Gå til innhold

Kjæresten har sjelden tid til meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg naiv som vil tro han? 

Jeg har ikke sett kjæresten min på en uke. Årsaken er at han jobber hele tiden. Han har to jobber. En på dagtid og en på kvelden. Han sier at dette er kun for noen uker. Og at etter det så vil han ha mye tid med meg. Skriver at han elsker meg og gleder seg til fritid sammen med meg. Han sender og så bilder av han selv på jobb.  

Er jeg naiv som forsøker å tro han? 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naiv? Han er vel på jobb det meste av sin våkne tid i en begrenset periode. Forsikrer deg om at han elsker deg og ser fram til å være sammen med deg igjen. Hva er problemet? 

Anonymkode: 6cbca...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg naiv som vil tro han? 

Jeg har ikke sett kjæresten min på en uke. Årsaken er at han jobber hele tiden. Han har to jobber. En på dagtid og en på kvelden. Han sier at dette er kun for noen uker. Og at etter det så vil han ha mye tid med meg. Skriver at han elsker meg og gleder seg til fritid sammen med meg. Han sender og så bilder av han selv på jobb.  

Er jeg naiv som forsøker å tro han? 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Hvis det er et nytt forhold og han er i nærheten så er det litt rart å ikke klare å få til litt tid sammen hver uke i det minste.

Forresten så er det grenser for hvor mye det er lov å jobbe. Flere uker i strekk er ikke lovlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Hvis det er et nytt forhold og han er i nærheten så er det litt rart å ikke klare å få til litt tid sammen hver uke i det minste.

Forresten så er det grenser for hvor mye det er lov å jobbe. Flere uker i strekk er ikke lovlig. 

Jeg synes det er rart. Han bor i nærheten. Jeg føler at det er leit. Jeg håper på at han kan være ærlig om det var noe annet bak. Han sitter meg på "vent" med å si: "Om en del uker så blir det mye tid sammen". 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får inntrykk av at hvis bare det er sant at han elsker deg, kan du leve med hva som helst.

Og jeg synes du blir veldig selvutslettende i dette forholdet. Hva med dine ønsker og behov, skal alt dreie seg om ham?

Han styrer hvor ofte dere treffes, hva dere gjør og hva dere snakker om.

Når man er forelsket, kan man gå på vannet og flytte fjell. Og man lengter etter hverandre hele tiden.

Jeg kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å finne tid til å være sammen, for eksempel etter kveldsjobb - hvis man bare vil det sterkt nok.

Med dette siste mener jeg ikke å trekke hans følelser for deg i tvil, men jeg mener at det å være i et forhold innebærer mer enn å sende kjærlighetserklæringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg naiv som vil tro han? 

Jeg har ikke sett kjæresten min på en uke. Årsaken er at han jobber hele tiden. Han har to jobber. En på dagtid og en på kvelden. Han sier at dette er kun for noen uker. Og at etter det så vil han ha mye tid med meg. Skriver at han elsker meg og gleder seg til fritid sammen med meg. Han sender og så bilder av han selv på jobb.  

Er jeg naiv som forsøker å tro han? 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Hvorfor kan han ikke komme og sove hos deg innimellom? Jeg og min nye jobber også mye, men vi tilbringer likevel tid sammen - gjerne etter 21 og fram til neste morgen. Vil man, så får man det til, selv om man blir litt trøtt av det... :P:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er rart. Han bor i nærheten. Jeg føler at det er leit. Jeg håper på at han kan være ærlig om det var noe annet bak. Han sitter meg på "vent" med å si: "Om en del uker så blir det mye tid sammen". 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Hvis han har to jobber for tiden, så tenker jeg at det er gode grunner til at det er vanskelig å rekke. I tillegg så er det vel sånn at du bor trangt og med et "barn" i leiligheten? Da er det kanskje ikke så lett å bare stikke innom deg sent om kvelden og bli til neste morgen?

Synes ikke du skal basere dine vurderinger mht. forholdet tolkninger av om han er glad nok i deg. Synes det er viktigere å at du kjenner etter hvordan det er for deg å være i dette forholdet. 

