Gå til innhold

Hvor mange forhold har du hatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er noe galt om noen har hatt kun et forhold bak seg. Nå er jeg ikke sikker på hvor mange dameforbindelser min kjæreste har hatt. Han prater ikke om det. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Jeg snakket om ingen forhold. Jeg tenker at det å aldri ha hatt en forpliktende, mer eller mindre varig forbindelse når man er +/- 40 må ha en forklaring, og den forklaringen hadde jeg ønsket om jeg skulle blitt denne personens første. 

Selv har jeg kun ett, langt samboerskap bak meg. Tidligere kortvarige flørter, småkjæresteri eller kortvarige forhold har jeg ikke eksakt tall på uten at jeg setter meg ned og tenker/definerer, og det kommer jeg IKKE til å gidde å bruke tid på gitt :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.9.2018 den 13.56, AnonymBruker skrev:

hehe jeg vet ikke......Jeg kallte han tilslutt eksen min fordi han slo opp med meg på den måten som han gjorde.

Vi traff hveandre i ca 8 måneder. Jeg forsøkte å komme innpå om han ville være kjærester, men svaret ble: Vi kan fortsette å treffes. Jeg fortsatte å treffe han. Han skrev en dag på melding at vi måtte prate. Jeg var ikke klar over hva som ventet meg, og tenkte at dette var en åpen vanlig diskusjon om noe. Han kom på døren, virket oppgitt. Han satt seg ned, og sa til meg at han måtte dumpe meg. Jeg sa: men vi er jo ikke kjærester engang? Han sa at i hans hode så hadde vi vært kjærester. Jeg ble litt skuffet over at det ble gjort på den måten . Vi fortsatte med sex etter det. Han ville bare ha sex. Men jeg følte at det var ikke noen forskjell på den kontakten enn det som hadde vært før det.  Og så forsvant han.. 

Jeg vil ikke kalle det kjæresteforhold når det var som det var. Så jeg stryker han av forholdslisten, og sier at jeg kun har hatt 3 forhold (altså da er min nåværende kjæreste inkludert ;) ) . Hadde jeg beregnet han med så hadde det vært 4, men i mitt hode var det ikke noe forhold. 

 

Anonymkode: 343ed...3d6

Så om din nåværende kjæreste dumper deg men ønsker å fortsette å ha uforpliktende sex (noe som er svært vanlig etter et brudd der det ikke er andre inn i bildet), så stryker du han også fra kjærestelisten da eller? 

Rart resonnement syns jeg. Men nå syns jeg det å bruke tid på å definere om noe har vært bare lett kjæresteri eller et (dårlig) forhold er rart også jeg da... 😛 Jaja, vi får vel bare slå fast at vi alle er forskjellige, og bra er det. Om vi alle var like ville det blitt et kjedelig liv (og et kjedelig forum hehe) 😛;) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er noe galt om noen har hatt kun et forhold bak seg. Nå er jeg ikke sikker på hvor mange dameforbindelser min kjæreste har hatt. Han prater ikke om det. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Jeg vet faktisk ikke hvor mange forhold min kjære hadde før meg heller, jeg vet han hadde samboer et par år da han var tidlig-midt i 30-årene og at han hadde en kjæreste en kort periode etterpå. Hvorvidt han var i noen forhold før det eller ikke vet jeg ikke og jeg har ingen planer om å begynne å spørre om det nå. :D Vi har vært i lag i 13 år og har så absolutt planer om å tilbringe resten av livet i lag, så da så. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg betyr det ikke noe hvor mange forhold han har hatt. Viktigste er at han er snill og behagelig person å ha rundt seg. 

Anonymkode: 343ed...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...