Gå til innhold

Hva tror du om fremtidige muligheter for deg i arbeidslivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange er skikkelig fortvilt på grunn av akkurat dette med meningsfullt arbeide. Og de mange som ikke får rett hjelp og støtte i tide.  Tror også at problemene er blitt for store også for NAV selv. Alt er ikke bare når problemene blir for store.

Så ille er det nå ikke da.

Anonymkode: 97494...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Men av en eller annen grunn er det du som er mest synlig av oss, uansett om du bruker nick eller velger å være anonymbruker. 

I alle år har du vært lett gjenkjennelig. Du har en egen evne til å gjøre deg bemerket 😀

Javel FF - frue i forsvar.  Jeg tror ikke et øyeblikk at du vet hvem jeg er.  Du vet ingenting om hvor jeg bor, hvilket stjernetegn jeg er født i eller hvilken skostørrelse jeg bruker.  Du vet ikke hva jeg har mange brødre og søstre eller hvilken hårfarge jeg har.  Du vet ingenting om mine interesser og hvilken mat jeg er glad i.

Jeg kan ikke være synlig på et forum hvor jeg deltar veldig lite, men hvis du tror du vet hvem jeg er så værsågod.  Har du sjekket vinduene om jeg titter inn der?

Anonymkode: c4c9d...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...