Gå til innhold

Hva tror du om fremtidige muligheter for deg i arbeidslivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fast nick, og bruker aldri noe annet enn anonym bruker.

Anonymkode: c4c9d...045

Men for å ha en bruker på DOL, må du vel ha et nick? Skjønner ikke hvordan du kan skrive her hvis du ikke har registret noe nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Hva er grunnen til det ?

Trenger jeg en grunn?  Det vet jeg ikke.

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger jeg en grunn?  Det vet jeg ikke.

Anonymkode: c4c9d...045

Nei absolutt ikke, men da er det heller ingen grunn for deg å lure på hvem jeg var før. 

Bare lat som jeg er anonymbruker som deg og slå deg til ro med det. 

Du sier selv her oppe at det ikke er forskjell på anonymbruker og «høne» . Da er det heller ikke forskjell på anonymbruker og « nickløs»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei absolutt ikke, men da er det heller ingen grunn for deg å lure på hvem jeg var før. 

Bare lat som jeg er anonymbruker som deg og slå deg til ro med det. 

Du sier selv her oppe at det ikke er forskjell på anonymbruker og «høne» . Da er det heller ikke forskjell på anonymbruker og « nickløs»

Jeg spurte om jeg kunne spørre og du svarte nei.  Trenger vi å diskutere det mer?

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei absolutt ikke, men da er det heller ingen grunn for deg å lure på hvem jeg var før. 

Bare lat som jeg er anonymbruker som deg og slå deg til ro med det. 

Du sier selv her oppe at det ikke er forskjell på anonymbruker og «høne» . Da er det heller ikke forskjell på anonymbruker og « nickløs»

Egentlig er jeg mer sikker på det nå at jeg har rett;)

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig er jeg mer sikker på det nå at jeg har rett;)

Anonymkode: c4c9d...045

Ha ha, du er så nysgjerrig at jeg må le. 

Jeg har sikkert hatt 10 forskjellige nick gjennom tidene og jeg trodde faktisk at jeg var nickløs nå og ble overrasket da jeg sjekket eget nick og så at jeg var Nicklus med u. 

God natt , jeg skal på jobb i morgen 😴

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ha ha, du er så nysgjerrig at jeg må le. 

Jeg har sikkert hatt 10 forskjellige nick gjennom tidene og jeg trodde faktisk at jeg var nickløs nå og ble overrasket da jeg sjekket eget nick og så at jeg var Nicklus med u. 

God natt , jeg skal på jobb i morgen 😴

Det kan da ikke spille noen rolle hva jeg tenker.  Jeg er jo anonym.

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bare prøve å skape seg noe eget i livet tror jeg. Virker som det er eneste mulighet når kompetansen ikke er den nå etterspurte i markedet. Har funnet ut jeg bare må bli flinkere til å lytte og lære. Men skylder litt på min lidelse også som gjør at jeg kanskje ofte ikke stopper opp og står i tingene  der jeg virkelig burde. Er kanskje ikke utholdende nok og for dårlig helse allment ser ikke bort fra det. Noe kommer til  oss alle med alder også tror jeg. Men i dag er konkurransen helt umenneskelig synes jeg.

Anonymkode: 03a07...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn markedet virker på meg i dag er det som alle bare prøver å selge alt hva folk ikke trenger. Jeg er ikke fagperson på dette området heller så jeg vet ikke hva det kalles.

Vil ikke irritere på meg meg mere her med tirader som ikke interesserer noen og ved å være anonym. Har i grunnen så nok med alle fluene som dukker opp i den unaturlige varmen om dagen.

Aner ikke hvor fluesnapperen tok veien.

 

Anonymkode: 03a07...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er 63 og tror mindre og mindre på veien tilbake. Hva med deg.

Anonymkode: 03a07...997

Jeg er 50 år og har planer om å gå av med pensjon når jeg er 62. :) Det samme har kjæresten, vi er heldige som har det såpass bra økonomisk at det nok vil gå greit.

