Gå til innhold

Er redd stemmen i hodet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Er redd for hvem det er, det må jo være en ond ånd. Sier jo bare stygge ting, det er ikke meg den kommer fra. Må nok ta vival i kveld før jeg legger meg,flere som har stemmer i hodet? Leste en tråd her tidligere og der var vel konklusjonen at det ikke gikk å ha stemmer inni hodet, men det går det. Den kommer ikke utenfra. Det er en ånd som filtrerer hjernen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat sånn har jeg det også, stjernestøv!  Og jeg deler din mening om og oppfattelse av at dette er en ond ånd. Jeg har heldigvis bare denne stemmen i depressive faser av min bp-lidelse. Men at det er en ond ånd, ja derom er ingen tvil! For som du sier; stemmen er ikke min, og den sier mye stygt og befaler meg til og med til å gjøre selvdestruktive ting. :(

Plutselig kan ånden hoppe inn i meg, eller angripe meg og sette seg på meg og kødde med hjernen min. Helt uten forvarsel. Jeg skal ikke gå i detaljer på ting den kan si, av hensyn til sarte sjeler her inne. Men fy, hvor ekkelt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, anbr42 skrev:

Akkurat sånn har jeg det også, stjernestøv!  Og jeg deler din mening om og oppfattelse av at dette er en ond ånd. Jeg har heldigvis bare denne stemmen i depressive faser av min bp-lidelse. Men at det er en ond ånd, ja derom er ingen tvil! For som du sier; stemmen er ikke min, og den sier mye stygt og befaler meg til og med til å gjøre selvdestruktive ting. :(

Plutselig kan ånden hoppe inn i meg, eller angripe meg og sette seg på meg og kødde med hjernen min. Helt uten forvarsel. Jeg skal ikke gå i detaljer på ting den kan si, av hensyn til sarte sjeler her inne. Men fy, hvor ekkelt! :(

Ja det er skikkelig ekkelt :( 

Godt jeg ikke er alene ihvertfall, føler meg alene nå om det. Sier nedsettende ting om de jeg er glad i og, og kommanderer meg til ting. Men jeg gjør det ikke, diskuterer i hodet mitt. Blir rett og slett sjokkert over alt den kommer med. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja det er skikkelig ekkelt :( 

Godt jeg ikke er alene ihvertfall, føler meg alene nå om det. Sier nedsettende ting om de jeg er glad i og, og kommanderer meg til ting. Men jeg gjør det ikke, diskuterer i hodet mitt. 

Nei, vi er nok ikke aleine om å ha det slik eller på lignende måte. Det er jo en fattig trøst. 

Godt at du greier å la være å gjøre det den kommandere deg til. Jeg også greier for det meste det. Men innimellom gjør jeg det jeg blir befalt. Håper at du snart blir bedre! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, anbr42 skrev:

Nei, vi er nok ikke aleine om å ha det slik eller på lignende måte. Det er jo en fattig trøst. 

Godt at du greier å la være å gjøre det den kommandere deg til. Jeg også greier for det meste det. Men innimellom gjør jeg det jeg blir befalt. Håper at du snart blir bedre! Klem fra meg

Nei det er vel flere som har det sånn,det er litt trøst i det. 

Jeg nekter å la en ond ånd bestemme hva jeg skal gjøre,men den er ikke grei så blir litt redd. Må derfor ta vival når jeg legger meg. Takk for det! Klem tilbake ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg er også åndebesatt, men åndene har aldri snakket til meg, da hadde jeg visst det var psykose. Men hos meg er det virkelig ånder. Fått bekreftet av healer at tidligere leieboere her drev med spiritisme. Men de bare gir meg onde tanker og gjør meg veldig tung. En veldig tung energi som har satt seg på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er også åndebesatt, men åndene har aldri snakket til meg, da hadde jeg visst det var psykose. Men hos meg er det virkelig ånder. Fått bekreftet av healer at tidligere leieboere her drev med spiritisme. Men de bare gir meg onde tanker og gjør meg veldig tung. En veldig tung energi som har satt seg på meg. 

Det er tung energi rundt meg også, veldig mørk. Jeg tror det er en ånd,kunne sikkert fått det bekreftet av et medium. Hvorfor er det psykose hvis de snakker til deg? Men samboeren min sa i dag at jeg kunne bli psykotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det er tung energi rundt meg også, veldig mørk. Jeg tror det er en ånd,kunne sikkert fått det bekreftet av et medium. Hvorfor er det psykose hvis de snakker til deg? Men samboeren min sa i dag at jeg kunne bli psykotisk. 

