Gå til innhold

Er det noe du synes er rart å bruke livet sitt til?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

På ‎11‎.‎09‎.‎2018 den 19.50, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes det er rart å bruke livet sitt til å gå på engleskole, healing, meditasjon, astrologi og andre alternative « selvutviklingsgreier » 

Det virker meningsløst på meg og forundrer meg at folk vil bruke penger og av sin dyrebare tid på slikt. På den annen side, så er det jo bra at alle ikke er like kjedelig som meg :)

 

Meditasjon passet vel ikke helt inn i den rekken....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.9.2018 den 19.50, Nicklusheletida skrev:

Jeg synes det er rart å bruke livet sitt til å gå på engleskole, healing, meditasjon, astrologi og andre alternative « selvutviklingsgreier » 

Det virker meningsløst på meg og forundrer meg at folk vil bruke penger og av sin dyrebare tid på slikt. På den annen side, så er det jo bra at alle ikke er like kjedelig som meg :)

 

Tror Märtha leste hva du skrev, nå skal engleskolen stenge.

 

For øvrig enig med de som sier at meditasjon ikke passer inn her. Meditasjon har jeg hatt mye glede av selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2018 den 18.24, Worrysome plenty skrev:

Jeg kan ikke forstå at noen bruker sitt liv til å leve i kloster. 

 

Nei, det kan du si. Kanskje noen synes det er deilig å leve et helt regelstyrt liv hvor man slipper å stresse med jobb, kjæreste, ambisjoner, tenking etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrupsjon og kriminalitet synes jeg ikke er noe å bruke livet på. Samtidig er vel kanskje ikke mange mennesker i verden av i dag som er IKKE- korrupte. Alle står i ledtog med noen i dag eller tenker seg og sine. Så mange er det vel ikke som kan lov og rett ut og inn heller. Så mange er det vel ikke som aldri har gjort noe feil heller.

Anonymkode: d9642...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er rart at noen bruker livet sitt på å krangle, det forstår ikke jeg. Forstår ikke behovet for å krangle heller,det blir jo så negativt da alt sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
2 timer siden, Xtra skrev:

Tror Märtha leste hva du skrev, nå skal engleskolen stenge.

 

For øvrig enig med de som sier at meditasjon ikke passer inn her. Meditasjon har jeg hatt mye glede av selv.

Jeg tenker man like godt kan gå seg en tur i skogen, at det er samme greia :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg tenker man like godt kan gå seg en tur i skogen, at det er samme greia :)

 

Da vet du ikke helt hva det er, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mennesker føler seg langt hjemmefra i vår tid tror jeg. Så mange tror jeg. Men det er jo ikke rart. Det er så mye vi skal klare i dag. I England bare vokser tallene på hjemløse.

Men hjemlengsel er jo ingen rar ting.

Anonymkode: d9642...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xtra skrev:

Tror Märtha leste hva du skrev, nå skal engleskolen stenge.

Nok derfor Blokksberg måtte selges.

Anonymkode: 3cdf6...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forundret over hvor lett man gjør narr av det noen opplever som det mest meningsfulle i livet for så å dra frem sine egne interesser som fantastiske. 

Anonymkode: 156e5...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forundret over hvor lett man gjør narr av det noen opplever som det mest meningsfulle i livet for så å dra frem sine egne interesser som fantastiske. 

Er det noen i denne tråden som skryter av sine egne interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...