Gå til innhold

Alle i arbeid på Tv2 idag klokken 20:00 / Sumo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny episode i dag folkens (uten "90% kommentaren"...kanskje du hadde rett 😛 Eller tilfeldig, hvem vet)

 

Blir spennende å høre hva det sies i dagens episode. 

Anonymkode: bd211...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å høre hva det sies i dagens episode. 

Anonymkode: bd211...2de

Leser dud et jeg skrev igjenn så forsvinner spenningen, jukset litt :ph34r: med tv2 sumo ;) 

Anonymkode: 00fc2...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser dud et jeg skrev igjenn så forsvinner spenningen, jukset litt :ph34r: med tv2 sumo ;) 

Anonymkode: 00fc2...2a9

Leste visst litt fort. Det er tross alt tidlig på morran.  :ph34r: 

Anonymkode: bd211...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på serien. Er det bare autisme/asberger det går i? Eller er det folk med andre ting også?

Anonymkode: 843c0...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fulgt med på serien. Er det bare autisme/asberger det går i? Eller er det folk med andre ting også?

Anonymkode: 843c0...0e2

ADHD og Tourettes også.

Anonymkode: bd211...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ADHD og Tourettes også.

Anonymkode: bd211...2de

Oki. 

 

Asperger og schizofreni er vel de diagnosene som har færrest diagnostiserte i arbeid vil jeg tro.

Anonymkode: 843c0...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de får nok svar på spørsmålet de stiller i introen til hver episode hver gang "kan et lite puff i riktig retning være det som skal til for å få alle i arbeid"

Nei, det er ikke det som skal til.... Du må endre hele det økonomiske systemet til noe kommunist greier om du skal få til det (og som alle vet er det nedsider ved kommunisme også, selv om vi ikke lærer om det på skolen hehe)

Så, kanskje gå motsatt vei, aksepter at alle ikke passer inn og la dem få et greit liv og mulighet for å jobbe frivillig etc finne sin plass isteden for å presse og trakasere alle som ikke passer inn i noe arbeidsliv som bli værre og værre selv for normale friske folk?

Bare et spørsmål, regner med at Tv2 gir oss svaret i siste episode...

 

PS.  på sosialen vil du få masse "puff i riktig retning" for resten av livet sitt, kanskje det er det som skal til er det det tv2 forsøker å si indirekte? Ta fra dem trygda (eller nekt dem det til å begynne med) og gi dem puff istedenfor

ARBEIT MACHT FREIII !!!!!!!!!!!!!!

LYKKE TIL !!!!!!!!

Anonymkode: 00fc2...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...