Det er bare noe jeg tror. Kan hende det er psykose hos meg også. Får ekstra medisin en periode, kunne hende xeplion ikke virket enda. Og jeg føler meg ikke så åndeplaget lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elina777 skrev:

Det er bare noe jeg tror. Kan hende det er psykose hos meg også. Får ekstra medisin en periode, kunne hende xeplion ikke virket enda. Og jeg føler meg ikke så åndeplaget lenger.

Det er godt du ikke er så plaget nå da. Psykiateren ville jeg også skulle ta xeplion igjen, får se. Ikke lett det med psykose problemer, man vet aldri hva som er hva i grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er godt du ikke er så plaget nå da. Psykiateren ville jeg også skulle ta xeplion igjen, får se. Ikke lett det med psykose problemer, man vet aldri hva som er hva i grunn. 

Ja det er godt for jeg var fryktelig plaget. Åndene ville gjøre av med meg. Og jeg skulle leve med de resten av livet? Men innså Jesus er svaret, for så å innse kanskje jeg ikke var kastet en forbannelse over likevel. Selv om de drev med spiritisme. Men kanskje var det åndene som køddet med hjernen min og fikk meg til å tro jeg var satan da jeg var manisk, tross beskjed om at jeg er veldig spesiell i Guds øyne. At de player meg. Og overvåker tlf min så jeg burde ikke skrevet om ønske om å gå ned i vekt. For nå køddet de til det og. For nå må jeg møte hos fact daglig og ta zyprexa og blir helt ukritisk til kaloriinntak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler meg litt aleine mtp at jeg har det slik i mine depressive faser av bipolar. Elina777 og stjernestøv: Hva er deres diagnoser? Er det schizofreni?

Hvordan vet psykiateren at jeg ikke har schizofreni? 

Rart at slikt kan dukke opp hos en bipolar... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
Akkurat nå, anbr42 skrev:

Men jeg føler meg litt aleine mtp at jeg har det slik i mine depressive faser av bipolar. Elina777 og stjernestøv: Hva er deres diagnoser? Er det schizofreni?

Hvordan vet psykiateren at jeg ikke har schizofreni? 

Rart at slikt kan dukke opp hos en bipolar... ?

Jeg har bipolar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Men jeg har hjelpere/engler også, og en av de viste seg for meg på natten i senga mi og fikk meg til å kjøpe en bibel

Jeg så en gang en engel ved fotenden av senga mi. Da var jeg ikke deprimert, og følte det bare trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg har bipolar 

Takk :) Ikke at jeg er glad for at du har bipolar,  men jeg ble glad for å høre at du også kan oppleve slike åndelige ting ved din bipolar diagnose. Det trøster litt.

Endret av anbr42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, anbr42 skrev:

Jeg så en gang en engel ved fotenden av senga mi. Da var jeg ikke deprimert, og følte det bare trygt.

De satt i senga. Det skjedde perioden jeg ble torturert av den spirituelle verden med hiv-tvangstanker etter mani. Han beroliget meg med at hiv-testen kom til å være negativ og da skulle jeg kjøpe en bibel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, anbr42 skrev:

Takk :) Ikke at jeg er glad for at du har bipolar,  men jeg ble glad for å høre at du også kan oppleve slike åndelige ting ved din bipolar diagnome. Det trøster litt.

Uhorvelig mange åndelige ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Uhorvelig mange åndelige ting

Er det bare i sykdomsperioder med "bipolaren", altså kun i depressive, eller maniske episoder du opplever slike ting? Eller er det også i stabile, friske perioder?

Endret av anbr42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
5 minutter siden, anbr42 skrev:

Er det bare i sykdomsperioder med "bipolaren", altså kun i depressive, eller maniske episoder du opplever slike ting? 

Vet ikke hva jeg var den mnd jeg ble terrorisert av den spirituelle verden etter manien min etter jeg fikk healing av nakken min og det utløste en storm av tvangstanker fra den spirituelle verden om at jeg hadde hiv og endte med hjelperen på senga som ba meg kjøpe bibel 

 

må vel begynne lese i den

 

har lest jeg hadde schizoaffektive trekk men tror bare en lege mente det og nye legen fjernet det, får se når jeg får epikrisen min

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...