Gå til innhold

Kjæresten har sjelden tid til meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Lillemus skrev:

Hæ? Snakker om du om mitt forlengst havarerte ekteskap? Der vokste vi fra hverandre så til de grader og det burde egentlig vært slutt mange år tidligere.

Nå er jeg i et særboforhold (pga mine barn), men til neste sommer blir det et samboerforhold. ❤️ 

Altså jeg føler at kjæresten min egentlig ikke vil skuffe elller såre meg på noen måte. Jeg føler at han er snill. Men jeg føler bare meg usikker når han blir lite tilstedeværende pga jobbene hans. Men det har ikke noe med at han ikke bryr seg. Jeg tror at han bryr seg. Men jeg blir usikker på om han føler at jeg er den dama han vil ha en fremtid med / samboerforhold / kone osv... Men jeg er såpass glad i han, at jeg velger å holde meg i aktivitet og pleie meg selv og livet utenom han samtidig som jeg har han (den travle mannen) . ;) 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, mrxx skrev:

Trøtt av det? Sover du ikke om natta? Hva holder du på med?

Jeg nyter alt livet har å by på, det er det jeg gjør :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 8.9.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Er jeg naiv som vil tro han? 

Jeg har ikke sett kjæresten min på en uke. Årsaken er at han jobber hele tiden. Han har to jobber. En på dagtid og en på kvelden. Han sier at dette er kun for noen uker. Og at etter det så vil han ha mye tid med meg. Skriver at han elsker meg og gleder seg til fritid sammen med meg. Han sender og så bilder av han selv på jobb.  

Er jeg naiv som forsøker å tro han? 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Jeg er så glad for at kjæresten var tålmodig med meg. 

Vi så hverandre bare annen hver helg i begynnelsen pluss tirsdager når yngstejenta var hos faren sin. Jeg ville ikke innvolvere yngstejenta så mye i starten. 

Etter hvert utviklet det seg til hver helg. Da begynte yngstejenta å bli dit og overnatte i helgene. 

Så ble det også ferier sammen og etter  lange ferier sammen begynte det å bli kunstig og rart og dra hvert til vårt. Da begynte vi å bli mer knyttet til hverandre og det ble ensomt å være alene, men vi hadde det slik i 3,5 -4 år før vi ble samboere. Nå har vi vært kjærester i snart 5 år og samboere i litt over 1 år. 

Dere har vel ikke vært sammen så lenge vel ? 

Hvis han har 2 jobber og er ferdig sent på kvelden , kan jeg skjønne at han kan være litt sliten for tiden. Man vil jo gjerne være opplagt når man møter kjæresten også. 

Synes ikke ei uke er så mye å ta på vei for hvis dette bare er for en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2018 den 10.19, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er rart. Han bor i nærheten. Jeg føler at det er leit. Jeg håper på at han kan være ærlig om det var noe annet bak. Han sitter meg på "vent" med å si: "Om en del uker så blir det mye tid sammen". 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Du får spionere på han. Se om han virkelig går på jobben.

Anonymkode: bd61a...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er så glad for at kjæresten var tålmodig med meg. 

Vi så hverandre bare annen hver helg i begynnelsen pluss tirsdager når yngstejenta var hos faren sin. Jeg ville ikke innvolvere yngstejenta så mye i starten. 

Etter hvert utviklet det seg til hver helg. Da begynte yngstejenta å bli dit og overnatte i helgene. 

Så ble det også ferier sammen og etter  lange ferier sammen begynte det å bli kunstig og rart og dra hvert til vårt. Da begynte vi å bli mer knyttet til hverandre og det ble ensomt å være alene, men vi hadde det slik i 3,5 -4 år før vi ble samboere. Nå har vi vært kjærester i snart 5 år og samboere i litt over 1 år. 

Dere har vel ikke vært sammen så lenge vel ? 

Hvis han har 2 jobber og er ferdig sent på kvelden , kan jeg skjønne at han kan være litt sliten for tiden. Man vil jo gjerne være opplagt når man møter kjæresten også. 

Synes ikke ei uke er så mye å ta på vei for hvis dette bare er for en periode.

Jeg synes ikke det er så mye å ta på vei for lenger. Jeg ser at han virker til å bry seg selv om det var vært en periode nå med mindre treff. Men han sender masse meldinger til meg der han forklarer problemet osv. Jeg tror at han er veldig glad i meg. 

Jeg har hørt om de som reagerer på at vi ikke er flyttet sammen ennå. Men etter kun noen få måneder sammen så er det ikke noe hastverk å bli samboere etter min mening. Men jeg håper selvsagt at jeg og han blir samboere etterhvert. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er så mye å ta på vei for lenger. Jeg ser at han virker til å bry seg selv om det var vært en periode nå med mindre treff. Men han sender masse meldinger til meg der han forklarer problemet osv. Jeg tror at han er veldig glad i meg. 

Jeg har hørt om de som reagerer på at vi ikke er flyttet sammen ennå. Men etter kun noen få måneder sammen så er det ikke noe hastverk å bli samboere etter min mening. Men jeg håper selvsagt at jeg og han blir samboere etterhvert. 

Anonymkode: 2aa15...cd8

Etter hva jeg har skjønt så tenker dere på å få barn også og bruker ikke prevensjon, hvis du er den jeg tror du er. Har ikke brydd meg med å kommentere så mye, men det er galskap. 

Du må først bruke tid på å bli trygg i deg selv for deretter å tenke godt etter om forholdet er riktig for deg. 

Det er mye jeg reagerer på i dette forholdet. Mye jobbing og en ukes fravær er ikke en av de tingene jeg reagerer på. 

Det er andre ting som er verre. 

Religion, familieforhold, manglende sexliv, sex kun for å få barn. 

Slike ulikheter i oppvekst og livssyn ville ha gjort meg meget betenkt. 

Men først og fremst bør du få hjelp med angsten din. Du stiller så mange spørsmål og er såpass usikker på alt mulig i forhold til alderen din at jeg tenker du burde hatt hjelp med det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...