Gå til innhold

Og der forsvant 6 -årsjekselen :(


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
1 minutt siden, Xtra skrev:

Jeg ville ikke valgt tannlege bare på pris. Hadde i det hele tatt ikke gått til en tannlege jeg ikke hadde fått anbefalt. Jeg kjenner ikke prisnivået til min tannlege i forhold til andre, men jeg er ellers veldig fornøyd, sende meg en PM om du er interessert.

Jeg har landet på at jeg tar en som ligger ved siden av meg . Det blir lettere ved tanke på at jeg skal på jobb etterpå. 

Jeg har fått anbefalt en billigere tannlege, men den ligger på andre siden av byen hvor jeg ikke er så godt kjent og jeg kommer bare til å kjøre rundt, surre og rote rundt for å finne frem og kaste bort masse tid. 

Jeg kjenner meg selv og jeg velger det enkleste så lenge det er noenlunde de samme prisene rundt omkring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har landet på at jeg tar en som ligger ved siden av meg .

Visste ikke at samboeren var tannlege :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, Xtra skrev:

Visste ikke at samboeren var tannlege :P

Ha ha, han fikser mye han 😀

I hvert fall stiv nakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Det kan koste så mye å fikse tennene at det ikke er snakk om prioritering for mange, man kan ikke la være å betale husleie og mat for å fikse tennene heller.

Nei, men i snitt bruker folk mer hos frisøren enn hos tannlegen.

Anonymkode: 6a9a8...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men i snitt bruker folk mer hos frisøren enn hos tannlegen.

Anonymkode: 6a9a8...b16

Det ser jeg ikke bort i fra,  men det gjelder ikke meg. :) Er hos frisøren 2 ganger i året og betaler 4-600,- pr. gang, luggen klipper seg selv ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Spiste koteletter i dag og det gikk ikke bra 😢 

Må nok sette på krone. Har du en bra tannlege å anbefale i Oslo ?

Hva må jeg regne med at dette koster ?

Prisen avhenger bla av om du må rotfylle eller ikke, i tillegg til krone. 

Bjørn Olav Engebretsen i Parkvegen 60, er solid faglig sett.

Anonymkode: 4d450...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
39 minutter siden, Lillemus skrev:

Det ser jeg ikke bort i fra,  men det gjelder ikke meg. :) Er hos frisøren 2 ganger i året og betaler 4-600,- pr. gang, luggen klipper seg selv ellers. 

Oj og ikke bruker du sminke heller har jeg lest :) Du er sikkert naturlig vakker :)

Hos meg går det fryktelig mye penger hos frisøren ca hver tredje måned. Å klippe tupper, stripe ettervekst og farging av vipper og bryn , koster i undekant av 3000. 

 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Oj og ikke bruker du sminke heller har jeg lest :) Du er sikkert naturlig vakker :)

Hos meg går det fryktelig mye penger hos frisøren ca hver tredje måned. Å klippe tupper, stripe ettervekst og farging av vipper og bryn , koster i undekant av 3000. 

 

:D Naturlig vakker, nei, naturlig ja, vakker nei. Ganske så gjennomsnittlig vil jeg si. :) 1000,- i mnd på frisør er ikke aktuelt for meg, men jeg bruker sikkert penger på ting du ikke kunne drømt om å bruke penger på også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, Lillemus skrev:

:D Naturlig vakker, nei, naturlig ja, vakker nei. Ganske så gjennomsnittlig vil jeg si. :) 1000,- i mnd på frisør er ikke aktuelt for meg, men jeg bruker sikkert penger på ting du ikke kunne drømt om å bruke penger på også. :) 

F.eks hest ? 🙂

Det er sant. Bruker ikke penger på hest, hund , katt eller andre dyr 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

F.eks hest ? 🙂

Det er sant. Bruker ikke penger på hest, hund , katt eller andre dyr 😄

Har dessverre verken hest, hund eller katt. :) Men det går noen kroner i mat til småfuglene da og andre hobbyer som du antagelig ikke har. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babette skrev:

Du verden, flink lugg!

🤑

:D Jeg så det for sent til at jeg rakk å rette det opp og håpet ingen så det. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, Lillemus skrev:

Har dessverre verken hest, hund eller katt. :) Men det går noen kroner i mat til småfuglene da og andre hobbyer som du antagelig ikke har. :D 

Så snill du er med småfuglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lillemus skrev:

:D Jeg så det for sent til at jeg rakk å rette det opp og håpet ingen så det. ;) 

Jeg så det, men klarte å la være å kommentere det. Det var hardt, men det holdt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ut med 7000 for krone på en fortann en gang. Var vel noe for oppdekking og en generell sjekk med røntgen og for tilpasning av krone. Han oppdaget og at en fylling hadde sprukket, han fikset de på stedet så jeg slapp å betale for enda en timet. Så jeg kan forstå prisen. Er visst noe med materialene i kronene de velger å bruke som og påvirker prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 21.10.2018 den 2.27, FjellOgDalar skrev:

Jeg måtte ut med 7000 for krone på en fortann en gang. Var vel noe for oppdekking og en generell sjekk med røntgen og for tilpasning av krone. Han oppdaget og at en fylling hadde sprukket, han fikset de på stedet så jeg slapp å betale for enda en timet. Så jeg kan forstå prisen. Er visst noe med materialene i kronene de velger å bruke som og påvirker prisen. 

Jeg slapp krone :) Det holdt å bygge opp tanna, men det var en del annet som måttes gjøres også. Jeg har dessuten bestemt meg for å bleka tenna og det koster. 

Litt for lenge siden jeg har vært hos tannlegen nå, men han skrøt av det friske tannkjøttet mitt da i minste . Han kunne se at jeg pusset tenna 3-4 ganger daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...