Gå til innhold

Ønske


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, XbellaX skrev:

Jeg synes det vil være trist om du ikke ønsker å være på dol mer, håper du kommer på besøk i blant likevel

Jeg skal sette det på vent og se hvordan det går. Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HanneMari Egmont skrev:

Vil du slettes eller ikke? :) 

Setter det på vent inntil videre, det er så mange her som betyr mye for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg synes også det er fint å ha deg her inne :)

 

Takk for det, men jeg orker ikke mer. Er noen svar og hint til meg i det siste som har fått meg til å ta en slik avgjørelse. Men som sagt, takk for gode ord :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

Så du vil slettes?

Ann Christin, admin

Skulle gjerne vært her om det ikke  var for at noen har hengt seg opp i meg. Hva er alternativet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MxxM skrev:

Skulle gjerne vært her om det ikke  var for at noen har hengt seg opp i meg. Hva er alternativet? 

Alternativet er å høre på de som er positive og å overse de negative. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, MxxM skrev:

Skulle gjerne vært her om det ikke  var for at noen har hengt seg opp i meg. Hva er alternativet? 

Er det en anonymbruker eller en person med brukernavn? For om det er brukernavn kan man ignorere personen og deres innlegg. Er det en anonym er det dessverre få tiltak man kan gjøre.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MxxM skrev:

Skal gi det et forsøk. 

Så bra. Det ble jeg glad for å se. Jeg vet aldri helt hva jeg skal skrive når folk sier de vil slette brukeren. Jeg vet ikke hva som er best for dem, og vil ikke presse i noen retning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...