Gå til innhold

Hva gjør dere når dere har sex i parforholdet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier dere å ha full pakke med både 69 ,og alt som er eller? 

Her går det mest i helt vanlig form for sex. 

Anonymkode: 935e4...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så ofte 69, men det hender. Hun har størst behov for oppvarming, så det blir mest jeg som bruker tunge og hender. Noen få ganger vibrator, men den er litt for effektiv, så det er ikke så ofte. Det er ellers mye kosing og kyssing. 

Ellers vanlig samleie, stort sett misjonær siden det er best🙂

M48

Anonymkode: 4c8ce...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier dere å ha full pakke med både 69 ,og alt som er eller? 

Her går det mest i helt vanlig form for sex. 

Anonymkode: 935e4...f83

Jeg sier som Åge Aleksandersen i "Hymne til de mørke soverom":

Riktignok itj så veldig avansert,

men det e kjent og kjært,

trygt og godt

og lite komplisert

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2018 den 17.56, Lillemus skrev:

Jeg sier som Åge Aleksandersen i "Hymne til de mørke soverom":

Riktignok itj så veldig avansert,

men det e kjent og kjært,

trygt og godt

og lite komplisert

:) 

Har dere sex i mørke rom? Jeg er så lei av å ha sterkt lys. Nyter sex best i mørke. 

Anonymkode: 935e4...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere sex i mørke rom? Jeg er så lei av å ha sterkt lys. Nyter sex best i mørke. 

Anonymkode: 935e4...f83

Spørs om man skal knulle eller ha øm sex 

Anonymkode: 5650c...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere sex i mørke rom? Jeg er så lei av å ha sterkt lys. Nyter sex best i mørke. 

Anonymkode: 935e4...f83

Det varierer jo med hvor vi er og når på døgnet vi har sex. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
På 24.8.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Har dere sex i mørke rom? Jeg er så lei av å ha sterkt lys. Nyter sex best i mørke. 

Anonymkode: 935e4...f83

Jeg synes helt bekmørkt er litt kjedelig. Greit å se hva man holder på med. Alt fra stearinlys til dagslys er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg synes helt bekmørkt er litt kjedelig. Greit å se hva man holder på med. Alt fra stearinlys til dagslys er bra.

Enig. Det er pirrende å se. Jeg klarte ikke det før, fordi jeg så på sex som noe skittent (pga incest - men har jobbet med det og klart å snu det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapper mer av når det er mørkt i rommet. Føler meg ikke så beglodd og studert da. Men det er vel pga selvtilliten min at det føles sånn. 

Anonymkode: 935e4...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slapper mer av når det er mørkt i rommet. Føler meg ikke så beglodd og studert da. Men det er vel pga selvtilliten min at det føles sånn. 

Anonymkode: 935e4...f83

Kanskje det har med selvtillit å gjøre, ja. Jeg liker å se kroppen til partneren men det er også noe med å se ansiktet og kanskje ha litt øyekontakt.

Det er ikke så veldig viktig at det er lys da. Alt går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Gargamel skrev:

Kanskje det har med selvtillit å gjøre, ja. Jeg liker å se kroppen til partneren men det er også noe med å se ansiktet og kanskje ha litt øyekontakt.

Jeg synes det er dødskleint å ha øyekontakt under sex! Aner ikke hvorfor, men akkurat det liker jeg ikke på en måte. :D Vi blir som regel lattermilde begge to de gangene vi har øyekontakt underveis, heldigvis er vi like akkurat der så det er ikke noe problem. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
27 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg synes det er dødskleint å ha øyekontakt under sex! Aner ikke hvorfor, men akkurat det liker jeg ikke på en måte. :D Vi blir som regel lattermilde begge to de gangene vi har øyekontakt underveis, heldigvis er vi like akkurat der så det er ikke noe problem. :) 

Så rart. Det føler ikke jeg i det hele tatt.

Mesteparten av tiden har vi ikke øyekontakt da. Stirrekonkurranse er alltid kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gargamel skrev:

Så rart. Det føler ikke jeg i det hele tatt.

Mesteparten av tiden har vi ikke øyekontakt da. Stirrekonkurranse er alltid kleint. 

😄😄😄 Stirrekonkurranser ja - jeg dauer! Jeg liker jo å se på hans ansikt og se at han nyter, men synes det er kleint når jeg merker at han ser på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være så mangt... ;) I hverdagen blir det mest seint om kvelden på soverommet, når ungdommene endelig har kommet seg i seng - men er vi alene i huset, kan det jo bli litt mer kreativt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 12.14, Lillemus skrev:

Jeg synes det er dødskleint å ha øyekontakt under sex! Aner ikke hvorfor, men akkurat det liker jeg ikke på en måte. :D Vi blir som regel lattermilde begge to de gangene vi har øyekontakt underveis, heldigvis er vi like akkurat der så det er ikke noe problem. :) 

 

På 26.8.2018 den 12.46, Gargamel skrev:

Så rart. Det føler ikke jeg i det hele tatt. Mesteparten av tiden har vi ikke øyekontakt da. Stirrekonkurranse er alltid kleint. 

Hm, snedig så ulike preferanser man kan ha :D Har dere øynene lukket da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

 

Hm, snedig så ulike preferanser man kan ha :D Har dere øynene lukket da eller? 

Nyter i grunnen mest med øynene lukket, men liker jo å se også - bare ikke sånn "ser hverandre dyyyypt inn i øynene" akkurat mens vi har sex. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, påskelilje skrev:

Det kan jo være så mangt... ;) I hverdagen blir det mest seint om kvelden på soverommet, når ungdommene endelig har kommet seg i seng - men er vi alene i huset, kan det jo bli litt mer kreativt....

Hvis vi skulle ventet til ungdommene er i seng (når de er hos oss) hadde det blitt sex så langt utpå natta at ingen av hadde vært i stand til å holde oss våkne.. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Kayia skrev:

 

Hm, snedig så ulike preferanser man kan ha :D Har dere øynene lukket da eller? 

Neida. Det er mye artig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
56 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis vi skulle ventet til ungdommene er i seng (når de er hos oss) hadde det blitt sex så langt utpå natta at ingen av hadde vært i stand til å holde oss våkne.. :D 

De legger seg senere enn oss og er mer enn gamle nok til å skjønne hva lydene er. Det nytter nesten ikke på kvelden lenger.

Vi får det alltids til. Der det er hjerterom er det musrom. (Nytt ordtak!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Gargamel skrev:

De legger seg senere enn oss og er mer enn gamle nok til å skjønne hva lydene er. Det nytter nesten ikke på kvelden lenger.

Vi får det alltids til. Der det er hjerterom er det musrom. (Nytt ordtak!) 

Haha 😊😁

Våre har aldri kommentert lydene... men skjønner sikkert hva som skjer hvis de hører noe... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...