom to kulturer. Det er en fremmed verden å leve seg inn i for moderne nordmenn.

Jeg må bare gjenta: Jeg tror ikke på at han ikke orker sex pga jobbing. Det ville vært et SVÆRT dårlig tegn om det var et problem allerede i starten av et forhold.

Vi er nesten aldri alene heller. Har disse folkene i kollektivet rundt oss hele tiden omtrent. Men når de er borte og når vi har en dag en gang eller to i måneden alene så har vi sex. Da er det plutselig helt greit å ha sex og da ønsker han sex. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kayia skrev:

Veldig sant! Det finnes sikker de som ikke syns han jeg har falt for er vakker også, men herre for en ELENDIG dårlig smak de da må ha :D😛😍;) 

Min er så vakker å se på at jeg kan garantere at jeg tror de fleste vil synes det samme. Men vet ikke men jeg tror. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Mine tanker:

1) Han vil ha barn med deg fordi han trenger norsk statsborgerskap.

2) Hvorfor oppfører du deg som om du var 14 år gammel? Hvilke kvinner over 40 går og bekymrer seg for å bli ghostet av en fremmedkulturell mann som bor i kollektiv? 

Beklager å være krass, men dette virker litt latterlig.

Ha ha så lenge han ikke treffer en fra samme land .  

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trøster meg med at hver gang de fra kollektivet er borte fra huset så får jeg sex. Og da er det veldig god sex. Men det skjer bare når de ikke er i huset. Når det er folk i huset så vil han ikke ha sex.... 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men trøster meg med at hver gang de fra kollektivet er borte fra huset så får jeg sex. Og da er det veldig god sex. Men det skjer bare når de ikke er i huset. Når det er folk i huset så vil han ikke ha sex.... 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Er dere aldri hjemme hos deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er så vakker å se på at jeg kan garantere at jeg tror de fleste vil synes det samme. Men vet ikke men jeg tror. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Hehe, jeg sa dette mest i spøk, smaken et jo som baken vettu... ;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Hehe, jeg sa dette mest i spøk, smaken et jo dom baken vettu... ;) 

Er nok to vakre menn som vi prater om i tråden da  😂

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, emilie321 skrev:

Er dere aldri hjemme hos deg?

 

Vi er iblant hos meg også. Men han liker å være i kollektivet pga han liker å sosialisere seg med folkene der. De har et litt annet miljø sammen enn hva som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trøsten er at dersom vi har tid alene sammen som vi nesten aldri har, så har vi heftig og veldig god sex. Veldig romantisk sex faktisk med levende stearinlys på og mye romantikk i selve sexen. Aldri opplevd så romantisk sex før.... men det er svært sjeldent. Men når vi er i kollektivet og folkene er tilstede, så vil han at alle skal være sosiale sammen. Men han tar på meg støtt og stadig foran de. Men det blir ikke sex... 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte å ta med  : Det er ikke vanskelig å få han opphisset sexuellt for å si det sånn. Men selv om han får synlig tydelig tenning så vil han ikke ha sex når andre er tilstede utenfor rommet. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er iblant hos meg også. Men han liker å være i kollektivet pga han liker å sosialisere seg med folkene der. De har et litt annet miljø sammen enn hva som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Jeg spør igjen jeg. Hva slags religion/ kultur - bakgrunn har han?

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er iblant hos meg også. Men han liker å være i kollektivet pga han liker å sosialisere seg med folkene der. De har et litt annet miljø sammen enn hva som er vanlig i Norge. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Er han ikke litt gammel til å bo i kollektiv som noen og 40-åring?

Anonymkode: 42958...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, cilie skrev:

Jeg spør igjen jeg. Hva slags religion/ kultur - bakgrunn har han?

Jeg vil ikke utlegge for mye om det her. Litt forsiktig med å utlegge for mye. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er han ikke litt gammel til å bo i kollektiv som noen og 40-åring?

Anonymkode: 42958...c5e

De som bor i kollektivet er helt opp til 75 år. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste har ufattelig gode egenskaper som egentlig veier opp for sexen.  Så hvis uteblivelse sex skyldes religion og kultur så aksepterer jeg det. Fordi jeg synes at han er fantastisk snill og bra mann også. Så problemer er at jeg håper og holder fast ved han selv om jeg føler på manglende sex og lurer på hva som er den egentlige årsaken. 

Anonymkode: dd1bb...ee2

I mitt forrige forhold brydde jeg meg ikke om sex, men nå... Selv etter 13 år i lag og vi begge har passert 50 har vi det helt topp også i sengen! Vi ligger i alle fall ikke under snittet på 2 ganger i uka for å si det sånn.

Så at en mann i hans alder (dere er vel bortimot 10 år yngre enn oss?) skal være så sliten etter jobbing at han ikke orker å ha sex mer enn 1-2 ganger i mnd med en dame han har vært sammen med i noen mnd og påstår han elsker høyest i verden - du må da være enig i at det høres veldig merkelig ut?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, cilie skrev:

Jeg spør igjen jeg. Hva slags religion/ kultur - bakgrunn har han?

Han er katolikk, det har hun vært åpen om tidligere i tråden (eller var det en annen tråd?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...