GÃ¥ til innhold

Andre som sliter med tvangslidelse?? Det sliter meg ut.😔


Kvitr

Anbefalte innlegg

Planlagt innleggelse på mandagen. Bet ikke hvor lenge jeg blir. Sliter så mye med tvangslidelsen min å Tourettes at jeg holder på å bli gal! Jeg blir bare lei meg for tvangen tar sånn overhånd.😔😔

Er det andre som sliter med tvang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt ocd siden barndommen. Intensiteten har gått i bølger. Ssri har hjulpet litt men tvangstankene har hele tiden ligget i bakhodet og forstyrret meg. Det føltes som alle inntrykk og tanker måtte prosesseres gjennom et OCD senter i hjernen. Jeg er nå under opptrapping på lamictal, den første effekten jeg merket av den var at ocden min nå er fullstendig borte😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OCD må bare oppleves for at man skal kunne forstå det. Det er virkelig plagsomt. Jeg fikk stor forståelse og veldig god hjelp av et OCDteam. Hvis du ikke har prøvd det så kanskje det kunne være noe? 

Anonymkode: 18378...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OCD må bare oppleves for at man skal kunne forstå det. Det er virkelig plagsomt. Jeg fikk stor forståelse og veldig god hjelp av et OCDteam. Hvis du ikke har prøvd det så kanskje det kunne være noe? 

Anonymkode: 18378...1f0

Skal legges inn på dps sin døgnavdeling på Mandag å se om jeg får noe hjelp. Må reise ganske langt for å komme til et OCD team.

Men vet det skal være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...