Gå til innhold

Hva mener han egentlig? Kan noen hjelpe meg å forstå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann jeg har blitt kjent med har hatt følgende positive utspill overfor meg:

Sagt direkte til meg at jeg er vakker, nydelig, pen, søt, flott....

Skrevet noen sms frem og tilbake om hvor mye jeg "sjarmerer" ham

Sendt meg lange blikk

Gitt meg en klem, berørt meg under samtale, gått altfor langt inn i min intimsone (står nokså nær meg når vi prater)

Sagt at han ønsker å se meg, og gir meg tid og sted for hvordan vi kan ses, men har ingen "hast"

Ber meg komme og besøke ham

Alt dette har jeg tolket som flørting og interesse. Har det vært feil av meg?

Så på den negative siden....

Møtte ham en dag han var på jobb med en kollega. Virket oppriktig glad for å se meg. Kollegaen viker ikke og bare henger rundt mens vi prater. Midt i samtalen, begynner han jobbe (veiarbeid) og snur bare ryggen til meg. Jeg blir stående der som en dust med kollegaen hans og vet ikke ut eller inn. Ender meg at jeg går min vei, lettere forvirret. Faktisk litt lei meg. Han er "på" og så plutselig oppfører han seg så dust at han mer eller mindre ignorerer meg. Jeg tenkte at nå var løpet kjørt, nå snudde han ryggen til for å signalisere at han ikke har følelser likevel. Hele situasjonen ble rar og han virket jo også en smule nervøs eller stresset for å være ærlig.

Dagen etter, på tomannshånd, (nok et tilfeldig treff) sier han igjen hvor nydelig han syns jeg er og at han er betatt av meg. Hva søren var den ignoreringen for noe?

Hva betyr det når menn blir slik famlende og bare snur ryggen til og man føler seg som verdens største dust. Har jeg misforstått noe her?Hender det menn ignorerer hvis de er usikre? Var han redd for at kollegaen skulle forstå noe?

 

Hjelp meg å forstå, takk. :)

Anonymkode: 5d354...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

og bare snur ryggen til og man føler seg som verdens største dust. Har jeg misforstått noe her?Hender det menn ignorerer hvis de er usikre? Var han redd for at kollegaen skulle forstå noe?

Hjelp meg å forstå, takk. :)

Anonymkode: 5d354...f7f

Du må spørre ham da, det er jo umulig for andre å si hvorfor han snudde seg bort. Men han var jo på jobb og kanskje følte han plutselig at han måtte forte seg å jobbe så ikke kollegene måtte ta det han skulle gjøre? Aner ikke. Spør ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...