Gå til innhold

Hva hadde du til frokost i dag?


påskelilje

Anbefalte innlegg

Ikke verdens mest spennende tema, men nå lurer jeg på hva du spiste til frokost i dag :) ?

Jeg hadde ett hjemmelaget grovt rundstykke (bakte i går) med makrell i tomat på + 1,5 glass skummet melk da klokka var 7.30.

Etter at jeg kom på jobb, har jeg drukket 1,5 stort krus med kaffe.

Lunsjen er 11.15, og jeg pleier å være passelig sulten til da.

Varierer ikke så himla mye på frokosten, men det hender jeg har ost eller skinke eller syltetøy på skiva/rundstykket i stedet for makrell i tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, påskelilje skrev:

Ikke verdens mest spennende tema, men nå lurer jeg på hva du spiste til frokost i dag :) ?

Jeg hadde ett hjemmelaget grovt rundstykke (bakte i går) med makrell i tomat på + 1,5 glass skummet melk da klokka var 7.30.

Etter at jeg kom på jobb, har jeg drukket 1,5 stort krus med kaffe.

Lunsjen er 11.15, og jeg pleier å være passelig sulten til da.

Varierer ikke så himla mye på frokosten, men det hender jeg har ost eller skinke eller syltetøy på skiva/rundstykket i stedet for makrell i tomat.

Jeg er skikkelig dårlig på frokost i hverdagen.

 

I dag ble det en halv brødskive med brunost og 1,5 glass appelsinjuice. Kaffe da jeg kom på jobb og ellers bare vann frem til lunsj 11.30. Da er jeg sulten, men går helt bra å ikke spise annet frem til da.

 

I helgene og ferier er frokosten en helt annen historie :). Ikke veldig avansert, men mer variert og mer mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg er skikkelig dårlig på frokost i hverdagen.

 

I dag ble det en halv brødskive med brunost og 1,5 glass appelsinjuice. Kaffe da jeg kom på jobb og ellers bare vann frem til lunsj 11.30. Da er jeg sulten, men går helt bra å ikke spise annet frem til da.

 

I helgene og ferier er frokosten en helt annen historie :). Ikke veldig avansert, men mer variert og mer mat.

Samme her. Jeg er ikke så sulten så tidlig, men som deg så går det greit med liten frokost i hverdagen. I helgene blir det ofte ikke frokost før 10-11, og da er det jo nesten tid for formiddagsmat, og jeg spiser mye mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grovbrød (Omega  kjøpebrød) med ekte geitost og litt melk. Pluss medisiner og vitaminer og kaffe uten melk.

Hva det blir senere i dag vet jeg ikke helt. Er ikke så veldig sulten akkurat i dag.

I går laget jeg fersk suppe av et lite kålhode og noen frosne grønnsaker og litt medisterdeig og koriander. Bare nydelig.

Anonymkode: 3e237...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, påskelilje skrev:

Ikke verdens mest spennende tema, men nå lurer jeg på hva du spiste til frokost i dag :) ?

Jeg er sånn som spiser det samme til frokost i 4 år og så bytter jeg til noe annet. :) Nå for tiden har det i årevis gått i 2 knekkebrød (ryvita müsli) med kaviar og hvitost ca. kl. 7, drikker ett stort glass vann til + noen kosttilskudd. Frem til lunsj kl. 12 går det i vann og te, tekoppen tar vel ca. 3,5 dl tenker jeg. Lunsjen er lik frokosten stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grov ristet skive m 2 egg og litt kaviar. Vann. 

Har ikke mer av spesial-brødet mitt som er uten korn og lavkarbo. Merker at jeg blir raskere sulten og litt mer urolig i magen av kun en vanlig skive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Kayia skrev:

Kjedelig svar herfra- jeg hadde det jeg så og si alltid har: To egg fordelt på en lompe og et glass vann :) 

Lompe :D - det er vel omtrent det siste jeg ville hatt til frokost :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg er sånn som spiser det samme til frokost i 4 år og så bytter jeg til noe annet. :) Nå for tiden har det i årevis gått i 2 knekkebrød (ryvita müsli) med kaviar og hvitost ca. kl. 7, drikker ett stort glass vann til + noen kosttilskudd. Frem til lunsj kl. 12 går det i vann og te, tekoppen tar vel ca. 3,5 dl tenker jeg. Lunsjen er lik frokosten stort sett.

Det samme i 4 år :o???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, påskelilje skrev:

Ikke verdens mest spennende tema, men nå lurer jeg på hva du spiste til frokost i dag :) ?

Jeg hadde ett hjemmelaget grovt rundstykke (bakte i går) med makrell i tomat på + 1,5 glass skummet melk da klokka var 7.30.

Etter at jeg kom på jobb, har jeg drukket 1,5 stort krus med kaffe.

Lunsjen er 11.15, og jeg pleier å være passelig sulten til da.

Varierer ikke så himla mye på frokosten, men det hender jeg har ost eller skinke eller syltetøy på skiva/rundstykket i stedet for makrell i tomat.

Knekkebrød med eggerøre og laks/skinke. Vanligvis havregrøt med smør, kanel, cottage cheese og blåbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, påskelilje skrev:

Det samme i 4 år :o???

Til hverdags ja. :) Før kaviar og hvitost-perioden gikk det i 2 knekkebrød med makrell i tomat. Hver eneste morgen i sikkert 5 år. Vanemenneske? Jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Til hverdags ja. :) Før kaviar og hvitost-perioden gikk det i 2 knekkebrød med makrell i tomat. Hver eneste morgen i sikkert 5 år. Vanemenneske? Jeg?

😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Villanda skrev:

Knekkebrød med eggerøre og laks/skinke. Vanligvis havregrøt med smør, kanel, cottage cheese og blåbær.

Luksus-frokost 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Jeg har hatt det samme i mer enn 10 år :D Skeier ut m omelett i helgene :) :D 

Eh... blir du ikke matlei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste 1 1/2 skive brød med litt smør og hvitost på og hjemmelaget iskaffe.

Jeg spiser også gjerne det samme i lang tid, men @Lillemus sine 4-5 år greier jeg ikke å slå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, påskelilje skrev:

Det samme i 4 år :o???

En kjapp sjekk i dagboknotatene på pc'n viser at det var i 2012 jeg gikk fra makrell i tomat til kaviar og hvitost. Altså 6,5 år siden omtrent. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...