Anonymkode: 9b318...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har to jobber for tiden, så tenker jeg at det er gode grunner til at det er vanskelig å rekke. I tillegg så er det vel sånn at du bor trangt og med et "barn" i leiligheten? Da er det kanskje ikke så lett å bare stikke innom deg sent om kvelden og bli til neste morgen?

Synes ikke du skal basere dine vurderinger mht. forholdet tolkninger av om han er glad nok i deg. Synes det er viktigere å at du kjenner etter hvordan det er for deg å være i dette forholdet. 

Anonymkode: 9b318...369

Han har to jobber. Den ene er en jobb hvor han tar imot tilreisende fra andre land. En slags R&B eller noe. Han tar seg av disse personene som kommer med å reise og guide de rundt, lager mat til dem, osv. Derfor får han ikke tid til meg før de er dratt. Han jobber også i en vanlig jobb i tillegg. Jeg sliter litt med å være i dette fordi jeg føler at han kunne ofret litt av sin tid på meg om han ville. Jeg trekker meg heller litt unna nå, også får han kjenne etter om han savner meg. Savner han meg må han vise det med å vise interesse for å bruke litt tid på meg også. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har to jobber for tiden, så tenker jeg at det er gode grunner til at det er vanskelig å rekke. I tillegg så er det vel sånn at du bor trangt og med et "barn" i leiligheten? Da er det kanskje ikke så lett å bare stikke innom deg sent om kvelden og bli til neste morgen?

Synes ikke du skal basere dine vurderinger mht. forholdet tolkninger av om han er glad nok i deg. Synes det er viktigere å at du kjenner etter hvordan det er for deg å være i dette forholdet. 

Anonymkode: 9b318...369

Jeg er enig i dette. Jeg må basere det på hvordan det er for meg å være i dette forholdet. Jeg har tanker som: "Er jeg ikke bra nok?" "Hva er galt med meg?" "Hvorfor bruker han ikke litt tid på meg engang"? " Elsker han meg ikke?" "Er dette måten å skyve meg bort på"? Men svaret til meg selv er: Lev, Nyt , ikke stå på vent på han, og la han komme og vise interesse nå om han faktisk står for det han sier. 

Jeg kommer til å se det litt ann. Men være obs på å holde meg i aktivitet og ikke bare sitte på "vent" . Altså det betyr ikke at jeg er utro. Det vil jeg aldri være , men bruker tiden til å se ann situasjonen nå. Er hyggelig med han når han skriver. Men jeg maser ikke lenger på å treffes. Jeg har skrevet noen forslag til å treffes tidligere i uken, og han sa at han vil treffes snart, men nå får han komme med forslag. Jeg orker ikke å sitte der masende når jeg føler det som jeg gjør. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babette skrev:

Jeg får inntrykk av at hvis bare det er sant at han elsker deg, kan du leve med hva som helst.

Og jeg synes du blir veldig selvutslettende i dette forholdet. Hva med dine ønsker og behov, skal alt dreie seg om ham?

Han styrer hvor ofte dere treffes, hva dere gjør og hva dere snakker om.

Når man er forelsket, kan man gå på vannet og flytte fjell. Og man lengter etter hverandre hele tiden.

Jeg kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å finne tid til å være sammen, for eksempel etter kveldsjobb - hvis man bare vil det sterkt nok.

Med dette siste mener jeg ikke å trekke hans følelser for deg i tvil, men jeg mener at det å være i et forhold innebærer mer enn å sende kjærlighetserklæringer.

Jeg er enig i denne setningen: "Og jeg synes du blir veldig selvutslettende i dette forholdet. Hva med dine ønsker og behov, skal alt dreie seg om ham?" 

Jeg skal ikke tenke på hva som er normalt i et kjærlighetsforhold / eller om jeg tror han er glad i meg eller ikke, men jeg skal tenke på mine ønsker og behov også. Jeg føler en tomhet / ensomhet/ føler meg avvist i forholdet på en måte. Og den følelsen er ikke bra. Leit, men jeg kommer ikke til å være den som maser om å treffes lenger. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Kayia said:

Hvorfor kan han ikke komme og sove hos deg innimellom? Jeg og min nye jobber også mye, men vi tilbringer likevel tid sammen - gjerne etter 21 og fram til neste morgen. Vil man, så får man det til, selv om man blir litt trøtt av det... :P:) 

Trøtt av det? Sover du ikke om natta? Hva holder du på med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mrxx skrev:

Trøtt av det? Sover du ikke om natta? Hva holder du på med?

