Gå til innhold

Spiller du på pengespill?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler også sterkt på det i dag. " Noe må  være nukk".

Anonymkode: c4d19...8fc

Siden du ikke er TS, må jeg bare høre hva du mener ?

Anonymkode: 1f039...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle blir vi bare små i forhold til alt som skjer i dag. Umulig å forstå disse spillene lener eller rekkevidden av alt.

Anonymkode: c4d19...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 19.48, Worrysome plenty skrev:

Benytter du deg av noen spilletider på nettet?

Ja, Wordfeud og lignende, men ingen der jeg spiller om penger, som sikker er det du egentlig spør om. Utenfor nettet leverer jeg en lottokupong i ny og ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør alle dumme ting og feil iblant. Det behøver ikke være slutten på alt for det. Kanskje er det først da livet begynner når man legger ting bak seg.

Anonymkode: c4d19...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg mener er at jeg håper stadig å vinne på lottokupongene mine fremdeles selv om en annen del av meg ser at innsatsen det er penger som kunne vært mye bedre spart. Så splittet kan man faktisk være på ting uten at det tar helt av av den grunn. Hadde jeg hatt barn så hadde jeg muligens tenkt annerledes. Jeg mener ikke spilt noe. Muligens.

Anonymkode: c4d19...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å legge også det vekk for godt. Hører NAV stemmen altfor godt i det siste " Ha ditt fødsels og personnummer klart" ( tralla la). 

Anonymkode: c4d19...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er alle bare et nummer i den store rekka tror jeg. Tror barnløse nav klienter av alle kjønn er av mest utsatte sort for det meste skam og skyldbelagt.

Anonymkode: c4d19...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...