Gå til innhold

Utslett som sprer seg og ikke klør


Kvinne 50

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste tre ukene fått utslett som har begynt omtrent ved venstre ankel, og har "jobbet" seg opp til skrittet/ baken.  Alt er bak, Det klør ikke, selv om resten av kroppen klør (skjedde i samme periode). Det er ikke stikk, men små rosa prikker som bølger seg oppover.  Legen min hadde ikke sett noe liknende. Hun har henvist meg til hudlege. Jeg er bekymret for hvordan dette vil ende, men heldigvis er det sommeren over, så lite synlig for andre, og det klør som nevnt ikke.  Noen ide hva  det kan være?

Jeg prøvde å laste opp bilde, men det tok for mye plass. 

Vennlig hilsen litt bekymret dame.

NB! postet dette feil første gang. Regner med dette er rett plass  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Kvinne 50 skrev:

Jeg har de siste tre ukene fått utslett som har begynt omtrent ved venstre ankel, og har "jobbet" seg opp til skrittet/ baken.  Alt er bak, Det klør ikke, selv om resten av kroppen klør (skjedde i samme periode). Det er ikke stikk, men små rosa prikker som bølger seg oppover.  Legen min hadde ikke sett noe liknende. Hun har henvist meg til hudlege. Jeg er bekymret for hvordan dette vil ende, men heldigvis er det sommeren over, så lite synlig for andre, og det klør som nevnt ikke.  Noen ide hva  det kan være?

Jeg prøvde å laste opp bilde, men det tok for mye plass. 

Vennlig hilsen litt bekymret dame.

NB! postet dette feil første gang. Regner med dette er rett plass  :)

Dersom legen ikke vet hva det er gjør nok ikke menigmann på DOL det heller.... :P Lykke til hos hudlegen, håper du får svar/hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kayia skrev:

Dersom legen ikke vet hva det er gjør nok ikke menigmann på DOL det heller.... :P Lykke til hos hudlegen, håper du får svar/hjelp der.

Takk :) Kunne hende at noen  hadde opplevd noe liknende. Håpet på det.  Jeg er nok ikke unik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...