I din alder er vel dette en fase du er ferdig med. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Er jeg naiv som vil tro han? 

Jeg har ikke sett kjæresten min på en uke. Årsaken er at han jobber hele tiden. Han har to jobber. En på dagtid og en på kvelden. Han sier at dette er kun for noen uker. Og at etter det så vil han ha mye tid med meg. Skriver at han elsker meg og gleder seg til fritid sammen med meg. Han sender og så bilder av han selv på jobb.  

Er jeg naiv som forsøker å tro han? 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Jeg synes ikke du er naiv om du tror ham mhp følelser.

 

Du er imidlertid naiv om du tror at hans prioriteringer vil endre seg veldig når det gjelder tid sammen. Han hadde kunnet se deg mer, evt overnatte sammen, også når han er travel. Jeg har vanskelig for å  tro at han noen gang vil prioritere tid sammen på den måten du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.9.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Er jeg naiv som vil tro han? 

Jeg har ikke sett kjæresten min på en uke. Årsaken er at han jobber hele tiden. Han har to jobber. En på dagtid og en på kvelden. Han sier at dette er kun for noen uker. Og at etter det så vil han ha mye tid med meg. Skriver at han elsker meg og gleder seg til fritid sammen med meg. Han sender og så bilder av han selv på jobb.  

Er jeg naiv som forsøker å tro han? 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Hva tror du selv? Hvis han ikke engang i denne nyforelsketfasen finner tid til å være bare litt sammen med deg - hva vil da skje når han ikke er glødende nyforelsket lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Hva tror du selv? Hvis han ikke engang i denne nyforelsketfasen finner tid til å være bare litt sammen med deg - hva vil da skje når han ikke er glødende nyforelsket lenger?

Er han glad nok i meg så vil han alltid være en del av livet mitt, tror jeg. Men på grunnlag av at han prioriterer meg dårlig så kan jeg ikke forvente at jeg er et satsingsområde for han. Så en vanskelig sak... 

Jeg kjenner at jeg blir usikker på han når vi møtes nå. Årsaken er at jeg blir usikker på hans følelser for meg, fordi det går så lang tid mellom hver gang. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han glad nok i meg så vil han alltid være en del av livet mitt, tror jeg. Men på grunnlag av at han prioriterer meg dårlig så kan jeg ikke forvente at jeg er et satsingsområde for han. Så en vanskelig sak... 

Jeg kjenner at jeg blir usikker på han når vi møtes nå. Årsaken er at jeg blir usikker på hans følelser for meg, fordi det går så lang tid mellom hver gang. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Problemet oppstår jo når den ene mener det er bra nok med noen tekstmeldinger når h*n prioriterer andre ting over en lengre periode mens den andre ikke synes det er holdbart i det hele tatt. Altså når forventningene på ingen måte samsvarer.

Jeg har jo vært i et særboerforhold (halve uka her og halve uka der) i over 13 år, men jeg har aldri følt at han ikke har hatt tid til meg eller ikke har prioritert meg når vi har hatt muligheten til å være sammen. Ikke da vi var nesten hysterisk nyforelsket og heller ikke nå etter 13 år. Vi skravler lite på telefonen (jeg liker ikke å snakke i telefonen), men melder minst 1 gang om dagen, allikevel har jeg aldri følt at han ikke bryr seg.

Hva skjer om han foreslår noe og du sier at du ikke har tid for du skal jobbe / på kino med en venninne / gjøre noe med ungene? Blir han sur eller er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Problemet oppstår jo når den ene mener det er bra nok med noen tekstmeldinger når h*n prioriterer andre ting over en lengre periode mens den andre ikke synes det er holdbart i det hele tatt. Altså når forventningene på ingen måte samsvarer.

