Gå til innhold

Hva ville du gjort i følgende situasjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trukket meg langt tilbake for hva enkelte ikke kan forvrenge av virkelighet og sannhet finnes ikke. Vet du hvor han bør i virkeligheten. Mye adresser og slikt man finner på nett stemmer ikke alltid.

Anonymkode: 7b2c7...a1d

Hva i all verden mener du å si her? På tide å korke flaska for denne helga kanskje?? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trukket meg langt tilbake for hva enkelte ikke kan forvrenge av virkelighet og sannhet finnes ikke. Vet du hvor han bør i virkeligheten. Mye adresser og slikt man finner på nett stemmer ikke alltid.

Anonymkode: 7b2c7...a1d

🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

Hva i all verden mener du å si her? På tide å korke flaska for denne helga kanskje?? :D 

Les det som svar på spørsmålet i overskriften og sett inn "bor" i stedet for "bør", så gir det noe som likner mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, laban skrev:

Les det som svar på spørsmålet i overskriften og sett inn "bor" i stedet for "bør", så gir det noe som likner mening.

Jeg er kun i starten av en graviditet. Men jeg håper på at det skjer endringer i forholdet vårt. Jeg ønsker å bli samboer. Vi har pratet litt om det men han ønsker å vente litt til med samboerskap. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kun i starten av en graviditet. Men jeg håper på at det skjer endringer i forholdet vårt. Jeg ønsker å bli samboer. Vi har pratet litt om det men han ønsker å vente litt til med samboerskap. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Han har smelt deg på tjukken, men bo sammen med deg vil han ikke?!??!?!? Hva slags verden lever han i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Jeg håper det endrer seg. Dette gjør meg usikker. Jeg forstår ikke hvorfor det er sånn. Jeg ønsker endring. 

 

Ja, har termin i mai måned..

Anonymkode: cddc6...0cf

Du er gravid ??

OMG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Les det som svar på spørsmålet i overskriften og sett inn "bor" i stedet for "bør", så gir det noe som likner mening.

Aha. Sliter ennå med første setning, men de to neste ga mer mening da ja :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lillemus skrev:

Han har smelt deg på tjukken, men bo sammen med deg vil han ikke?!??!?!? Hva slags verden lever han i?

Vi pratet sammen i dag om det. Han sier at han vil gjerne at jeg flytter inn til han. Jeg har bestemt meg for å flytte inn til han. Han ønsket at vi skulle kjøpe noe nytt om tid og stunder men nå har vi valgt at jeg flytter inn til han inntil videre. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi pratet sammen i dag om det. Han sier at han vil gjerne at jeg flytter inn til han. Jeg har bestemt meg for å flytte inn til han. Han ønsket at vi skulle kjøpe noe nytt om tid og stunder men nå har vi valgt at jeg flytter inn til han inntil videre. 

Anonymkode: cddc6...0cf

I kollektivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi pratet sammen i dag om det. Han sier at han vil gjerne at jeg flytter inn til han. Jeg har bestemt meg for å flytte inn til han. Han ønsket at vi skulle kjøpe noe nytt om tid og stunder men nå har vi valgt at jeg flytter inn til han inntil videre. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Du skal flytte inn i kollektivet??? Hvor skal sønnen din bo? Det er ikke nødvendigvis gjort i en håndvending å finne et nytt sted som dere begge liker og med tanke på babyen er det ingenting å vente med, spør du meg. Jeg hadde ikke på noen måte gått med på noe slikt som dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, cilie skrev:

I kollektivet?

Hehe jeg tror normalt sett få orker å bo i kollektiv på den måten. Men det er stor plass der. Jeg tenker sånn inntil videre. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kun i starten av en graviditet. Men jeg håper på at det skjer endringer i forholdet vårt. Jeg ønsker å bli samboer. Vi har pratet litt om det men han ønsker å vente litt til med samboerskap. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Har du tenkt gjennom hvordan livet ditt blir om du blir alenemor? Jeg tror sjansen for dét er stor dessverre. Har du råd til det feks? Er du helt sikker på at du skal bære fram dette barnet?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Du skal flytte inn i kollektivet??? Hvor skal sønnen din bo? Det er ikke nødvendigvis gjort i en håndvending å finne et nytt sted som dere begge liker og med tanke på babyen er det ingenting å vente med, spør du meg. Jeg hadde ikke på noen måte gått med på noe slikt som dette!

Jeg må prøve å prate med han om vi kan finne noe annet... tenker på det. Blir ganske feil å bo i et kollektiv.... 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kayia skrev:

Har du tenkt gjennom hvordan livet ditt blir om du blir alenemor? Jeg tror sjansen for dét er stor dessverre. Har du råd til det feks? Er du helt sikker på at fu skal børe fram dette barnet?

Jeg er imot abort...Men jeg må finne gode løsninger om dette. 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å bli samboer. Vi har pratet litt om det men han ønsker å vente litt til med samboerskap. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi finner nok ut av dette. Jeg håper det 

 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi pratet sammen i dag om det. Han sier at han vil gjerne at jeg flytter inn til han. Jeg har bestemt meg for å flytte inn til han. Han ønsket at vi skulle kjøpe noe nytt om tid og stunder men nå har vi valgt at jeg flytter inn til han inntil videre. 

Det er ikke helt samsvar mellom det du skriver. Har dere snakket om og bestemt dette samtidig som du har vært på DOL nå i dag? Vet liksom ikke helt om jeg tror på riktig alt du skriver jeg, det henger liksom ikke helt sammen... 

Hva sier sønnen din til at du skal flytte inn i kollektivet, og hvor skal han gjøre av seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har funnet en løsning. Han skrev til meg at en kompis av han skal flytte ut av en leilighet som vi kan bo i. Det er en bedre idé:). 

Anonymkode: cddc6...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...