Gå til innhold

Kan man " se utenpå" folk at de er psykisk syke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber blant annet på en lukket avdeling.

Anonymkode: fd910...437

Viss du jobber på sykehus hva i alle dager gjør du her på dol da? Er du sånn undercoverpsyk? Jeg vet om mange sykepleiere som aldri burde blott sykepleiere. Men desveree så tiltrekkes gjerne syke folk av helsevesenyrker og pedofila til barnehager.

Anonymkode: 40f73...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viss du jobber på sykehus hva i alle dager gjør du her på dol da? Er du sånn undercoverpsyk? Jeg vet om mange sykepleiere som aldri burde blott sykepleiere. Men desveree så tiltrekkes gjerne syke folk av helsevesenyrker og pedofila til barnehager.

Anonymkode: 40f73...b33

Hva gjør det om h*n jobber innen fagfeltet? Er jo bare fint at vi får sett den siden av psykiatrien også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Soletti skrev:

Hva gjør det om h*n jobber innen fagfeltet? Er jo bare fint at vi får sett den siden av psykiatrien også. 

Jeg kjenner en psykolog som var schizofren.

Anonymkode: 40f73...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Man kan vel se det på noen. Lilevel er jeg ganske sikker på at de fleste med psykiske lidelser ser upåfallende ut. Med unntak av av rusmisbrukere, etter lang tida misbruk ser de ofte ganske preget ut. Jeg ble riktig nok ganske overrasket en gang. Da en mann/fastlege/legevaktslege jeg møtte på en bar fortalte at han hadde sett meg på legevakten, og at han trodde at jeg hadde vært der på grunn av en psykiatrisk problemstilling. Vedkommende hadde riktig, så han kunne tydeligvis se på meg at jeg hadde psykiske problemer. Til tross for at jeg dusjer, fikser håret, sminker meg og kler meg i normalt pene klær. Jeg får ofte høre at jeg er vakker, pen etc, og det samme sa denne mannen. Så kvelden endte med et one night stand. 

Anonymkode: 500c8...9da

Han kjente deg igjen fra legevakten med en psykisk problemstilling og endte opp med en one night stand? Han burde rett og slett hatt juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Ok, men romvesenene tåler vel ikke ingrediensense i sminka? Da kanskje de styrter oppi hodet ditt eller hva tror u om det? 

Anonymkode: 40f73...b33

Veldig morsomt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Veldig morsomt!!!!

Alltids hyggelig at du syns det var morsomt, men det var ment som et faktum.

Anonymkode: 40f73...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltids hyggelig at du syns det var morsomt, men det var ment som et faktum.

Anonymkode: 40f73...b33

Ok. Romvesen tåler sminke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Romvesen tåler sminke ;) 

Det er morsomt 😁

 

Gjør det en forsjell at vedkommende jobber i lukket? Vi er alle mennesker og ikke yrker. Man vet aldri hvem det er som sitter bak sjermen. Det burde vi ikke glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Det er morsomt 😁

 

Gjør det en forsjell at vedkommende jobber i lukket? Vi er alle mennesker og ikke yrker. Man vet aldri hvem det er som sitter bak sjermen. Det burde vi ikke glemme.

Personen var jo seriøs, da måtte jeg svare seriøst ;) 

Jobber vedkommende på lukket? Da var det jo rart han eller hun var seriøs,må da vite at romvesen tåler sminke ;) Nei ikke godt å vite hvem som sitter bak skjermen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎07‎.‎10‎.‎2018 den 14.10, AnonymBruker skrev:

Har noen virkelig opplevd å ikke bli tatt seriøst, eller få hjelp fordi dere brukte sminke, stelte dere og gikk i rene klær? 

Anonymkode: 500c8...9da

Har akkurat fått ny behandler etter at min forrige behandler sluttet. Sist time sa behandler til meg at han har problemer med å se på meg som en pasient fordi jeg ser så frisk ut. Vurderer å se ut som et utedass nesten gang jeg har time så kanskje jeg fremstår som syk i hans øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Personen var jo seriøs, da måtte jeg svare seriøst ;) 

Jobber vedkommende på lukket? Da var det jo rart han eller hun var seriøs,må da vite at romvesen tåler sminke ;) Nei ikke godt å vite hvem som sitter bak skjermen. 

Nei det var en annen so  sa hun jobba på sykehus.

Men jeg tror du tar grundig feil angående den påstanden din. Romvesener har nemlig en liten, la oss kalle det en mutasjon, som gjør at de ikke klarer å danne protein sånn at de blir skalla pg viss romvesener hadde blitt utsatt for sminke så hadde de dødd av infeksjon veldig lett. Det er derfor romvesener kun bor i skapene og bak gardinene til de som ikke bruker sminke.

Anonymkode: 40f73...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det var en annen so  sa hun jobba på sykehus.

Men jeg tror du tar grundig feil angående den påstanden din. Romvesener har nemlig en liten, la oss kalle det en mutasjon, som gjør at de ikke klarer å danne protein sånn at de blir skalla pg viss romvesener hadde blitt utsatt for sminke så hadde de dødd av infeksjon veldig lett. Det er derfor romvesener kun bor i skapene og bak gardinene til de som ikke bruker sminke.

Anonymkode: 40f73...b33

For noe tull du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid fått høre at jeg er velstelt uansett hvor syk eller frisk jeg er.

Da jeg forsøkte å ta livet mitt før en del år siden tok jeg solarium på forhånd for at jeg ikke skulle se så blek ut som død.Av hensyn til de etterlatte, ganske sykt når jeg tenker på det nå.

Anonymkode: 2be5c...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid fått høre at jeg er velstelt uansett hvor syk eller frisk jeg er.

Da jeg forsøkte å ta livet mitt før en del år siden tok jeg solarium på forhånd for at jeg ikke skulle se så blek ut som død.Av hensyn til de etterlatte, ganske sykt når jeg tenker på det nå.

Anonymkode: 2be5c...a5a

Minnet meg om meg selv. Jeg var suicidal en lang stund og planla min egen død. Det var viktig for meg å være et pent lik, så på dagen jeg skulle dø, passet jeg på å være nydusjet og ren. Jeg stelte også føttene hos fotpleier, gikk til frisøren, og ordnet vipper og bryn. Sykt. Som man skjønner ble selvmordet avverget, og det er jeg jo glad for i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, anbr42 skrev:

Minnet meg om meg selv. Jeg var suicidal en lang stund og planla min egen død. Det var viktig for meg å være et pent lik, så på dagen jeg skulle dø, passet jeg på å være nydusjet og ren. Jeg stelte også føttene hos fotpleier, gikk til frisøren, og ordnet vipper og bryn. Sykt. Som man skjønner ble selvmordet avverget, og det er jeg jo glad for i dag. 

Høres litt merkelig ut spør du meg. Var du deprimert under denne tiden eller var du kun suicidal? En som er dypt deprimert klarer såvidt å komme seg opp av senga liksom så...

Anonymkode: 40f73...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres litt merkelig ut spør du meg. Var du deprimert under denne tiden eller var du kun suicidal? En som er dypt deprimert klarer såvidt å komme seg opp av senga liksom så...

Anonymkode: 40f73...b33

Tror du må lese deg litt opp på depresjon. 

Anonymkode: 3843d...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...