Gå til innhold

Var det dårlig gjort av meg å stryke de ansatte over låret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje en rar problemstilling, men jeg spør likevel.

Jeg fikk utgang for første gang etter at jeg ble innlagt og jeg prøvde å stikke av med en gang de åpnet døren. De to ansatte som jeg hadde som følge utløste selvfølgelig alarmen og det kom flere ansatte for å hjelpe og de fikk tak i meg. Tilbake på rommet ble jeg holdt fast av to menn som satt på hver sin side av meg i sengen. De holdt meg fast i hver sin hånd og de holdt meg rundt håndleddet slik at jeg fortsatt klarte å bevege fingrene. Den ene holdt hånden min mellom lårene sine og den andre holdt hånden oppå låret sitt. Jeg valgte å stryke de begge over låret for å irritere dem. Det virket ikke som de brydde seg nevneverdig da de verken flyttet hånden min vekk fra låret sitt eller sa noe om det, han som holdt hånden min fast og hadde lagt den mellom lårene sine flyttet den bare oppå låret sitt i steden for når jeg begynte å røre han med fingrene.

Var det dårlig gjort av meg å stryke de ansatte over låret?

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det dårlig gjort av meg å stryke de ansatte over låret?

Anonymkode: e4db9...cd8

Litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Litt.

Hvorfor synes du det? Jeg er ikke uenig altså, jeg bare lurer.

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en rar problemstilling, men jeg spør likevel.

Jeg fikk utgang for første gang etter at jeg ble innlagt og jeg prøvde å stikke av med en gang de åpnet døren. De to ansatte som jeg hadde som følge utløste selvfølgelig alarmen og det kom flere ansatte for å hjelpe og de fikk tak i meg. Tilbake på rommet ble jeg holdt fast av to menn som satt på hver sin side av meg i sengen. De holdt meg fast i hver sin hånd og de holdt meg rundt håndleddet slik at jeg fortsatt klarte å bevege fingrene. Den ene holdt hånden min mellom lårene sine og den andre holdt hånden oppå låret sitt. Jeg valgte å stryke de begge over låret for å irritere dem. Det virket ikke som de brydde seg nevneverdig da de verken flyttet hånden min vekk fra låret sitt eller sa noe om det, han som holdt hånden min fast og hadde lagt den mellom lårene sine flyttet den bare oppå låret sitt i steden for når jeg begynte å røre han med fingrene.

Var det dårlig gjort av meg å stryke de ansatte over låret?

Anonymkode: e4db9...cd8

Barnslig.

Anonymkode: cb629...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnslig.

Anonymkode: cb629...23f

Hvorfor? Fordi jeg gjorde det for å irritere dem?

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Kayia skrev:

Ja. Årsak: Kroppen er personlig, og berøring dere i mellom er ikke en del av relasjonen dere har som pleier/innlagt. 

Jeg er enig i det. Jeg hadde ikke gjort det om igjen, jeg var bare desperat.

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor synes du det? Jeg er ikke uenig altså, jeg bare lurer.

Anonymkode: e4db9...cd8

Jeg mener det samme som @Kayia skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fionys skrev:

Respektløst. Ville du likt om noen plutselig strøk deg over lårene?

Selvfølgelig ikke. Men jeg hadde ingen andre intensjoner annet enn å irritere.

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en rar problemstilling, men jeg spør likevel.

Jeg fikk utgang for første gang etter at jeg ble innlagt og jeg prøvde å stikke av med en gang de åpnet døren. De to ansatte som jeg hadde som følge utløste selvfølgelig alarmen og det kom flere ansatte for å hjelpe og de fikk tak i meg. Tilbake på rommet ble jeg holdt fast av to menn som satt på hver sin side av meg i sengen. De holdt meg fast i hver sin hånd og de holdt meg rundt håndleddet slik at jeg fortsatt klarte å bevege fingrene. Den ene holdt hånden min mellom lårene sine og den andre holdt hånden oppå låret sitt. Jeg valgte å stryke de begge over låret for å irritere dem. Det virket ikke som de brydde seg nevneverdig da de verken flyttet hånden min vekk fra låret sitt eller sa noe om det, han som holdt hånden min fast og hadde lagt den mellom lårene sine flyttet den bare oppå låret sitt i steden for når jeg begynte å røre han med fingrene.

Var det dårlig gjort av meg å stryke de ansatte over låret?

Anonymkode: e4db9...cd8

Ha, men kan på én måte forstå det. Vil tro man føler seg ganske avmektig når man blir holdt slik. På en annen side, du var kanskje forberedt på at det ville skje, da du prøvde å stikke av? Hvor ville du?

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var så gale jeg da, de holdt deg jo fast. Hadde sikkert klipt dem og jeg da,men du prøvde jo å stikke av. Hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Villanda skrev:

Ha, men kan på én måte forstå det. Vil tro man føler seg ganske avmektig når man blir holdt slik. På en annen side, du var kanskje forberedt på at det ville skje, da du prøvde å stikke av? Hvor ville du?

Ja, jeg var forberedt både på at de to jeg hadde følge av samt de som hadde alarmvakt kom til å springe etter meg og at politiet ville bli varslet dersom de ikke skulle  få tak i meg, men jeg tenkte at det var verdt å ta den sjansen bare jeg kunne komme meg vekk. Jeg hadde ikke tenkt over hvor jeg skulle, jeg ville bare vekk fra avdelingen og de ansatte.

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Syns ikke det var så gale jeg da, de holdt deg jo fast. Hadde sikkert klipt dem og jeg da,men du prøvde jo å stikke av. Hvorfor? 

Jeg ville bare vekk fra avdelingen og de ansatte. Jeg følte at det var uutholdelig å være der og jeg tenkte at jeg kom både til å bli lagt i belter igjen og tvangsmedisinert og skjermet dersom jeg ble værende så jeg så ikke på det som et alternativ.

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare vekk fra avdelingen og de ansatte. Jeg følte at det var uutholdelig å være der og jeg tenkte at jeg kom både til å bli lagt i belter igjen og tvangsmedisinert og skjermet dersom jeg ble værende så jeg så ikke på det som et alternativ.

Anonymkode: e4db9...cd8

Ok. Kipt det da :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Kipt det da :( 

Det var kipt, ja. Men nå føler jeg det heldigvis ikke sånn lenger. Nå føler jeg at jeg får tilstrekkelig med hjelp og jeg tenker å ta i mot både samtaleterapi og medisiner frivillig. Jeg har innsett at jeg virkelig trenger den hjelpen som de ønsker å gi meg.

Anonymkode: e4db9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var kipt, ja. Men nå føler jeg det heldigvis ikke sånn lenger. Nå føler jeg at jeg får tilstrekkelig med hjelp og jeg tenker å ta i mot både samtaleterapi og medisiner frivillig. Jeg har innsett at jeg virkelig trenger den hjelpen som de ønsker å gi meg.

Anonymkode: e4db9...cd8

Så bra du føler du får rett hjelp :) Ingenting er bedre enn det. Lykke til videre! Klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Syns ikke det var så gale jeg da, de holdt deg jo fast. 

Og det var det vel en god grunn til?

Anonymkode: cb629...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det var det vel en god grunn til?

Anonymkode: cb629...23f

Ja jeg forstår jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...