Jeg har jo vært i et særboerforhold (halve uka her og halve uka der) i over 13 år, men jeg har aldri følt at han ikke har hatt tid til meg eller ikke har prioritert meg når vi har hatt muligheten til å være sammen. Ikke da vi var nesten hysterisk nyforelsket og heller ikke nå etter 13 år. Vi skravler lite på telefonen (jeg liker ikke å snakke i telefonen), men melder minst 1 gang om dagen, allikevel har jeg aldri følt at han ikke bryr seg.

Hva skjer om han foreslår noe og du sier at du ikke har tid for du skal jobbe / på kino med en venninne / gjøre noe med ungene? Blir han sur eller er det greit?

Jeg er veldig glad i han. Men jeg har innsett at jeg må ikke forvente mye kontakt i det forholdet. Det kan komme bedre perioder iblant. Vi har hatt perioder hvor vi har vært sammen hver dag. Men det kommer noen perioder hvor jeg knappt ser han. Og da begynner jeg å bli urolig og så begynner jeg lett å stresse med at jeg husker for godt minner fra fortid fra tilsvarende opplevelser (altså ikke med han, men tilsvarende), og så begynner jeg å bli deppa og trist av det. Men jeg har lært av fortiden også. Istedet for å sitte inne å deppe, så tar jeg på meg treningstøyet å kommer meg ut å trener/ jeg bruker tiden til barn/ familie/ andre, og gjør gøyale ting. Lever slik jeg gjorde som singel, men eneste forskjell er at jeg er ikke ute etter en mann.

Jeg kjenner en "hektfølelse" iblant, men jeg er flinkere til å løsrive meg fra det og ta signalene på at det må jeg i den situasjonen. Veldig viktig. Jeg har ikke ville konfrontert han om dette, men jeg sier at jeg savner mer kontakt med han. Han sier at han savner mer kontakt med meg også, og at det er situasjonen som gjør det, og at alt vil forandre seg. Jeg er i tvil på om alt vil bli bedre, men jeg holder på han videre og bare innfinner meg med at slik er det, og at jeg må ha et liv utenom. 

Du har vært i et lignende forhold, leser jeg. Altså i et forhold hvor dere var sammen lenge, og der du følte deg tilsidesatt. Hvme var det som gjorde det slutt av dere? Var det han? Eller var det deg? 

Jeg setter alltid av tid til han når han spør. Er barna rundt meg så lar jeg de være med. Så han har ikke opplevd det samme som jeg. 

 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært i et lignende forhold, leser jeg. Altså i et forhold hvor dere var sammen lenge, og der du følte deg tilsidesatt. Hvme var det som gjorde det slutt av dere? Var det han? Eller var det deg? 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Hæ? Snakker om du om mitt forlengst havarerte ekteskap? Der vokste vi fra hverandre så til de grader og det burde egentlig vært slutt mange år tidligere.

Nå er jeg i et særboforhold (pga mine barn), men til neste sommer blir det et samboerforhold. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Hæ? Snakker om du om mitt forlengst havarerte ekteskap? Der vokste vi fra hverandre så til de grader og det burde egentlig vært slutt mange år tidligere.

Nå er jeg i et særboforhold (pga mine barn), men til neste sommer blir det et samboerforhold. ❤️ 

Sorry ble litt forvirret i det jeg leste det... trodde du mente at eksen ikke prioriterte tid til deg men nå leste jeg over igjen og ser at jeg missforsto i farten... Beklager. 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo vært i et særboerforhold (halve uka her og halve uka der) i over 13 år, men jeg har aldri følt at han ikke har hatt tid til meg eller ikke har prioritert meg når vi har hatt muligheten til å være sammen. Ikke da vi var nesten hysterisk nyforelsket og heller ikke nå etter 13 år. Vi skravler lite på telefonen (jeg liker ikke å snakke i telefonen), men melder minst 1 gang om dagen, allikevel har jeg aldri følt at han ikke bryr seg

Det var dette..... Men nå ser jeg at jeg har lest litt feil mellom linjene. Du skriver at du har aldri følt at han ikke hadde hatt tid til deg... Ja da er det en annen sak...

Jeg føler at min kjæreste bryr seg om meg, selv om han tiltider er mye fraværende i kontakten. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...