Gå til innhold

Rarheten igjen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Forholder jo meg til det, spurte dere før jeg snakket med sykepleieren i dag. 

Snakk med sykepleieren din om ting du lurer på. Skriv opp spørsmål som dukker opp mellom avtalene på et ark som du tar med til timene. Det er jo sykepleieren du stoler på, sant?

Anonymkode: be1a9...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med sykepleieren din om ting du lurer på. Skriv opp spørsmål som dukker opp mellom avtalene på et ark som du tar med til timene. Det er jo sykepleieren du stoler på, sant?

Anonymkode: be1a9...20c

Ok. Skal gjøre det,stoler på han tror jeg ja. Men er så ambivalent til ting, det er et problem for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med sykepleieren din om ting du lurer på. Skriv opp spørsmål som dukker opp mellom avtalene på et ark som du tar med til timene. Det er jo sykepleieren du stoler på, sant?

Anonymkode: be1a9...20c

Stjernestøv kommer ikke til å kun spørre behandlerne sine før folk på dol slutter å svare henne. Om du ønsker at hun kun skal spørre behandlere (som tross alt kjenner henne best), slutter du å svare i tråder som handler om stjernestøvs psykdom. 

Ps. For et par år siden var Stjernestøv aktiv, med svært gode innspill, om andre tema. Dersom vi slutter å svare henne i disse «jeg har det sånn-og-sånn», og «jeg vil gjøre sånn-og-sånn» kan det være hun blir aktiv i andre tråder igjen. Det tror jeg hun ville hatt godt av :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Stjernestøv kommer ikke til å kun spørre behandlerne sine før folk på dol slutter å svare henne. Om du ønsker at hun kun skal spørre behandlere (som tross alt kjenner henne best), slutter du å svare i tråder som handler om stjernestøvs psykdom. 

Ps. For et par år siden var Stjernestøv aktiv, med svært gode innspill, om andre tema. Dersom vi slutter å svare henne i disse «jeg har det sånn-og-sånn», og «jeg vil gjøre sånn-og-sånn» kan det være hun blir aktiv i andre tråder igjen. Det tror jeg hun ville hatt godt av :) 

Det er jeg enig i. 

Anonymkode: be1a9...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så flink du er som prøver å dra i gang med noe. 😊Så viktig tror jeg også, selv om jeg ikke er like flink sjøl, å  prøve å ikke bare sløve helt hen. Planlegger gåturer med staver stadig ,men i natt kom snøen her så nå er den unnskyldningen.

Anonymkode: d9cd9...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare så flink du er som prøver å dra i gang med noe. 😊Så viktig tror jeg også, selv om jeg ikke er like flink sjøl, å  prøve å ikke bare sløve helt hen. Planlegger gåturer med staver stadig ,men i natt kom snøen her så nå er den unnskyldningen.

Anonymkode: d9cd9...5ae

Hvorfor kan du ikke gå i litt snø? Du har vel vintersko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare så flink du er som prøver å dra i gang med noe. 😊Så viktig tror jeg også, selv om jeg ikke er like flink sjøl, å  prøve å ikke bare sløve helt hen. Planlegger gåturer med staver stadig ,men i natt kom snøen her så nå er den unnskyldningen.

Anonymkode: d9cd9...5ae

Vil prøve å komme i form :) Håper jeg klarer det med xeplion da. Ikke kjekt hvis det er glatt å gå ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare så flink du er som prøver å dra i gang med noe. 😊Så viktig tror jeg også, selv om jeg ikke er like flink sjøl, å  prøve å ikke bare sløve helt hen. Planlegger gåturer med staver stadig ,men i natt kom snøen her så nå er den unnskyldningen.

Anonymkode: d9cd9...5ae

Vil prøve å komme i form :) Håper jeg klarer det med xeplion da. Ikke kjekt hvis det er glatt å gå ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men anger litt nå, mannen sa jeg ikke burde tatt den pga vekta. 

Gått ned to kg på den jeg. Har ikke noe søtsug på den

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, elina777 skrev:

Man går ikke opp av den sa overlegen

Jeg gikk opp masse sist jeg tok den,men får prøve å holde meg i hegslene så kanskje det går bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Men det er tungt å løfte armene over hodet

Ok. Får ser hvordan det går med treningen her nå på xeplion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg gikk opp masse sist jeg tok den,men får prøve å holde meg i hegslene så kanskje det går bra. 

Jeg går opp masse av zyprexa, men ikke xeplion ser det ut til bank i bordet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg går opp masse av zyprexa, men ikke xeplion ser det ut til bank i bordet 

Ok. Håper du ikke går opp på xeplion. Gikk jo opp på risperdal og jeg, det er jo det samme som xeplion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Håper du ikke går opp på xeplion. Gikk jo opp på risperdal og jeg, det er jo det samme som xeplion. 

Men nå teller du jo kalorier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...