Gå til innhold

De som ikke ser innvandring som en berikelse, er redde, dumme, gjerrige og muligens onde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er helt forferdelig at kriminelle får regjere som de alltid har gjort. Til og med våre universitet og høgskoler besitter disse menneskene som iallfall jeg mener nå bør stå for generasjonsskifte dvs partiene deres bare velges ut.  Ut for evig og alltid.

Anonymkode: 5e5bc...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innvandring er nok oppskrytt. Tror dere glemmer at innvandrere er like enfold som mangfolk- de de bare mer rasister og har verre menneskesyn om de er fra fattigere land. Innvandrere er ikke regnbue jesus med nye annerledes ting.

Anonymkode: 688cf...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myndighetene stikker hodet i sanden. Det er ting ingen har oversikt over. Veldig mye illegal innvandring er skjedd i årtier tror. Ingen har oversikt.

Anonymkode: 5e5bc...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye tendensiøst i dag men man må tenke på seg selv for det gjør alle andre. Og dette er ressurssterke personer.

Anonymkode: 5e5bc...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe enkelte ikke er forskånet fra. De vil ikke se tegninga på veggen. Lite å gjøre ved tror jeg.

Anonymkode: 5e5bc...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingene kan bli for kostbare for alle. Det er vel mye der vi er i Norge. Oljefondet skal være til barnas fremtid. Så de vil komme til å klare seg og godt er det.

Anonymkode: 5e5bc...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Anonymkode: 5e5bc...53d 

 

Ikke for å være vanskelig, men tror du du kunne redusere antall innlegg etter hverandre (vente til andre svarer) før du svarer på nytt? Det blir veldig vanskelig å holde en tråd oversiktlig når en bruker svarer så mange ette seg selv. 

Ikke ta deg nær, du skriver mye klokt. Bare ett lite hjertesukk... :)

Anonymkode: 544a9...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg deler deres syn i saken. Vil nå prøve å sove godt ut i helgen. Jeg sliter med en gråt som ikke kommer ut. Noe jeg svelget for mye kanskje. Et berg av problemer.

Jeg er også kommet til for øvrig i dette vanskelige sakskomplekset at man kan bare streve i vei som man pleier og stemme borgerlig så godt man kan. Ellers er det lite annet å gjøre.

Anonymkode: 5e5bc...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke innvandrerne som er hoved problemet- De aller flesteønsker å bidra i hverdagen. Der store problemet er etter min mening. Det norske Samfund. Mangel på oppfølging og krav til å lære det landet di har kommet til. Det er ikke ok med  kjønn operasjoner og tvangsgifte.Når det er sagt  sitter vi med nisseluer og hevder vår fortreffelighet. mange flyktninger kommer fra kulturer som er mange hundre år elder  en vår. At vår infrastruktur er andeledes en den de kommer fra. Menåre nye landen kulturen har også noe å lære oss. En annen ting er vår redsel for nor vi ikke forstår. Det kan være farge, mat og klesdrakt.

Og til sist det store flertall av flyktningne ønske en dag å få komme hjem til det som er dere land og kultur. Som stoppes av grådighet og krig.Tore Strand

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Livet har ofte så mange irrganger. Det er ikke sikkert alt er nytteløst selv om man er alene i verden og kanskje har møtt mange onde mennesker i skole og oppvekst og kanskje arbeidsliv. Man har sin frie vilje.

Anonymkode: 5e5bc...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje best om samfunnet vårt blir litt "ødelagt" for nordmenn gjør ikke annet enn å klage likevel. Dette har jeg hørt på siden jeg var barn. Alltid er det noe som er galt. "Stakkars oss som må betale skatt" Altså, til og med jeg skjønner at skatt er det som fører til det bra velferdssystemet våres. Og om vi ikke skal skatte, vil priser fort bli dyrere. 
Alltid har noen kjørt Norge i gørfte. Hva er bra for oss egentlig? Er det noe jeg ser i mange andre land, så er det at de er mer i nuet, mer avslappet og gladere. Vi nordmenn har bare blitt fulle av bekymringer, lån opp til øra for å fake status. 

Jeg vil da ikke at alt skal gå under jeg. Jeg liker Norge. Vi må være forsiktig med hvem som får komme inn og vi kan ikke slippe hele verden inn hit bare fordi de ønsker å komme til Norge. Men hva med oss som forelsker oss i noen fra et annet land? skal vi la være alt sammen bare fordi vi skal holde Norge så norsk? 

Anonymkode: 33fa4...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...