Gå til innhold

Venninne som tar seg til takke med kun sex i håp om forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe med å blande meg bort i det. Men jeg blir litt sjokket fordi jeg har gjort det samme selv. Og vet hvor dumt det er. 

Har en venninne som tar seg til takke med menn som kun vil ha sex. Hun har alltid en mann om gangen, og han sier at han kun er interessert i sex. Men hun holder fast ved slike menn helt til hun blir avvist, i håp om at de kan endre mening. Hun sier at alle menn er ute etter bare sex. Men jeg har opplevd en erfaring om at det fins en eller annen mann som vil ha forhold også. Så hvorfor holde fast med de som kun vil ha sex, i håp om at de vil endre mening? . 

Hva synes dere om den ideen? 

Anonymkode: f54b3...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe med å blande meg bort i det. Men jeg blir litt sjokket fordi jeg har gjort det samme selv. Og vet hvor dumt det er. 

Har en venninne som tar seg til takke med menn som kun vil ha sex. Hun har alltid en mann om gangen, og han sier at han kun er interessert i sex. Men hun holder fast ved slike menn helt til hun blir avvist, i håp om at de kan endre mening. Hun sier at alle menn er ute etter bare sex. Men jeg har opplevd en erfaring om at det fins en eller annen mann som vil ha forhold også. Så hvorfor holde fast med de som kun vil ha sex, i håp om at de vil endre mening? . 

Hva synes dere om den ideen? 

Anonymkode: f54b3...c24

Selvfølgelig er det mange menn som også svært gjerne vil ha en livspartner og ikke kun er ute etter sex. Hvis din venninne er voksen og sånn rimelig ved sine full fem er hun muligens en smule naiv, men det er hennes valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe med å blande meg bort i det. Men jeg blir litt sjokket fordi jeg har gjort det samme selv. Og vet hvor dumt det er. 

Har en venninne som tar seg til takke med menn som kun vil ha sex. Hun har alltid en mann om gangen, og han sier at han kun er interessert i sex. Men hun holder fast ved slike menn helt til hun blir avvist, i håp om at de kan endre mening. Hun sier at alle menn er ute etter bare sex. Men jeg har opplevd en erfaring om at det fins en eller annen mann som vil ha forhold også. Så hvorfor holde fast med de som kun vil ha sex, i håp om at de vil endre mening? . 

Hva synes dere om den ideen? 

Anonymkode: f54b3...c24

Nei hvorfor holde fast på en partner som sier han ikke vil det samme som deg, og hvorfor nekte å tro han på dette? Uforståelig, naivt og dårlig prioritet av tid&liv spør du meg. Alle er jo selvfølgelig ikke slik, det vet jo både din venninne og du. 

Det viktigste rådet jeg vil gi dere begge er et råd jeg har gitt deg tidligere: Ikke skyld på den andre i etterkant, men ta ansvar for din egen lykke her og nå. Er du fornøyd med tingenes tilstand; bli gjerne i forholdet, men er du misfornøyd; ta det opp med han eller gå. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Selvfølgelig er det mange menn som også svært gjerne vil ha en livspartner og ikke kun er ute etter sex. Hvis din venninne er voksen og sånn rimelig ved sine full fem er hun muligens en smule naiv, men det er hennes valg.

Mener det samme. Jeg har sagt til henne at etter min erfaring så har jeg lært å lytte til ordene. Dersom en mann sier at han er kun ute etter sex akkurat nå, så vil jeg tro at han mulig aldri vil noe annet med meg heller. Så da er det bare å avvise han. Og søke videre etter hva en faktisk selv ønsker seg: forhold. 

 

16 minutter siden, Kayia skrev:

Nei hvorfor holde fast på en partner som sier han ikke vil det samme som deg, og hvorfor nekte å tro han på dette? Uforståelig, naivt og dårlig prioritet av tid&liv spør du meg. Alle er jo selvfølgelig ikke slik, det vet jo både din venninne og du. 

Det viktigste rådet jeg vil gi dere begge er et råd jeg har gitt deg tidligere: Ikke skyld på den andre i etterkant, men ta ansvar for din egen lykke her og nå. Er du fornøyd med tingenes tilstand; bli gjerne i forholdet, men er du misfornøyd; ta det opp med han eller gå. 

Jeg mener at hvis man søker noe annet, så er det klokt å gå. Man kan ikke forvente at vedkommende vil forandre mening. Hun tenker at vedkommende kan komme til å forandre mening, men det har jeg ingen tro på. Men hun er fornøyd med å ha et fast sexforhold for en stund også. Hun er bare fornøyd med å ha fått opplevd å ha et forhold til en mann for en stund. Jeg mener at det er feil å tenke sånn. Men nå har jeg blitt mer erfaren med tiden... 

Anonymkode: f54b3...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hun er fornøyd med å ha et fast sexforhold for en stund også. Hun er bare fornøyd med å ha fått opplevd å ha et forhold til en mann for en stund. Jeg mener at det er feil å tenke sånn.

Hvorfor mener du det? Om hun ønsker sex og får sex, hva er feil da mener du?

