Gå til innhold

Er det virkelig så ille?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Spør du din far hvorfor han misjonerer om det? Det er vel det jeg er opptatt av og jeg vil ikke kalle det misjonering, men en måte å få frem fakta på. Det er jo så masse løyner nå til dags, på en eller annen måte må sannheten frem. Og at barnevernet er en del av eliten er 100 % sikkert når man ser hvordan de styrer på, de styrer jo folk sitt liv. 

Når jeg leser på anti-barnevern grupper er jeg veldig glad for at vi har barnevernet. De fleste der inne er ikke helt gode.

Anonymkode: f5219...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser på anti-barnevern grupper er jeg veldig glad for at vi har barnevernet. De fleste der inne er ikke helt gode.

Anonymkode: f5219...7b7

Ok. Jeg er ikke med der så jeg vet ikke hva som foregår der. Jeg tror noen ganger det er nødvendig,men syns de har for mye makt og liker ikke at deres ord er det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg er ikke med der så jeg vet ikke hva som foregår der. Jeg tror noen ganger det er nødvendig,men syns de har for mye makt og liker ikke at deres ord er det siste. 

Det er et langt større problem at barnevernet gjør for lite enn for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Janus30 skrev:

Det er et langt større problem at barnevernet gjør for lite enn for mye. 

De burde ha mer fokus på innvandrer barn, og der det er rus involvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

De burde ha mer fokus på innvandrer barn, og der det er rus involvert. 

De bør også ha mer fokus på der det er psykisk sykdom involvert.

Anonymkode: f5219...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De bør også ha mer fokus på der det er psykisk sykdom involvert.

Anonymkode: f5219...7b7

Tror de har nok fokus der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

Spør du din far hvorfor han misjonerer om det?

Det handler nok mer om demens enn "misjonering" i farens tilfelle. Da er det ingen vits i å spørre og grave, men heller forsøke å avlede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Det handler nok mer om demens enn "misjonering" i farens tilfelle. Da er det ingen vits i å spørre og grave, men heller forsøke å avlede.

Ja jeg vet det, men hvorfor denne kritikken mot meg? Det er det jeg lurer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Jeg vil anta det er stor andel psyke i det alternative miljøet.

En del av de som forsker på nyreligiøse fenomener, påpeker at det er ikke nødvendigvis noen grunn til å mene at det er psykere å tro på konspirasjonsteorier og ufoer enn den hellige ånd og Jesu oppstandelse. Kulturelt sett er det flere som har forestillinger som er i samsvar med kristen tro, men det er en betydelig andel mennesker innen nyreligiøse miljøer som tror på mange av de fenomenene Stjernestøv omtaler. 

 

Anonymkode: cbbae...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er DOL en blogg eller dagbok? 

Anonymkode: f2774...a5a

Er du dols nye moderator?

Anonymkode: cbbae...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er DOL en blogg eller dagbok? 

Anonymkode: f2774...a5a

Regner med at admin sletter hvis det er upassende det jeg skriver, de har regler her å forholde seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del av de som forsker på nyreligiøse fenomener, påpeker at det er ikke nødvendigvis noen grunn til å mene at det er psykere å tro på konspirasjonsteorier og ufoer enn den hellige ånd og Jesu oppstandelse.

Stemmer nok at begge deler er like psykt.

Anonymkode: f5219...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del av de som forsker på nyreligiøse fenomener, påpeker at det er ikke nødvendigvis noen grunn til å mene at det er psykere å tro på konspirasjonsteorier og ufoer enn den hellige ånd og Jesu oppstandelse. Kulturelt sett er det flere som har forestillinger som er i samsvar med kristen tro, men det er en betydelig andel mennesker innen nyreligiøse miljøer som tror på mange av de fenomenene Stjernestøv omtaler. 

 

Anonymkode: cbbae...ef5

Ja og dette burde psykiatrien lese om og ha kunnskap om,jeg er ikke alene om min tro. Vi er mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer nok at begge deler er like psykt.

Anonymkode: f5219...7b7

Da har du ikke kunnskap nok, alle kristne er ikke syke. Er religioner syke mener du generelt? Da er flertallet av menneskene syke. Trodde flertallet betød mest jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer nok at begge deler er like psykt.

Anonymkode: f5219...7b7

Dersom du lager deg din egne hjemmesnekrede definisjon av hva en psykisk lidelse er, så kan du selvfølgelig påstå hva som helst. Hvis du forholder deg til det som er av diagnosekriterier, så kan du ikke si at det å ha religiøs tro som du deler med andre innenfor en subkultur, innebærer sykdom. 

