Gå til innhold

Lurer på hva dette er?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir jo ikke bedre av å henge på dol 24/7. Du har nesten 30.000 innlegg her, kanskje på tide å gi seg nå? Ikke rart du blir rar i hue av å sitte å skrive så mye ihvertfall

Anonymkode: a5d6c...c88

Så du mener jeg bør gi meg ja? For å tilfredstille deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir jo ikke bedre av å henge på dol 24/7. Du har nesten 30.000 innlegg her, kanskje på tide å gi seg nå? Ikke rart du blir rar i hue av å sitte å skrive så mye ihvertfall

Anonymkode: a5d6c...c88

Og du tok deg bryet med å finne ut hvor mange innlegg jeg hadde skrevet? Så spennende må jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Og du tok deg bryet med å finne ut hvor mange innlegg jeg hadde skrevet? Så spennende må jeg si. 

Det står ved siden av nicket ditt.  Ikke bry deg om det, er noen her inne for tiden som tilsynelatende ser ut til å kose seg med kverulering :) 

Anonymkode: ae6d5...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ved siden av nicket ditt.  Ikke bry deg om det, er noen her inne for tiden som tilsynelatende ser ut til å kose seg med kverulering :) 

Anonymkode: ae6d5...a2c

Ja det er visst noen som liker å kverulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Men det kunne være kombinasjonen latuda og fluoxetin, psykiateren mente det var bedre om jeg tok xeplion så det skal jeg tenke på. Fikk tilbud om innleggelse også, sikkert pga stemmen jeg har i hodet som sier negative ting. Skulle ta mindre fluoxetin nå. Fikk jo lyst å kutte ut fluoxetin helt nå,men får tenke på det med xeplion. 

Gi nå fluoxetin tid til å virke nå, og følg psykiaterens medisinråd over tid!

Anonymkode: 944e8...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gi nå fluoxetin tid til å virke nå, og følg psykiaterens medisinråd over tid!

Anonymkode: 944e8...944

Ok. Får ta 10 mg fluoxetin da. Men han ville jo jeg skulle ta xeplion igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får ta 10 mg fluoxetin da. Men han ville jo jeg skulle ta xeplion igjen. 

Da bør du følge hans råd.

Anonymkode: 944e8...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør du følge hans råd.

Anonymkode: 944e8...944

Ok. Bare tenker på vekta og klumpene og det at jeg tisset på meg om nettene da jeg tok xeplion. Men skal tenke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Bare tenker på vekta og klumpene og det at jeg tisset på meg om nettene da jeg tok xeplion. Men skal tenke på det. 

Jeg klarer gå ned i vekt på xeplion, men tisse på seg om nettene er ikke kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg klarer gå ned i vekt på xeplion, men tisse på seg om nettene er ikke kjekt

Ok. Det er jo bra. Nei det er ikke kjekt å tisse på seg. Får du klump av den sprøyta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er jo bra. Nei det er ikke kjekt å tisse på seg. Får du klump av den sprøyta? 

Nei ikke lagt merke til det, men fikk veldig vondt i armen første gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Nei ikke lagt merke til det, men fikk veldig vondt i armen første gangen

Ok. Du får den i armen du ja, har fått den i skinka jeg. Tror bare det er det de er vant til her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanndrivende tar også jeg nå. Det hjelper så bra synes jeg. 😊

Flere jeg har sett i dag undret jeg litt  på hvordan nå har det men det er ikke mennesker jeg kjenner personlig og dermed blir det spekulasjoner å regne. Lurer litt på om det er influensaen det har vært informert en del om i media. Samt de varslede nedskjæringer i det kommunale helseapparatet som det riktignok ble informert i media om man ville overvåke nøye slik at det ikke ble uheldige virkninger for brukerene som jo er så trengende.  Alt er ikke så lett å forstå alltid.

 Det er også så mye som går i dag av influensarelaterte ting tror jeg. Jeg tror det er hva jeg selv plages litt lettere nå av.

Anonymkode: b89ed...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...