Gå til innhold

jeg trenger å komme i kontakt med noen som har en partner som er misbrukt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg trenger å komme i kontakt med noen som er sammen med en som er misbrukt. Finnes det noen kvinner i min situasjon?

Jeg har en strålende, vidunderlig, litt rar kjæreste som er 46 år. Når vi hadde vært sammen i ca 3 mnd forteller han meg at han noen ganger har en ekkel følelser etter sex. Etter mye insistering og spørsmål forteller han meg, for første gang i sitt liv at han ble misbrukt som 11 åring. Historien har bare vokst året etter. Jeg har klart å få han til psykolog, det var en slosskamp. Når han begynte i terapi, har det poppet opp, presset seg frem, på de verst tenkelige måter om overgrepene. Fra en mann til flere menn, til kvinner, alle på en gang. Til å bli neddopa, til å bli presset, til å være to andre gutter ( som begge er døde i dag) .

Voldsomt. Kanskje ingen tør å ta kontakt med meg nå. Men snille, snille deg, gjør det hvis du finnes. Jeg er så redd for å gjøre noe galt med han. Redd for at det å være sammen med meg seksuelt er skadelig for han. 

Anonymkode: 6c3c9...6aa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

XbellaX
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg trenger å komme i kontakt med noen som er sammen med en som er misbrukt. Finnes det noen kvinner i min situasjon?

Jeg har en strålende, vidunderlig, litt rar kjæreste som er 46 år. Når vi hadde vært sammen i ca 3 mnd forteller han meg at han noen ganger har en ekkel følelser etter sex. Etter mye insistering og spørsmål forteller han meg, for første gang i sitt liv at han ble misbrukt som 11 åring. Historien har bare vokst året etter. Jeg har klart å få han til psykolog, det var en slosskamp. Når han begynte i terapi, har det poppet opp, presset seg frem, på de verst tenkelige måter om overgrepene. Fra en mann til flere menn, til kvinner, alle på en gang. Til å bli neddopa, til å bli presset, til å være to andre gutter ( som begge er døde i dag) .

Voldsomt. Kanskje ingen tør å ta kontakt med meg nå. Men snille, snille deg, gjør det hvis du finnes. Jeg er så redd for å gjøre noe galt med han. Redd for at det å være sammen med meg seksuelt er skadelig for han. 

Anonymkode: 6c3c9...6aa

Du har gjort alt riktig til nå. Du kan ikke gjøre så mye galt fremover, annet enn å trekke deg helt vekk og bli for redd for å såre/skade.  

http://utsattmann.no/om-utsattmann/ 

http://utsattmann.no/mann-utsatt/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...