 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke eget nick så det er ikke aktuelt, og du sier selv at du svarer kun de du stoler på.  Det er en gåte for meg hvordan du stoler på nick som f.eks. Høne, men ikke Anonym bruker.  Er det noen forskjell?  Eller er det slik at dere er en privat gruppe her som kjenner identiteten til hverandre?

Anonymkode: c4c9d...045

Vi er noen her som har vært her i mange år, noen under samme nick (som meg), andre har variert litt opp gjennom årene. Det er klart man blir litt kjent da. Kunne ikke falle meg inn å avsløre andres tidligere nick, jeg husker ett av Nicklus sine og det er ikke noen av de du nevner, men jeg husker selvfølgelig ikke alle nickene alle har hatt. 

Jeg er fb-venn med en bruker her, har nettopp gjenkjent en annen i en fb-gruppe jeg er med i (uten at jeg har avslørt det verken der eller her selvfølgelig) og fra tid til annen skriver jeg pm med 2-3 stykker her inne. Men to andre er jeg også venn på et annet sosialt medie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan da ikke spille noen rolle hva jeg tenker.  Jeg er jo anonym.

Anonymkode: c4c9d...045

Det kan hende vi vet dine gamle nick for det, S.

Anonymkode: 97494...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke eget nick så det er ikke aktuelt, og du sier selv at du svarer kun de du stoler på.  Det er en gåte for meg hvordan du stoler på nick som f.eks. Høne, men ikke Anonym bruker.  Er det noen forskjell?  Eller er det slik at dere er en privat gruppe her som kjenner identiteten til hverandre?

Anonymkode: c4c9d...045

Alle må registrere seg med et brukernavn, så jo- det har du. 

Ellers måtte jeg le av innlegget ditt. Det er snedig at du BÅDE er nyskjerrig på hvilket nick en annen bruker hadde for ti år siden, SAMTIDIG som du - som anonym - er indignert over at nick skal ha betydning for oss med åpent nick 😂  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dol er blitt et forum for middelaldrende damer og har sluttet å være forum for sexuelt frustrerte småbarnsmødre.  Det er stor forskjell fra før da det var heftige diskusjoner og da var det også flere menn.

Det var også dating og diverse etter hva jeg forsto.  Jeg var aldri nok her til å få med meg treff osv., men det var i hvert fall unge mennesker her og mye mer liv.  Jeg vet egentlig ikke om dol er et medisinsk forum lenger.

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

Alle må registrere seg med et brukernavn, så jo- det har du. 

Ellers måtte jeg le av innlegget ditt. Det er snedig at du BÅDE er nyskjerrig på hvilket nick en annen bruker hadde for ti år siden, SAMTIDIG som du - som anonym - er indignert over at nick skal ha betydning for oss med åpent nick 😂  

Jeg har et brukernavn, men har aldri brukt det som nick.  Det var mye bedre før da man kunne velge nick etter anledningen og det ikke var ørten anonyme brukere.

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dol er blitt et forum for middelaldrende damer og har sluttet å være forum for sexuelt frustrerte småbarnsmødre.  Det er stor forskjell fra før da det var heftige diskusjoner og da var det også flere menn.

Det var også dating og diverse etter hva jeg forsto.  Jeg var aldri nok her til å få med meg treff osv., men det var i hvert fall unge mennesker her og mye mer liv.  Jeg vet egentlig ikke om dol er et medisinsk forum lenger.

Anonymkode: c4c9d...045

Så gretten du er.

Anonymkode: 97494...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gretten du er.

Anonymkode: 97494...3a2

Ja, og...............

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var mye bedre før da man kunne velge nick etter anledningen og det ikke var ørten anonyme brukere.

Anonymkode: c4c9d...045

Det er jeg helt enig med deg i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe jobbutsikter på meg. Jeg er jo blitt 45, og har vært ufør siden jeg var 22. Før det så ble jeg attføringstrygd som 18 åring. 

 

Skulle gjerne jobbet noen timer i uka, for å få mer penger. Ikke att jeg lider noen nød, men jeg liker penger, som de fleste andre, ville jeg likt å ha mer å rutte med.

 

Men sist jeg jobbet var jeg 29 år gammel....

Anonymkode: 37d02...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...