Gå til innhold

Teknikker som kan gjøres mens man er sosial


Soletti

Anbefalte innlegg

Trenger sårt noen enkle avstressende teknikker jeg kan gjøre uten at jeg må gå i ett rom for meg selv. Skal i ett spesielt selskap i morgen og er helt på felgen og i taket av stress. Noe i og rundt selskapet trigger meg kraftig. Jeg har avtalt med en person at jeg kanskje må gi opp og gå tidlig, det er ok, men jeg må møte opp og forsøke. 

Å sitte ved langbord og kjenne at det ryker ut av ørene...hva gjør man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yellow ledbetter

Late som du må en tur på toalettet, kanskje? Det har jeg gjort hvis det ble for ille. Det var greit da jeg røykte. Da kunne jeg gå ut og ta en røykepause også, før jeg gikk inn igjen. Ellers unngår jeg sånt med god samvittighet, så sant det ikke er noe helt spesielt som skjer. Store høytidsdager i nærmeste familie, for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, yellow ledbetter skrev:

Late som du må en tur på toalettet, kanskje? Det har jeg gjort hvis det ble for ille. Det var greit da jeg røykte. Da kunne jeg gå ut og ta en røykepause også, før jeg gikk inn igjen. Ellers unngår jeg sånt med god samvittighet, så sant det ikke er noe helt spesielt som skjer. Store høytidsdager i nærmeste familie, for eksempel. 

Takk. Det var begravelse så ikke så lett å unngå. En røyk bruker å virke men en av de jeg vil unngå røyker heftig så den utgikk. Fant meg en grei plass med mennesker jeg ellers aldri snakker med og satt pal der til selskapet var over. Skulle nok hjulpet til med div men...jeg må tillate meg selv å roe ned når jeg kjenner det raser innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
10 timer siden, Soletti skrev:

Takk. Det var begravelse så ikke så lett å unngå. En røyk bruker å virke men en av de jeg vil unngå røyker heftig så den utgikk. Fant meg en grei plass med mennesker jeg ellers aldri snakker med og satt pal der til selskapet var over. Skulle nok hjulpet til med div men...jeg må tillate meg selv å roe ned når jeg kjenner det raser innvendig. 

Så bra at det gikk greit. Begravelse er jo sånt en bare må gå i av og til, men når en luker vekk alle burde-sikkert-gå-situasjonene og sitter igjen med bare er-helt-nødt-til-å-gå-situasjonene, er det langt enklere å takle. 

Og velge sidemann med omhu, sånn som du gjorde. Det er alltid lurt. Det verste som fins er sånne fine middager med bordkort der du får en random bordkavaler som du må forholde deg til i timevis. Det boikotter jeg. Heldigvis er det ikke så mange som inviterer meg heller. Har du sagt nei takk ofte nok så slipper du til slutt å bli spurt. Hehe. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...