Gå til innhold

Såret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Mann her som har vært gift i over 25 år med verden fineste og kjekke dame. Vi har hatt et godt ekteskap og alt har egentlig vært helt topp. Ho sier ho er veldig glad i meg enda. 

Men her en dag helt ut av det blå så fortalte jo meg at ho ville flytte fra meg fordi ho ikke hadde kjæreste følelser for meg lengre. Har skjønt at ho har vært mye stressa i sommer med mye besøk og litte tid for bare oss to. 

Jeg sier det er mulig å finne tilbake igjen, kanskje gå i terapi. Men ho sier det er hennes følelser det er noe galt med, så ho vil ikke prøve engang. Vil bare flytte ut. 

Er det håp for oss, vi er verdens beste venner fortsatt. Ingen har sagt et vondt ord til den andre. Kan fortsatt sitte å holde rundt hverandre og være nær med hverandre(ikke sex).  Men akkurat nå er det det siste jeg tenker på. Vil bare at ho kan finne tilbake sine følelser for meg.

Er det mulig.

Hilsen en som er knust nå

Anonymkode: bda41...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Mann her som har vært gift i over 25 år med verden fineste og kjekke dame. Vi har hatt et godt ekteskap og alt har egentlig vært helt topp. Ho sier ho er veldig glad i meg enda. 

Men her en dag helt ut av det blå så fortalte jo meg at ho ville flytte fra meg fordi ho ikke hadde kjæreste følelser for meg lengre. Har skjønt at ho har vært mye stressa i sommer med mye besøk og litte tid for bare oss to. 

Jeg sier det er mulig å finne tilbake igjen, kanskje gå i terapi. Men ho sier det er hennes følelser det er noe galt med, så ho vil ikke prøve engang. Vil bare flytte ut. 

Er det håp for oss, vi er verdens beste venner fortsatt. Ingen har sagt et vondt ord til den andre. Kan fortsatt sitte å holde rundt hverandre og være nær med hverandre(ikke sex).  Men akkurat nå er det det siste jeg tenker på. Vil bare at ho kan finne tilbake sine følelser for meg.

Er det mulig.

Hilsen en som er knust nå

Anonymkode: bda41...f8b

Er kjærligheten sterk nok, så er det alltid mulighet. Dersom hun er glad i deg så vil hun nok savne deg etterhvert. 

Jeg vet hvor vondt det er med forholdsbrudd. Det er ganske smertefullt og vondt. Man føler seg helt knust. Er selv veldig redd for å oppleve det igjen. Følelser er vanskelige ting. 

Vet du årsaken til at hun har mistet kjæreste- følelsene for deg? . Det gjelder å vite hvorfor, for da er det mye lettere å se om man kan klare å fikse det. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Mann her som har vært gift i over 25 år med verden fineste og kjekke dame. Vi har hatt et godt ekteskap og alt har egentlig vært helt topp. Ho sier ho er veldig glad i meg enda. 

Men her en dag helt ut av det blå så fortalte jo meg at ho ville flytte fra meg fordi ho ikke hadde kjæreste følelser for meg lengre. Har skjønt at ho har vært mye stressa i sommer med mye besøk og litte tid for bare oss to. 

Jeg sier det er mulig å finne tilbake igjen, kanskje gå i terapi. Men ho sier det er hennes følelser det er noe galt med, så ho vil ikke prøve engang. Vil bare flytte ut. 

Er det håp for oss, vi er verdens beste venner fortsatt. Ingen har sagt et vondt ord til den andre. Kan fortsatt sitte å holde rundt hverandre og være nær med hverandre(ikke sex).  Men akkurat nå er det det siste jeg tenker på. Vil bare at ho kan finne tilbake sine følelser for meg.

Er det mulig.

Hilsen en som er knust nå

Anonymkode: bda41...f8b

Det er ikke umulig å vekke opp følelser som er døde, men sånn du beskriver det virker det usannsynlig. Det ser ut som om hun har bestemt seg.

Du føler at det kommer ut av det blå, men det gjør nok ikke det. Hun har sikkert gått gjennom en lang prosess før hun kom dit hun er i dag. Det er neppe noe som bare har skjedd i sommer.

Jeg synes du nærmest bør kreve parterapi. Ikke fordi det nødvendigvis vil redde forholdet, men for at du skal få en ryddig avslutning.

Du vil gå gjennom en sorgperiode, men prøv å tenke litt på livet etter henne. Det er ikke verdens undergang. Kanskje du ender opp med å ha det bedre enn du har hatt det de siste årene. Forholdet har neppe vært fantastisk, selv om det har virket OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Er kjærligheten sterk nok, så er det alltid mulighet. Dersom hun er glad i deg så vil hun nok savne deg etterhvert. 

Jeg vet hvor vondt det er med forholdsbrudd. Det er ganske smertefullt og vondt. Man føler seg helt knust. Er selv veldig redd for å oppleve det igjen. Følelser er vanskelige ting. 

Vet du årsaken til at hun har mistet kjæreste- følelsene for deg? . Det gjelder å vite hvorfor, for da er det mye lettere å se om man kan klare å fikse det. 

Hei Mina. Nei det vet jeg ikke. Hun vil ikke si noe om det. Men det jeg vet er at vi var mye vekk fra hverandre i sommer, og når vi var samme så var huset fullt av ungdommer heime fra skole og gjester her. Kan vel si at vi ikke hadde så mye kvalitetstid da. Hun sier fortsatt at hun er veldig glad i meg og alt det der. Derfor det er så sårt.  Vi har også hvert veldig flink til å pleie hverandre før, masse weekendturer og sydenturer bare vi to Alt bare raser sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mann 49 skrev:

Hei Mina. Nei det vet jeg ikke. Hun vil ikke si noe om det. Men det jeg vet er at vi var mye vekk fra hverandre i sommer, og når vi var samme så var huset fullt av ungdommer heime fra skole og gjester her. Kan vel si at vi ikke hadde så mye kvalitetstid da. Hun sier fortsatt at hun er veldig glad i meg og alt det der. Derfor det er så sårt.  Vi har også hvert veldig flink til å pleie hverandre før, masse weekendturer og sydenturer bare vi to Alt bare raser sammen. 

Hei. Jeg forstår deg. Dette med kjærlighet som virker til å gå i stykker er ufattelig vanskelig og sårt. Og man lever i håpet lenge. Håper jo alltid på at alt skal fikse seg igjen. Men noen ganger så fikser det seg, mens noen ganger ikke. Håper det fikser seg for dere. Du kan jo spørre om dere kan ta en samtale om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...