Gå til innhold

Møte kolleger i en sårbar situasjon/pasientrolle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student i praksis i nabokommunens rus- og psykiatritjeneste. Jeg har latt den ene (av to) praksisveileder fått ett innblikk i litt av hvordan livet mitt har vært - det er blitt presentert som et tilbakelagt kapittel før jeg startet på studiet mitt for 3 år siden - slik at ut i fra det jeg har fortalt henne må hun sitte igjen med en følelse av at dette var et tilbakelagt del av mitt liv, noe det selvfølgelig ikke er. Og det er her de virkelige problemene kommer for hva vil de tro om meg om vi møtes (jeg i pasientrollen) på et venterom HELT UTEN mulighet for skjerming på DPS?? Holdt på å gå helt galt før helgen da jeg fikk med meg at både veilederen min og avdelingslederen skulle dit på et møte, samtidig som jeg skulle ha sittet der som en engstelig pasient. Fikk helt hetta, ble superstressa og viste ikke hva jeg skulle gjøre siden dette var etter fristen for avbestilling av timer. Hva ville dere andre tenk og gjort i en slik situasjon? Jeg blir selv handlingslammet, urasjonell, uvel og stressa av slike situasjoner 🙁😳😢

Anonymkode: 6c49d...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...