Gå til innhold

Jeg er manisk og kåt, men klarer ikke å få orgasme. Hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror de er vant med å snakke om slike ting. Da jeg gikk til behandling ved en poliklinikk måtte jeg krysse av på et skjema før hver time. Da var dette med seksuell lyst ett av spørsmålene. Både for mye lyst og fravær av lyst er med på å danne er bilde av hvordan man har det psykisk. Men du trenger selvfølgelig ikke å gå i detalj. 

Anonymkode: e020b...9fd

Det er jo sant, kan jo prøve å snakke litt mer generelt om det kanskje uten å være så alt for privat.

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sant, kan jo prøve å snakke litt mer generelt om det kanskje uten å være så alt for privat.

Anonymkode: aadd8...8b1

Det gå greit å snakke om det med behandleren. Vi er så åpen i dag. Du må jo har det bedre. Det er ingen å skammer seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det gå greit å snakke om det med behandleren. Vi er så åpen i dag. Du må jo har det bedre. Det er ingen å skammer seg for.

Skal ta det opp neste gang, er bare litt dumt at behandleren min er en mann og jeg ikke kan bytte.

Anonymkode: aadd8...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg leste i et ukeblad en gang at kraftige nys var egentlig orgasmer som bare trengte seg på så naturlig var det. Så vanlig høysnue var altså ikke hva man trodde. Å visualisere inne i sitt hode eller se TV kanskje kan hjelpe?

Anonymkode: 8d420...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...