Gå til innhold

Er dette tegn på stress?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg bruker DnB og betaler 275,- i året ser jeg, ingen gebyrer på varekjøp i Norge eller i utlandet. Noen kroner i gebyr ved uttak i minibank, men det finnes jo knapt minibanker lenger så det utgjør fint lite. 100,- for ny kodebrikke. Du bør definitivt bytte bank om du betaler 250,- i mnd i gebyrer - det er jo 3000,- i året!

Enig. Jeg bytter over til den andre banken som jeg har. Jeg vil ikke bruke denne banken mer. Jeg kjenner en som er regnskapssjef. Han så på gebyrene og sa at jeg har helt feil bank. Og at jeg bør bytte. 

Anonymkode: 03e45...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står : transgebyr varekjøp 25 Trans(er) type 709: gebyr  : 62,50

transgebyr visa 13 transer type 714 : gebyr : 39 kroner

transgebyr avtalegiro 2 transer : 5 kroner

Transgebyr m kid : 18 kroner

Nettgiro m kid : 17,50 

Slik ble jeg foreks trukket av banken fra kortet denne måneden... Det står slik nedover på kontoutskriften..

Anonymkode: 03e45...5e2

Få deg et kundeprogram i en bank. Da slipper du disse gebyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...