Gå til innhold

Menn fra fortid kontakter meg i årevis etter kontakten tok slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Basert på antall svar, ganske mange.

Anonymkode: aafa4...1eb

Jeg tror ikke mange som kjenner meg kommer inn her å leser. Hvis det er noen så får de si at de kjenner seg igjen i det jeg skriver. 

 

Anonymkode: 2b85c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt tydelig ifra at jeg har kjæreste, men allikevel forstår de ikke at jeg ikke kan "bare" svare de på noen spørsmål, eller møtes for å prate ut litt. Jeg svarer dem ikke. Men det kommer støtt og stadig nye meldinger. Men jeg har ikke slettet alle på facebook. Har ikke slettet de som jeg drev å trente mye idrett sammen med. Men jeg bør nok slette de for det virker jo som om de ikke respekterer forholdet mitt, og slik skal det ikke være .

Anonymkode: 2b85c...e31

De er tungnemme altså. Hvis du ikke ønsker kontakt med de tidligere idrettskompisene, er det jo bare å blokkere hvis de plager deg. 

Jeg forstår ikke hvorfor dette skulle være så vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

De er tungnemme altså. Hvis du ikke ønsker kontakt med de tidligere idrettskompisene, er det jo bare å blokkere hvis de plager deg. 

Jeg forstår ikke hvorfor dette skulle være så vanskelig :)

Ja, det virker som om de har tungt for å forstå at jeg er ikke singel lenger når jeg har kjæreste. Men jeg tok en rund å slettet de som ikke forstår det på facebook, for å vise respekt for min egen kjæreste, for det er han jeg vil ha, ikke dem. 

Jeg blokkerer dem om de fortsetter å skrive nå. Jeg får være hardere med dem med å vise dem at dette går ikke om de fortsetter. 

Anonymkode: 2b85c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å være bestemt og klar i ordene mot dem som tror at jeg er intreressert i dem når jeg har kjæreste. Jeg er kun interessert i kjæresten min. Og alle andre menn fra fortiden min er helt uaktuell. Alle sammen!. Klar tale , om noen mener at det fins menn som følger med på meg her inne også. Noen skriver det, men jeg har vanskeligheter for å tro at noen kjenner seg igjen i innleggene mine der jeg ikke skriver alt mulig i detalj, og innleggene er anonyme osv. 

Anonymkode: 2b85c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er tydelig nok. Jeg har sagt at jeg har kjæreste til de alle. Skulle tro det var nok å si. 

Anonymkode: 2b85c...e31

Jeg ble faktisk sjekket opp i fjor høst via messenger av en som tydeligvis har sett meg flere ganger på jobben. Han ga seg ikke selv om jeg helt tydelig sa at jeg har kjæreste og ikke er interessert i mer kontakt. Til slutt blokkerte jeg ham på messenger og heldigvis har han holdt seg unna siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg ble faktisk sjekket opp i fjor høst via messenger av en som tydeligvis har sett meg flere ganger på jobben. Han ga seg ikke selv om jeg helt tydelig sa at jeg har kjæreste og ikke er interessert i mer kontakt. Til slutt blokkerte jeg ham på messenger og heldigvis har han holdt seg unna siden.

Hva er det med meg som ikke opplever sånt 😜.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Xtra skrev:

Hva er det med meg som ikke opplever sånt 😜.

 

Det er det eneste jeg har opplevd av sånt også altså! I tillegg til en snåling som trodde han var sjarmerende og ville ha meg med på fjelltur da jeg var på jobb... Sånne raringer virker jeg som en magnet på føles det som innimellom, men det er kun han første je nevnte som ikke tok poenget og ikke ga seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg ble faktisk sjekket opp i fjor høst via messenger av en som tydeligvis har sett meg flere ganger på jobben. Han ga seg ikke selv om jeg helt tydelig sa at jeg har kjæreste og ikke er interessert i mer kontakt. Til slutt blokkerte jeg ham på messenger og heldigvis har han holdt seg unna siden.

Han fortsetter. Jeg slettet han fra Facebook og skrev: jeg er i et forhold som har vart i nesten et halvt år nå. Det blir helt feil av meg å skrive med andre menn. Håper at det ordner seg for deg, for det fortjener du. Jeg blokkerer om det blir mer av dette nå. Men håper at han gir seg med dette. 

Anonymkode: 2b85c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er det eneste jeg har opplevd av sånt også altså! I tillegg til en snåling som trodde han var sjarmerende og ville ha meg med på fjelltur da jeg var på jobb... Sånne raringer virker jeg som en magnet på føles det som innimellom, men det er kun han første je nevnte som ikke tok poenget og ikke ga seg da.

Er noen som tar poenget med en gang. Men det fins de som ikke gir seg med det første. Jeg kommer til å blokkere de om de fortsetter nå. Viktige er at de får klar beskjed om at jeg er i forhold og at det blir såklart feil å ha kontakt. 

Anonymkode: 2b85c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du sette av litt tid til en chat med meg , vær så snill...

Svar fra deg til dem:

«Nei beklager, det kan jeg ikke. Jeg har ny kjæreste, og ønsker ikke å chatte med andre menn lenger. Dette blir siste svar fra meg. Lykke til videre i livet:)»

Etter dette sperrer du personen på SoMe og sletter telefonnummeret fra kontakter (pluss på andre kanaler). Jeg regner med du har slettet brukeren din på Tinder, Sukker og andre tilsvarende steder. Om dette ikke er tilfelle - gjør det NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...