Gå til innhold

Hjelp, anonyme folk prøver å ødelegge tråd med kontroversielt tema


Comeonketchup

Anbefalte innlegg

Comeonketchup

Moderatorer, hjelp, vær så snill!

Flere anonyme folk bidrar negativt til en tråd for å ødelegge den, for å få den stengt eller slettet. Kan dere være så snill å ha streng moderering der for å hindre at motstanderne ødelegger den?

Tråden det gjelder er Cannabis som medisin mot ADHD er lov i Norge - men umulig å få?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, slik tråden er nå ser jeg ikke noe som gjør at denne vil bli moderert eller stengt, alle temaer skal være mulig å diskutere på våre forum og om man må regne med at ting blir diskutert og an kan få spørsmål eller kommentarer som ikke alltid er støttende. Anbefaler deg å lese over retningslinjene våre for å se hva som vurderes som regelbrudd og ikke. https://forum.doktoronline.no/guidelines/ Vi har en rimelig høy takhøyde her inne når det gjelder moderering etter ønske fra våre medlemmer.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comeonketchup

Hva er det du sier? Når en motstander av temaet kommer med innlegg som er regelrett feil så er det greit? Hva slags Donald Trump-tilstander er det dere ønsker på forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Comeonketchup skrev:

Hva er det du sier? Når en motstander av temaet kommer med innlegg som er regelrett feil så er det greit? Hva slags Donald Trump-tilstander er det dere ønsker på forumet?

Vi har ingen regel mot ting som er feil eller ikke. Et diskusjonsforum er et sted for å diskutere og ting kan oppfattes forskjellige. Såfremt det ikke er helseskadelige råd eller andre regelbrudd så fjernes ikke innlegg.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comeonketchup

Men når feil blir fremsatt som et middel for å ødelegge er det noe annet, det må dere være enig i, så da regner jeg med at dere ikke er enig i at det er med hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Comeonketchup skrev:

Men når feil blir fremsatt som et middel for å ødelegge er det noe annet, det må dere være enig i, så da regner jeg med at dere ikke er enig i at det er med hensikt.

Vi har ingen hensikt å i mikrostyre diskusjonene her inne og velger dermed ikke å moderer tråder om noe er feil/riktig o.l. da det ikke er opp til oss å dømme hva som blir ansett som riktig/feil.  Så lenge det ikke er regelbrudd vil det ikke bli ryddet.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfra svarene dine (TS) i denne og den andre tråden din, så må jeg si at jeg blir litt usikker på effekten av denne cannabisen, men nå vet jeg jo forsåvidt ikke hvordan du var før du begynte å ta det. Jeg blir ihvertfall ikke spesielt fristet til å prøve. 

Ville kanskje tatt en runde med folk som kjenner deg godt, for å høre hvordan virkningen (på deg) oppleves for de?

Anonymkode: 2baf3...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comeonketchup

Takk for omtanken, og det er jo generelt de rundt som merker effekten av ADHD-medisin best. Og så har jeg jo mange brente broer i kjølvannet, pga impulsivitet og det der, så jeg tenker i utgangspunktet ikke at dette er snakk om en forverring. Men det er typisk at det går en kule varmt når det kommer følelser inn i bildet, og jeg kjenner det koker når jeg tenker på at noe som kan hjelpe folk ikke blir tilgjengeligjort selv om det er lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...