Gå til innhold

Hvor mange forhold har du hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange forhold har du hatt? 

Jeg har hatt 2 forhold før jeg traff min nåværende kjæreste. Mulig at vi kan si at jeg har hatt 3 forhold før jeg traff min kjæreste, men det tredje kan jeg ikke definere som et skikkelig kjæresteforhold. Jeg kunne ønske at jeg ikke hadde hatt så mange forhold før, men men. 

Hva med dere? 

 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, franklyscarlet skrev:

Fem. Har vært gift med han siste i seks år :)

Det kan bli noen kjærester / forhold opp gjennom årenes løp. :) 

Jeg har ellers hatt ganske mange dates, men de kan ikke regnes som forhold. Det var enten en middag ute en eller flere ganger. Men det kan jo ikke regnes som forhold. Hvis jeg teller med datene så høres det ihvertvfall ille ut.... Men jeg har bare hatt 2 seriøse forhold før jeg traff han som jeg er sammen med nå heldigvis :) 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange forhold har du hatt? 

Jeg har hatt 2 forhold før jeg traff min nåværende kjæreste. Mulig at vi kan si at jeg har hatt 3 forhold før jeg traff min kjæreste, men det tredje kan jeg ikke definere som et skikkelig kjæresteforhold. Jeg kunne ønske at jeg ikke hadde hatt så mange forhold før, men men. 

Hva med dere? 

 

Anonymkode: 343ed...3d6

Hvis jeg tar med en kjæreste på ungdomsskolen så har jeg hatt 2 før det forholdet jeg er i nå, den andre var jeg i lag med i 19 år (gift de 5 siste). Synes ikke akkurat du har hatt så MANGE forhold da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvis jeg tar med en kjæreste på ungdomsskolen så har jeg hatt 2 før det forholdet jeg er i nå, den andre var jeg i lag med i 19 år (gift de 5 siste). Synes ikke akkurat du har hatt så MANGE forhold da! 

Jeg har jo ikke hatt så mange forhold egentlig. Kun to der man kallte seg kjærester under forholdet. Var også i et slags "forhold" hvor han kallte meg eks etter at han avviste meg, men vi var jo overhodet ikke erklærte kjærester under kontakten....

Jeg føler jo at jeg har blitt dumpet en dryss med ganger før i livet mitt av menn som jeg i etterkant når jeg åpner øynene ikke var mine typer menn allikevel... Men man kan jo nesten ikke kalle det en dump engang / heller avvisninger fordi jeg var jo ikke i forhold med de :) 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ett forhold, vi har holdt sammen siden jeg var nitten år. 

Det høres veldig fint ut. Ett forhold er det beste. Men men vi må av og til starte på nytt når noe ikke fungerer :) 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange forhold har du hatt? 

Jeg har hatt 2 forhold før jeg traff min nåværende kjæreste. Mulig at vi kan si at jeg har hatt 3 forhold før jeg traff min kjæreste, men det tredje kan jeg ikke definere som et skikkelig kjæresteforhold. Jeg kunne ønske at jeg ikke hadde hatt så mange forhold før, men men. 

Hva med dere? 

 

Anonymkode: 343ed...3d6

Dette blir jo et definisjonsspørsmål. Hva er et forhold? Hvis jeg lager min egen definisjon, og teller det som har vart over et halvt år og der man har kalt hverandre kjærester, har jeg vel hatt åtte (måtte telle etter). Mitt nåværende forhold har vart i nesten 20 år. Har også hatt mange og lange single perioder. 

Anonymkode: 838eb...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres veldig fint ut. Ett forhold er det beste. Men men vi må av og til starte på nytt når noe ikke fungerer :) 

Anonymkode: 343ed...3d6

Ja det er sant, fungerer det ikke så fungerer det ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir jo et definisjonsspørsmål. Hva er et forhold? Hvis jeg lager min egen definisjon, og teller det som har vart over et halvt år og der man har kalt hverandre kjærester, har jeg vel hatt åtte (måtte telle etter). Mitt nåværende forhold har vart i nesten 20 år. Har også hatt mange og lange single perioder. 

