Gå til innhold

Fare for å bli deprimert av å kjøpe brukte truser?


Trulstrulsen

Anbefalte innlegg

For en pris, og for en lettvinn måte for ambisiøse kvinnfolk å tjene penger på. 😂 Tror at faren for depresjon øker proporsjonalt med hvor mange kr en har brukt/kastet bort på denne svindyre hobbyen. Duften vil vel også avta etterhvert. 

Anonymkode: a49a8...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/30/2018 at 11:11 PM, Trulstrulsen said:

En får som regel vite hvem selger er etterhvert og bygger opp tillit til evt andre aktiviteter og ting som personlig levering osv etterhvert.

Har møtt mange hyggelige noen Gærne ;)

Hva koster personlig levering? Er det billigere enn å bruke Bring, DHL, eller evt Postnord? Postnord leverer bare før kl 13 der jeg bor, og det passer dårlig. Leverer de til arbeidsplass? 

Anonymkode: a49a8...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster personlig levering? Er det billigere enn å bruke Bring, DHL, eller evt Postnord? Postnord leverer bare før kl 13 der jeg bor, og det passer dårlig. Leverer de til arbeidsplass? 

Anonymkode: a49a8...4e3

En truse via Bring? Personlig levering? Her har du misforstått konseptet tydeligvis. En truse kan selvfølgelig bare puttes i en konvolutt og bringes i postkassen.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, Kayia said:

En truse via Bring? Personlig levering? Her har du misforstått konseptet tydeligvis. En truse kan selvfølgelig bare puttes i en konvolutt og bringes i postkassen.

Du kan jo dette du😀😁.......men personlig overlevering er mer spennende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mrxx skrev:

Du kan jo dette du😀😁.......men personlig overlevering er mer spennende:-)

Bra dere mener det, blir nok så jeg fortsetter med personlig overlevering :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en pris, og for en lettvinn måte for ambisiøse kvinnfolk å tjene penger på. 😂 Tror at faren for depresjon øker proporsjonalt med hvor mange kr en har brukt/kastet bort på denne svindyre hobbyen. Duften vil vel også avta etterhvert. 

Anonymkode: a49a8...4e3

haha hvorfor skulle det være slik ??  fordi det er så mye annet jeg ellers kunne brukt de pengene eller tiden til enn å sveve rundt
på min naive sky og la meg bli utnyttet av en glupsk selvberettiget ung kvinne her og der? 

en livsnyter tenker ikke sånn vettu ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 8/30/2018 at 1:29 PM, Trulstrulsen said:

500-2000 er normalt 

Er ikke ute etter noe annet enn ydmykelse, får som regel i bøtter og spann. Noen selgere er faktisk Gærne og vil mer :)

Prisen i seg selv er ydmykende nok. 😲 "Gærne" som vil mer? De vil vel ha mer penger, hvilket fremstår for meg ganske så rasjonelt. 

Har en mistanke om at du her betaler opp til mange ganger "markedspris", men kanskje det er litt av vitsen? Ellers kan du nok få prutet prisen en god del ned. Produksjonskost er sikkert ikke særlig høy, så her må det være mye "å gå på."

Anonymkode: a49a8...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2018 at 1:41 PM, Kayia said:

Bra dere mener det, blir nok så jeg fortsetter med personlig overlevering :P 

Personlig, fraktfri levering over hele landet? 😂

Anonymkode: a49a8...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2018 at 1:19 PM, Kayia said:

En truse via Bring? Personlig levering? Her har du misforstått konseptet tydeligvis. En truse kan selvfølgelig bare puttes i en konvolutt og bringes i postkassen.

Konseptet er selve postkasseleveringen? Sikker på at du ikke har misforstått? 😉 Om noe så verdifullt leveres i postkassen, løper man unødvendig stor risiko for at sendingen forsvinner - uforsikret -, og at man mister store verdier. Sendinger ksn jo bli stjålet. Men du vil kanskje si at "da er det bare å få lås på postkassen", men så enkelt er det tross alt ikke. Det florerer av kurs og opplæringsvideoer i oppdirking av låser (på både det lyse og mørke nettet), med info om hva slags utstyr man trenger, samt hvor man får kjøpt det. Om man i tillegg ikke har strammet skruene som fester postkasse til stativ tilstrekkelig, er det en smal sak å skru kassen ned med en minitrekker. En skal vel heller ikke se bortifra at noen kan være så sterke (og frekke), at de røsker med seg hele kassen, hiver den i bilen, og skynder seg hjem for å legge den ut på Finn, før eier i det hele tatt registrerer at han mangler en postkasse. 

Anonymkode: a49a8...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Konseptet er selve postkasseleveringen? Sikker på at du ikke har misforstått? 😉 Om noe så verdifullt leveres i postkassen, løper man unødvendig stor risiko for at sendingen forsvinner - uforsikret -, og at man mister store verdier. Sendinger ksn jo bli stjålet. Men du vil kanskje si at "da er det bare å få lås på postkassen", men så enkelt er det tross alt ikke. Det florerer av kurs og opplæringsvideoer i oppdirking av låser (på både det lyse og mørke nettet), med info om hva slags utstyr man trenger, samt hvor man får kjøpt det. Om man i tillegg ikke har strammet skruene som fester postkasse til stativ tilstrekkelig, er det en smal sak å skru kassen ned med en minitrekker. En skal vel heller ikke se bortifra at noen kan være så sterke (og frekke), at de røsker med seg hele kassen, hiver den i bilen, og skynder seg hjem for å legge den ut på Finn, før eier i det hele tatt registrerer at han mangler en postkasse. 

Anonymkode: a49a8...4e3

Du har helt rett, dette vet jeg nada om. Har imidlertid lest og sett på TV at jenter tjenester på å sende i posten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2018 den 3.21, AnonymBruker skrev:

Vasker du tusene bør du bruker dem?

Anonymkode: 0a518...6e3

Jeg er ikke han, men jeg tror brukt er vanligst blant trusefans.

 

I japan selger de brukte truser i automater. Med bilde av jenta som har brukt den. De skifter typisk truse 3 ganger om dagen, så det er vel begrenset hvor "duftende" de kan være. 

 

 

 

Anonymkode: 3111d...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har da alle våre egne i dag. På samme måte som vi har gravkone til gravene. 

Hvafornoe? Har "vi" gravkoner i våre dager (tenker du på å sette bort gravstell via gravlegat?), og hva har det med truser å gjøre? 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/14/2018 at 8:32 AM, AnonymBruker said:

Vi har da alle våre egne i dag. På samme måte som vi har gravkone til gravene. 

Anonymkode: 5f95d...2da

Tror flere har "egne" gråtekoner enn gravkoner i dag. 

Anonymkode: a49a8...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...