Gå til innhold

Hvor mye jobber du pr måned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg jobber 100%. Nærmere bestemt er jeg på jobb 8 timer og 20 min per dag pga busstider, men de 20 minuttene går til surfing på dol, private ærend etc. Jeg fører vanlig full uke.

Jeg har nesten sluttet helt å jobbe overtid siden det ikke lar seg kombinere med noe annet for min del. Før jobbet jeg langt ut over kvelden. Det hender jeg tar en ekstrajobb (sensoroppdrag) for moro skyld, men det er jo bare lesetoff på kvelden. Fin måte å holde seg faglig oppdatert.

15 minutter siden, Xtra skrev:

Blir vel fort 180-200 timer i måneden, om jeg ikke tar noe fri og regner med de små øktene jeg tar hjemme.

Det var da voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gargamel skrev:

 

Det var da voldsomt.

Det er vel ikke så voldsomt, kjenner mange som jobber mye mer. Men mulig jeg kom i skade for å inkludere lunsjpauser :rolleyes:. Og små pauser unner jeg meg absolutt i mellom, f.eks. på DOL. Men ofte bearbeider jeg noe jeg må grunne litt på mens jeg doler.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

100 % stilling. Det jeg jobber over, kan jeg velge om jeg vil ta ut i lønn eller avspasering. Pleier å velge det siste hvis det lar seg gjøre.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i gjennomsnitt ca 100 timer.  Hvor mye jobber dere pr måned? 

 

Anonymkode: bc340...79a

37,5 time pr uke, pr. 4 uker altså 150 timer. Tre uker 5 dager og 1 uke 6 dager. Holder lenge. Hadde aldri orket å ha en jobb der jeg måtte jobbe 200 t i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå jobber jeg lite, fordi jeg studerer. Men i min vanlige jobb har jeg full stilling, hvilket tilsvarer 43 timer pr. uke. Likevel jobber jeg som regel nærmere 50 timer i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...