Anonymkode: 838eb...7ad

Det er hva man velger å definere som forhold. 

Jeg vil vel si at i tre av mine forhold har vi sagt til hveandre og blitt enige om å definere hveandre som kjærester. Altså dette er inkludert mitt nåværende forhold. 

Jeg har hatt mange i mine single perioder. Men det var overhodet ingen planlagt fremtid sammen, eller avtaler som gikk på at vi to skulle definere oss / være et par. I disse periodene så endte det med at jeg ble avvist av noen , og så avviste jeg noen. Men jeg vil aldri kalle det dumping i slike sammenhenger. Jeg var ganske lei meg etter noen av disse avvisningene men i etterkant så ser jeg at jeg var helt blind desperat. For nå synes jeg ikke at noen av disse er noe kjekk i det hele tatt. Rart å tenke på... hvordan alt kan henge sammen. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 ordentlige samboerforhold, som varte 2-3 år hver. Også har jeg hatt noen kortere forhold, der vi ikke var erklærte kjærester, men bare hadde sex. Også har jeg ett jeg angrer skikkelig på, som hun fortsatt hadde type til og med forlovede, det viste seg att hun var en bedragersk løgner. Så det teller jeg ikke.

Anonymkode: ace6f...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null. Alt er ikke så lett når ungdommen sprenger på ,men fornuftens stemme har alltid vært for sterk hos meg. Alt er ikke bare og jeg liker meg best aleene. Jeg har alltid hatt så mange prosjekter gående og har strevet nok med kontakten til famile som har vært. Jeg er litt som i Ulf Lundell sin vise " jag trivs best i øppne landskap" Det er jo folk på alle kanter om man ikke bor helt på landet da. Jeg er også veldig selvdreven når det gjelder ting. Alltid hørt det når jeg var i jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Behøver ingen som " kommanderer" om dere forstår. Jeg er " kommandoer in chief selv" Har alltid vært selv om jeg ikke kjenner mitt opphav eksakt. Men det gjelder jo så mange i dag.

Nå er den første ungdommen over og jeg har andre interesser. Har dere lagt merke til hvordan reklamen spiller på hvor lett folk forelsker seg i TV helter osv. Rå utnytting. Enkelte skor seg på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt i livet er alltid kjærligheten, men alt trenger man ikke av " standardsettere" om dere forstår hva jeg mener. Alt trenger man ikke. Vi har i overflod her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 2 ordentlige samboerforhold, som varte 2-3 år hver. Også har jeg hatt noen kortere forhold, der vi ikke var erklærte kjærester, men bare hadde sex. Også har jeg ett jeg angrer skikkelig på, som hun fortsatt hadde type til og med forlovede, det viste seg att hun var en bedragersk løgner. Så det teller jeg ikke.

Anonymkode: ace6f...b17

Jeg angrer på at jeg ikke lukket øynene opp for hva jeg holdt på med. Men jeg klarte ikke det der og da. Jeg involverte meg i feile typer menn. Men lett å være etterpåklok. De var veldig høy på seg selv. Men de var ikke spesiellt snille og ikke kjekke.  Men der og da så trodde jeg at de var både snill og kjekk. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Maggie55 skrev:

Først av alt i livet er alltid kjærligheten, men alt trenger man ikke av " standardsettere" om dere forstår hva jeg mener. Alt trenger man ikke. Vi har i overflod her i landet.

Rart med det. Kjærlighet betyr mye i livet. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maggie55 skrev:

Absolutt. Størst av alt. Men det er ofte så mye som kan bety noe for et menneske. Det behøver ikke være et samboerskap.😊

Det er helt sant. Kjærlighet kan være så mangt. :)

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...