Men selvfølgelig kan også mennesker med religiøs tro bli syke. Det kan de som heier på Rosenborg også bli. 

Anonymkode: cbbae...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du lager deg din egne hjemmesnekrede definisjon av hva en psykisk lidelse er, så kan du selvfølgelig påstå hva som helst .iøs tro bli syke. Det kan de som heier på Rosenborg også bli. 

Anonymkode: cbbae...ef5

Det var du om tok dette opp hva denne såkalte "forskeren" hadde sagt. Hvis du mener at folk som tror jorda er flat, dronning Elisabeth er reptil fra en annen planet, fly brukes til å spre gift å atmosfæren for drepe flest mulig, at vaksiner gir autisme og vi alle er hjernevasket at illuminati/eliten/jødene/reptiler osv er friske og oppegående sier det mest om deg selv.

 

Anonymkode: f5219...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Spør du din far hvorfor han misjonerer om det? Det er vel det jeg er opptatt av og jeg vil ikke kalle det misjonering, men en måte å få frem fakta på. Det er jo så masse løyner nå til dags, på en eller annen måte må sannheten frem. Og at barnevernet er en del av eliten er 100 % sikkert når man ser hvordan de styrer på, de styrer jo folk sitt liv. Og de som er såååå for medisiner som vil gjøre oss til roboter som kupton og andre psykiatere, de er hjernevasket. Det er bare kalde fakta. 

Det er uheldig at slikt som dette kan skrives i et forum som dette uten å moderes bort. Mange som leser her inne har det vanskelig og har tvilsomt godt av å lese dine vrangforestillinger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bergogdal skrev:

Det er uheldig at slikt som dette kan skrives i et forum som dette uten å moderes bort. Mange som leser her inne har det vanskelig og har tvilsomt godt av å lese dine vrangforestillinger.

 

Ok. Kan godt forsvinne jeg. Men rart ikke admin har gitt meg beskjed dersom det jeg skriver er så skadelig? Er ikke det en tankevekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Føler meg så misforstått. Bare fordi jeg tror på illuminati, er det noe galt med det? Det var et voldsomt syn den psykiateren har på meg,er redd noen andre skal lese det. Legen f.eks,det kommer ikke noe godt ut av det ihvertfall. Ble faktisk trist og lei meg,det tar på å lese slikt om seg selv som ikke stemmer. Og nå har jeg økt på medisinen som han ville,merker ikke så stor forskjell. Er fortsatt i forsvarsposisjon og er meg selv lik,føler meg ikke så bra men det betyr ikke at jeg er psykotisk. Nei dette var trist :( 

Jeg synes ikke det er et spesielt problem vedr hva du eller andre mennesker tror på. For meg kan du tro på både julenissen og påskeharen. Det som er relevant er hvordan du fungerer med dine tanker i hverdagen (både med/i deg selv men og i relasjon med andre). Du fungerer ikke så bra. Tankene dine, når du er enten på vei til å bli dårligere eller allerede er dårlig -gjør at du ofte går rett i forsvar. Du blir paranoid. Du blir sta (staere enn du normalt sett er!), du blir ekstremt ensporet og det er køl umulig å ha en dialog med deg (og slik er ikke du til vanlig). Du blir i blant redd og i blant livredd. Og da blir det viktig å se på hva som kan hjelpe deg til å få en noe bedre hverdag. Om en moderat dose AP kan gjøre deg litt mer kontaktbar, litt roligere inne i deg, litt mindre angst og kaos, og gir deg noe mer bakkekontakt så er det flott. Om ikke (og aller helst i tillegg) burde du fått en langt bedre oppfølging enn du har per i dag. En oppfølging som tok vare på hele deg selv om jeg synes det er flott at du får psykepl. på besøk i blant. det er et skritt i riktig retning.

Du er stjernestøv, du har ditt åndelige livssyn og det synes jeg er helt ok. Det er når denne åndeligheten tar fullstendig over at jeg blir bekymret for deg. Skjønner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Kan godt forsvinne jeg. Men rart ikke admin har gitt meg beskjed dersom det jeg skriver er så skadelig? Er ikke det en tankevekker?

Delta i diskusjoner men konspirasjonsteorier og beskyldninger har ikke noe i et psykiatriforum å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...