Gå til innhold

Har du et fullverdig liv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig å ha fullverdig liv med og uten diagnoser.  Det var ikke slik hos meg at jeg stoppet å ha et fullverdig liv og så kom det en dag tilbake.  Denne definisjonen er tull.

Anonymkode: 1031d...07b

Denne definisjonen tror jeg er ganske treffende.

Anonymkode: a9ae7...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne definisjonen tror jeg er ganske treffende.

Anonymkode: a9ae7...673

Så du mener at mennesker med diagnoser, mennesker som ikke jobber, mennesker som jobber og ikke har hobbier, mennesker uten familier osv.  ikke har fullverdig liv.

Jeg er sikker på at et menneske som bor alene i skogen, går ikke på jobb, treffer aldri mennesker osv.  KAN godt ha fullverdig liv.

Anonymkode: 1031d...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Å være alene trenger ikke å være det samme som å være ensom.

 

Selv har jeg blitt noe mere sosial med årene, men det  holder med familien. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig vite mye om hvordan situasjonen med arbeidsplasser og kommuneøkonomi ofte er I distriktene. Men ting kan ta seg opp igjen. Det er så mye merkelig som skjer på vår jord så man vet aldri. Det er bare å håpe. Evne til nyskaping og seriøsitet har ofte ikke så mye alder å gjøre. Det kan bli "genrrasjonskifter" i så mye ved neste valg tror jeg. Rundt om i kommunene. Tror jeg.

Anonymkode: 80884...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir på samme måte som folk kanskje ikke liker et kunstverk. Det er ikke alt det er så lett å gjøre noe med. At livet ble hva det ble.

Anonymkode: 80884...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker slik som kongelige,statsråder og leger og prester kanskje gjør helt spesielle erfaringer i livet. Leste bøker av en fengselsprest og nå kommer det jo bok om høysensetive barn fra Martha Loise . Ofte er dette litteratur ( alle har jeg ikke lest)som minner meg på at det er ting der ingen oppskrift finnes på. Slik som livet selv. Tror jeg.

Anonymkode: 80884...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke. Jeg føler ofte at jeg ville vært en antilope men føler meg som en skonk. Litt skjebne tror jeg.

Anonymkode: 80884...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎23‎.‎10‎.‎2018 den 7.05, AnonymBruker skrev:

Enkelte mennesker slik som kongelige,statsråder og leger og prester kanskje gjør helt spesielle erfaringer i livet. Leste bøker av en fengselsprest og nå kommer det jo bok om høysensetive barn fra Martha Loise . Ofte er dette litteratur ( alle har jeg ikke lest)som minner meg på at det er ting der ingen oppskrift finnes på. Slik som livet selv. Tror jeg.

Anonymkode: 80884...c4c

Jeg kommer aldri til å lese denne prinsesseboka.  Makan til tull.

Anonymkode: 1031d...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting er ikke perfekt men sammenholdt med mange andre er det kjempebra. Hørte om en dame som ventet på ny nyre. Tidligere tok det ca 9 måneder men nå var visst mye lenger tid. Jeg har andre utfordringer men helsa er det viktigste. Prøver desperat å endre livsstil og skjære ned på ting jeg ikke trenger.

Anonymkode: 80884...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest står mere på og slår mere fra seg for egen og de nærmeste helse i dag har jeg inntrykk av. De fleste er blitt mere bevisst det kanskje bare en elite har vært tidligere tror jeg ,at helsa må være det viktigste i alt.

Anonymkode: 80884...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...