Gå til innhold

Doseøkning zoloft, når kjenner jeg virkning?


lokeren

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har forsøkt å trappe ned på Zoloft. Sto over lang tid på 150 mg, mens jeg nå i ca 3 måneder har stått på 100 mg. Jeg kan nå konkludere med at jeg har mer angst på 100 mg, og at jeg generelt er mer spent og bekymret. I går kveld trappet jeg opp til 150 mg igjen. Hvor lang tid må jeg regne med å vente før jeg kjenner effekt av den nye dosen?

 

Takker for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sirop1365381324

Hvorfor trappet du ned?

 

Vil tro det tar 2-3 uker før du begynner å merke den økte dosen, noe lengre tid før full effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, sirop1365381324 skrev:

Hvorfor trappet du ned?

 

Vil tro det tar 2-3 uker før du begynner å merke den økte dosen, noe lengre tid før full effekt.

Jeg har følt meg så bra over tid nå, og begynte å tro at jeg visste hvordan jeg skulle takle angsten. Trodde jeg hadde "løst gåten". Ønsker jo bare å bli medisinfri. Kan det virkelig være så stor forskjell på 150 kontra 100 mg? Det jeg er usikker på nå, er om det er tilfeldig at jeg føler meg dårligere, eller om det er nedtrappingen. Kanskje jeg bare har fått det for at det er nedtrappingen sin skyld, og at jeg bare kjenner ekstra godt etter angsten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det 15 dager siden jeg trappet opp til 150 mg, og jeg må ærlig innrømme, jeg merker fortsatt ingen forskjell. Burde vel ha merket effekt nå hvis den nye (gamle) dosen skulle ha noe virkning? Begynner å bli litt engstelig!

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...