Gå til innhold

Blir tannlege billigere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper det blir en ordning på dette. Man kan få psykiske plager av det. 

Pga dårlig økonomi hadde jeg ikke råd til tannlege. Jeg måtte trekke to jeksler og rotfyllle en som følge av det. Hadde smerter fra helv**** sist gang.

Fikk det litt bedre økonomisk da jeg fikk 100 % fast jobb og påbegynte da behandling til tannlege etter å ha svelget noen kameler (jeg skammet meg betydelig).

Jeg grudde til dommen - så for meg mange timer i stolen fremover og at tusenlappene fløy fordi det var 15 år siden forrige gang (utenom de overnevnte behandlinger).

Ble svært overrasket da tannlegen sa jeg hadde null hull...Tipper det er omhyggelig tannpuss og tanntråd som har berget meg. 

Nå skal jeg inn 1 gang i året. Det er dyrt å rotfylle og det finnes ikke verre smerte enn tannpine når det har gått for langt, man kommer  til slutt ikke utenom tannlegebesøk. Jeg føler sånn med de som ikke har råd. 

Anonymkode: a7025...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det veldig synd at slik er det blitt. Politikere babler i vei ,men ingenting skjer og det er dumt for tenner er så absolutt en viktig del av kroppen. Men i dag er dette ting få tar seg tid og råd til tror jeg  om tingene ikke er helt akutte.

Anonymkode: f7c4e...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i dag er dette ting få tar seg tid og råd til tror jeg om tingene ikke er helt akutte.

Det er dessverre mange som ikke har råd til å gå regelmessig til tannlegen. Det betyr ikke at det er bare noen få som har råd til å prioritere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er det flere som dette går sånn alminnelig greit for.  Jeg har bare det inntrykk jeg får av media i grunnen. Men de som styrer har en annen oppfatning og det har nok med landets økonomi å gjøre tror jeg.  Det er så mange gode formål.  Det er ikke så lett å stoppe utviklingen.

Anonymkode: f7c4e...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje er det flere som dette går sånn alminnelig greit for.  Jeg har bare det inntrykk jeg får av media i grunnen.

Jeg lurer litt på hvilke media du konsumerer... 

Anonymkode: ad652...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...