Feil er det vel først om hun ønsker et kjærlighetsforhold men får sex- ser du ikke forskjellen? 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt til henne at etter min erfaring så har jeg lært å lytte til ordene. Dersom en mann sier at han er kun ute etter sex akkurat nå, så vil jeg tro at han mulig aldri vil noe annet med meg heller. Så da er det bare å avvise han. Og søke videre etter hva en faktisk selv ønsker seg: forhold. 

Jeg mener at hvis man søker noe annet, så er det klokt å gå. Man kan ikke forvente at vedkommende vil forandre mening. Hun tenker at vedkommende kan komme til å forandre mening, men det har jeg ingen tro på. Men hun er fornøyd med å ha et fast sexforhold for en stund også. Hun er bare fornøyd med å ha fått opplevd å ha et forhold til en mann for en stund. Jeg mener at det er feil å tenke sånn. Men nå har jeg blitt mer erfaren med tiden... 

Anonymkode: f54b3...c24

Du har sagt hva du mener, hun er fornøyd med det hun har, selv om det ikke er ideelt. Da får du la det være en sak mellom de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe med å blande meg bort i det. Men jeg blir litt sjokket fordi jeg har gjort det samme selv. Og vet hvor dumt det er. 

Har en venninne som tar seg til takke med menn som kun vil ha sex. Hun har alltid en mann om gangen, og han sier at han kun er interessert i sex. Men hun holder fast ved slike menn helt til hun blir avvist, i håp om at de kan endre mening. Hun sier at alle menn er ute etter bare sex. Men jeg har opplevd en erfaring om at det fins en eller annen mann som vil ha forhold også. Så hvorfor holde fast med de som kun vil ha sex, i håp om at de vil endre mening? . 

Hva synes dere om den ideen? 

Anonymkode: f54b3...c24

Folk er forskjellige.

Anonymkode: 6800d...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 14.53, laban skrev:

Du har sagt hva du mener, hun er fornøyd med det hun har, selv om det ikke er ideelt. Da får du la det være en sak mellom de to.

Fornøyd og fornøyd.. Jeg vet at hun ønsker en kjæreste, men har dårlig tro på seg selv, og hun er mye deprimert pga det, og derfor tar hun til takke med en som kun vil ha sex.. altså fordi hun ikke tror at hun er bra nok for noen... Veldig kjedelig, for hun er en topp dame. 

Anonymkode: f54b3...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fornøyd og fornøyd..

Det var du som skrev at hun er fornøyd:

På ‎22‎.‎09‎.‎2018 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Men hun er fornøyd med å ha et fast sexforhold for en stund også. Hun er bare fornøyd med å ha fått opplevd å ha et forhold til en mann for en stund.

Jeg synes det er helt naturlig at du forteller hva du har funnet ut er best for din egen del. Du kan også uttrykke at du håper hun ikke blir skuffet og lei seg, selv om ting ikke forandrer seg. Men så får det bli hennes avgjørelse, ingen liker å bli belært om at livet deres ikke er bra nok.

Nå holdt jeg på å skrive noe om å plage folk med den ideale fordring, men så gammel og mosegrodd er jeg heldigvis ikke ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fornøyd og fornøyd.. Jeg vet at hun ønsker en kjæreste, men har dårlig tro på seg selv, og hun er mye deprimert pga det, og derfor tar hun til takke med en som kun vil ha sex.. altså fordi hun ikke tror at hun er bra nok for noen... Veldig kjedelig, for hun er en topp dame. 

Anonymkode: f54b3...c24

Tja, forhold er ingen garanti for et godt sexliv, og ikke alle forhold er gode og trygge. Du bør nok pakke ned sjokkfølelsen, og heller være glad på hennes vegne for at hun får sex når hun har lyst på det ;):P 

Dårlig selvfølelse er imidlertid ikke et godt utgangspunkt for etablering av noen relasjoner i livet, så dere bør kanskje begge starte med å styrke denne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎09‎.‎2018 den 8.27, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe med å blande meg bort i det. Men jeg blir litt sjokket fordi jeg har gjort det samme selv. Og vet hvor dumt det er. 

Har en venninne som tar seg til takke med menn som kun vil ha sex. Hun har alltid en mann om gangen, og han sier at han kun er interessert i sex. Men hun holder fast ved slike menn helt til hun blir avvist, i håp om at de kan endre mening. Hun sier at alle menn er ute etter bare sex. Men jeg har opplevd en erfaring om at det fins en eller annen mann som vil ha forhold også. Så hvorfor holde fast med de som kun vil ha sex, i håp om at de vil endre mening? . 

Hva synes dere om den ideen? 

Anonymkode: f54b3...c24

Hvis målet hennes er å få en ordentlig kjæreste så kaster hun bort tiden på disse mennene. Planen om å få dem til å endre mening er litt optimistisk. Det må være en bedre å se etter en som er interessert i et seriøst forhold med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinner og legge seg opp i venninners og andre kvinners valg hele tiden? Venninnen din får ta ansvar for seg selv. Mennene hun driver med er ærlige, da må hun skylde seg selv. 

 

Anonymkode: 184c9...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...