Gå til innhold

Anger meg.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du har prøvd så mange ganger tidligere. Du kan bare lese igjennom din gamle innlegg her, så ser du hvordan det gikk.

Anonymkode: f60dd...b1a

Men det må da en gang gå bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg vet jeg har vært dårlig men det må nå en gang gå bra. Det håper jeg på. 

Det går ikke bra.. du blir bare enda dårligere.. ikke gjør deg selv så vondt en gang til, ikke gjør dette mot barnebarnet ditt og familien din. 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke bra.. du blir bare enda dårligere.. ikke gjør deg selv så vondt en gang til, ikke gjør dette mot barnebarnet ditt og familien din. 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Men har jo tatt 37 mg latuda foreløpig da- Målet mitt er å klare meg bra. Tenkte litt på injeksjon nå igjen, men får se. Er så ubestemmelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte og begripe at behandlere kan bli med på denne destruktive og uendelige runddansen til så syke mennesker som trådstarter. Når er det nok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Janus30 skrev:

Kan ikke fatte og begripe at behandlere kan bli med på denne destruktive og uendelige runddansen til så syke mennesker som trådstarter. Når er det nok? 

Men hva kan behandlerne gjøre? Retten til velge å være sykere enn nødvendig, og påføre sine nærmeste store belastninger står sterkt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Vil helst slutte på medisiner nå, sa det og i dag. 

Gjeeeeeeeeeeeesp. To sider- tenk at folk ennå gidder å svare og svare og svare deg :o 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kayia skrev:

Gjeeeeeeeeeeeesp. To sider- tenk at folk ennå gidder å svare og svare og svare deg :o 

Man blir jo så oppgitt at man ikke klarer å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, stjernestøv skrev:

Men har jo tatt 37 mg latuda foreløpig da- Målet mitt er å klare meg bra. Tenkte litt på injeksjon nå igjen, men får se. Er så ubestemmelig. 

Jeg kopierer svaret mitt til deg om samme tema fra juli 2016. Jeg tror fortsatt dette ville vært nyttig for deg, slik at du ikke gjentar eksperimenter som har gått dårlig tidligere:

Jeg synes det er merkelig at du ikke har fått klar beskjed for flere år siden, om å notere minimum følgende tre ting hver eneste dag: Medisin (type / mengde / tidspunkt) - Dagsform - Søvnkvalitet.  De to siste gjerne som et terningkast eller en annen skala.   

Det ville jeg sett som nyttig hvis jeg skulle gi råd om medisiner i samarbeid med en pasient.  Men jeg er ingeniør og ikke "helseperson", så jeg tenker sikkert feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, laban skrev:

Jeg kopierer svaret mitt til deg om samme tema fra juli 2016. Jeg tror fortsatt dette ville vært nyttig for deg, slik at du ikke gjentar eksperimenter som har gått dårlig tidligere:

Jeg synes det er merkelig at du ikke har fått klar beskjed for flere år siden, om å notere minimum følgende tre ting hver eneste dag: Medisin (type / mengde / tidspunkt) - Dagsform - Søvnkvalitet.  De to siste gjerne som et terningkast eller en annen skala.   

Det ville jeg sett som nyttig hvis jeg skulle gi råd om medisiner i samarbeid med en pasient.  Men jeg er ingeniør og ikke "helseperson", så jeg tenker sikkert feil.

Kan jo gjøre det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kayia skrev:

Gjeeeeeeeeeeeesp. To sider- tenk at folk ennå gidder å svare og svare og svare deg :o 

Du er ikke stort bedre selv ;) 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men tenker på å ta sprøyta igjen nå, kanskje det er det beste for da kan jeg ikke vingle sånn. 

Det er lurt

Anonymkode: dd6c8...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er lurt

Anonymkode: dd6c8...8c2

Ja, er bare det at jeg skifter mening hele tiden. Slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Janus30 skrev:

Kan ikke fatte og begripe at behandlere kan bli med på denne destruktive og uendelige runddansen til så syke mennesker som trådstarter. Når er det nok? 

Det er behandlerens jobb, og det er aldri nok. Behandlere vet at mange pasienter aldri blir friske. At lekfolk på dol gidder å svare er imidlertid meg en stor gåte.

Generellt syns jeg mange psykisk syke får ha omsorg for barn for lenge, og dette har jeg tenkt enda mer på etter å ha lest innlegg på DOL gjennom mange år. Jeg presiserer at jeg mener dette generellt, uten direkte sammenheng med denne tråden eller ts.

 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Man blir jo så oppgitt at man ikke klarer å la være...

Joda, jeg sluttet i forrige runde, og det er like lett som å spise sunt, trene jevnlig eller noe annet viljestyrt. Om du forventer at TS skal greie å endre seg må du vise at du greier det selv, fra og med NÅ :P 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kayia skrev:

Det er behandlerens jobb, og det er aldri nok. Behandlere vet at mange pasienter aldri blir friske. At lekfolk på dol gidder å svare er imidlertid meg en stor gåte.

Generellt syns jeg mange psykisk syke får ha omsorg for barn for lenge, og dette har jeg tenkt enda mer på etter å ha lest innlegg på DOL gjennom mange år. Jeg presiserer at jeg mener dette generellt, uten direkte sammenheng med denne tråden eller ts.

 

«At lekfolk på dol gidder å svare er imidlertid megen stor gåte.»

Du kan jo først og fremst spørre deg selv om hvorfor du har engasjert deg og svart TS for å finne svaret på den gåten. 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke stort bedre selv ;) 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Hvilket tema mener du jeg ber om råd om, år etter år, uten å følge dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo først og fremst spørre deg selv om hvorfor du har engasjert deg og svart TS for å finne svaret på den gåten. 

Anonymkode: dd6c8...8c2

Eg ja? Det er jo akkurat det jeg har gjort? Og - som jeg sier - jeg har konkludert med at det er meningsløst, kanskje også kontraproduktivt for Ts, å svare. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...