Gå til innhold

Hvem sender god morgen melding først?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere som har eller har hatt et kjæresteforhold uten å bo sammen. Tenkte du over hvem av dere som sendte god morgen melding først? 

Anonymkode: 3720f...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.😂

Anonymkode: b9caf...7a7

😂 jeg er kansje rar som tenker over det. Men jeg føler at det er alltid meg som skriver god morgen først. 😂

Anonymkode: 3720f...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med dere som har eller har hatt et kjæresteforhold uten å bo sammen. Tenkte du over hvem av dere som sendte god morgen melding først? 

Anonymkode: 3720f...690

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂 jeg er kansje rar som tenker over det. Men jeg føler at det er alltid meg som skriver god morgen først. 😂

Anonymkode: 3720f...690

Nei, men nå hadde jeg heller ikke sett nødvendigheten av god morgen-meldinger hver eneste dag. Kanskje din kjære har det likedan. Må da uansett være mye hyggeligere med spontane meldinger enn faste meldinger man liksom skal være forpliktet til å sende til gitte tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med dere som har eller har hatt et kjæresteforhold uten å bo sammen. Tenkte du over hvem av dere som sendte god morgen melding først? 

Anonymkode: 3720f...690

Vi sender ikke god-morgen-meldinger, på den tiden av døgnet er det kun melding om det er noe viktig. Vi sender natta-melding hver kveld når vi ikke er i lag da, men det har aldri falt meg inn å tenkte på hvem som sender først. Det er vel helst den som først kryper under dyna? Noen ganger er man opptatt med en film eller noe annet og husker ikke på det før meldingen fra den andre tikker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jo jeg sammen med mannen, men i perioder er vi jo fra hverandre pga jobbreiser, ferie hver for oss, besøk til familie hver for oss etc. Vi sender veldig sjelden god morgen-meldinger, jeg gjør i alle fall ikke det ofte - har faktisk aldri tenkt på det. Vi sender vel som regel en melding om kvelden, og det er vel jevnt fordelt om det er jeg eller han som gjør det. Ikke alltid den andre svarer, hvis en er opptatt med noe, eller sovner litt raskere enn planlagt eller noe annet :-D Ingen krise i alle fall. Jeg er ikke noe glad i å snakke i telefon, så det er sjelden vi prater sammen når vi er fra hverandre. Men vi er racere på meldinger om alt mulig, både praktiske ting og andre ting - men altså ikke på noe bestemt tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Det har gått over 20 år, men det gjenstår å se hvem som blir den første til å sende god-morgen melding;)

 Vi ble sammen før tekstmeldinger slo gjennom på alvor, så det er vel noe der. Vi sender jo andre meldinger hver dag om praktiske ting, og en sjelden gang noe litt mer koselig/spennende.

Det blir kanskje mer satt pris på hvis det ikke skjer hver dag. Jeg satser på det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Det har gått over 20 år, men det gjenstår å se hvem som blir den første til å sende god-morgen melding;)

 Vi ble sammen før tekstmeldinger slo gjennom på alvor, så det er vel noe der. Vi sender jo andre meldinger hver dag om praktiske ting, og en sjelden gang noe litt mer koselig/spennende.

Det blir kanskje mer satt pris på hvis det ikke skjer hver dag. Jeg satser på det i alle fall.

Hehe. Personen som sender først god morgen hilsen er jo litt søt da haha. Neida . Men jeg er altfor god på å telle på det. Jeg får slutte med det. 😂

Anonymkode: 3720f...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med dere som har eller har hatt et kjæresteforhold uten å bo sammen. Tenkte du over hvem av dere som sendte god morgen melding først? 

Anonymkode: 3720f...690

Haha nei :D Og det varierer hvem som gjør hva, både morgen og kveld, på samme måte som det varierer om vi svarer med en gang eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er altfor god på å telle på det. Jeg får slutte med det. 😂

Anonymkode: 3720f...690

Ja, det bør du slutte med, med mindre du er 14 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg er ikke noe glad i å snakke i telefon, så det er sjelden vi prater sammen når vi er fra hverandre. Men vi er racere på meldinger om alt mulig, både praktiske ting og andre ting - men altså ikke på noe bestemt tidspunkt.

Samme her - jeg er heller ikke noe glad i å snakke i telefonen, kjappe beskjeder er selvfølgelig greit, men å sitte i lange tider og kosemoseprate med kjæresten på telefonen... Nah. Gjør ikke det heller. :) Meldinger derimot - der er jeg god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattameldinger hadde vært koselig å fått, kanskje jeg skal prøve å bli aktiv på dating fronten jeg også ;)

Er forøvrig god på både å prate og å sende meldinger med telefonen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Ja, det bør du slutte med, med mindre du er 14 år.

Om jeg ikke tar helt feil så kan du vel bytte plass på sifrene der omtrent...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det med dere som har eller har hatt et kjæresteforhold uten å bo sammen. Tenkte du over hvem av dere som sendte god morgen melding først? 

Anonymkode: 3720f...690

Det er nok kjæresten som var flinkest til det . Både før og etter at vi flyttet sammen. 

Det er ikke så mye God morgen meldinger lenger nå etter 5 år iom at vi nå det siste årer har bodd sammen, men kjæresten er veldig oppmerksom og sender fortsatt meldinger. 

Jeg skiftet arbeidsted denne uka og begynte å kjøre kollektivt. 

Kvelden før begynte han å skjekke rutetabellene for meg, før jeg rakk det selv. 

Da jeg kom på jobb fikk jeg melding:  - Hei kjære ! Hvordan gikk det med t-bane og tog i dag ? 

Jeg prøver å vise samme oppmerksomheten, men jeg er nok dessverre ikke like flink. Er utrolig glad i han da og vet han :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Om jeg ikke tar helt feil så kan du vel bytte plass på sifrene der omtrent...?

Jeg er bare 4 år eldre enn 14 år  :)

Anonymkode: 3720f...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Nattameldinger hadde vært koselig å fått, kanskje jeg skal prøve å bli aktiv på dating fronten jeg også ;)

Er forøvrig god på både å prate og å sende meldinger med telefonen :)

 

Det er lett å bli avhengig av å få meldinger 😂

Anonymkode: 3720f...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å bli avhengig av å få meldinger 😂

Anonymkode: 3720f...690

Hehe... Ja, jeg ser den ;)

 

Endret av emilie321
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare 4 år eldre enn 14 år  :)

Anonymkode: 3720f...690

:D Beklager at jeg tok feil. :) Kos deg med kjæresten og meldingene, men ikke lag noen sak ut av hvem som sender først og sist. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

:D Beklager at jeg tok feil. :) Kos deg med kjæresten og meldingene, men ikke lag noen sak ut av hvem som sender først og sist. :) 

Ok. Jeg skal stoppe med det 😄. Jeg har noen dårlige erfaringer tidligere i relasjoner og tenker lett tilbake på det. Men skal slutte å telle og tenke over hvem som sender melding først og sist. Inkludert god morgen meldingene 😁

Anonymkode: 3720f...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2018 den 18.54, Lillemus skrev:

Om jeg ikke tar helt feil så kan du vel bytte plass på sifrene der omtrent...?

Jeg synes ikke noe om å offentlig gjette på hvem som skriver anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...