Gå til innhold

Det går på verdiene løs hos så mange i dag tror jeg- ikke bare KrF i politikken kanskje??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I fremtida har kanskje også bøssebærerene kortautomater slik som på togene.Hvis ikke allerede.

Anonymkode: 5d9fd...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I fremtida har kanskje også bøssebærerene kortautomater slik som på togene.Hvis ikke allerede.

Anonymkode: 5d9fd...fee

Vipps dekker mye av det behovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Jeg tror den beste reaksjon på slike innlegg som åpenbart skyldes alvorlig sykdom, er ingen reaksjon. Dette gjelder også overfor en annen fast bruker av forumet.

Det er bra ikke alle deler ditt syn. 

Anonymkode: 6d813...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra ikke alle deler ditt syn. 

Anonymkode: 6d813...e6e

Og absolutt tipp topp at ikke alle suller og rører slik som det du gjør. Har aldri opplevd maken til usammenhengende vrøvl! 

Anonymkode: 54b6d...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og absolutt tipp topp at ikke alle suller og rører slik som det du gjør. Har aldri opplevd maken til usammenhengende vrøvl! 

Anonymkode: 54b6d...36e

Saksopplysning: Den anonyme du svarte, er ikke trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Saksopplysning: Den anonyme du svarte, er ikke trådstarter.

Ooops! Da beklager jeg! 😅

Anonymkode: 54b6d...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv har jeg alltid vært av disse som fungerer sånn noenlunde "på tross av" og ikke" på grunn av" så det går bra om alle ikke tenker likt enda.

Men jeg er ofte bånn i bøtta om dagen. Det er ganske riktig observert. Alle av oss har ikke vært der håpet gror.

Anonymkode: 5d9fd...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle av oss har ikke vært der håpet gror tror jeg bare. Men nå er det elektroniske vegguret mitt ( som jeg har fått rikelig med batterier til )snart 24.00. På tide å sove litt.😴

Anonymkode: 5d9fd...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhetssøvnen må man prøve å ikke glemme. Men det blir nok en kaffekopp til og nyhetene først tror jeg. Alle har vi vårt vi må tenke på i dag.

Hørte forresten at forskning nå hadde funnet ut at kaffe i alle mengder var usunt. Hva blir det neste.🤔

Anonymkode: 5d9fd...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...