Gå til innhold

Kjæresten reiser til familien, uten meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du reagert på det? 

Min kjæreste sin familie bor en liten flyreise unna. Jeg har besøkt familien en gang. Det er lenge siden. Men han tilbyr ikke meg å være med lenger, og reiser alltid uten meg.  

Anonymkode: 74fbe...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert på det? 

Min kjæreste sin familie bor en liten flyreise unna. Jeg har besøkt familien en gang. Det er lenge siden. Men han tilbyr ikke meg å være med lenger, og reiser alltid uten meg.  

Anonymkode: 74fbe...281

Har du spurt om du kan være med?

Anonymkode: 5dd47...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan ville du reagert på det? 

Min kjæreste sin familie bor en liten flyreise unna. Jeg har besøkt familien en gang. Det er lenge siden. Men han tilbyr ikke meg å være med lenger, og reiser alltid uten meg.  

Anonymkode: 74fbe...281

Vi besøker våre respektive familier hver for oss fremdeles, og det føles helt ok. Skjønner ikke helt at dét skal være noe å reagere på? Men, vi venter ikke barn sammen, så situasjonen er jo noe annerledes...

Din kjæreste vet at du har dårlig råd har jeg skjønt, kanskje det spiller en rolle? Kanskje han ikke vil påføre deg ekstra utgifter (flybillett ++)? Kanskje han trenger å snakke med familien i ro og fred om alt som skal skje i livet hans framover, hvem vet? 

For din del ville jeg rettet fokus mot det å få flyttet sammen så raskt som mulig. Når dere bor sammen og har fått barnet vil jo alle slike andre ting endre seg uansett, så lite vits å bråke og gruble mye på dette de siste månedene før fødselen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kayia skrev:

Vi besøker våre respektive familier hver for oss fremdeles, og det føles helt ok. Skjønner ikke helt at dét skal være noe å reagere på? Men, vi venter ikke barn sammen, så situasjonen er jo noe annerledes...

Din kjæreste vet at du har dårlig råd har jeg skjønt, kanskje det spiller en rolle? Kanskje han ikke vil påføre deg ekstra utgifter (flybillett ++)? Kanskje han trenger å snakke med familien i ro og fred om alt som skal skje i livet hans framover, hvem vet? 

For din del ville jeg rettet fokus mot det å få flyttet sammen så raskt som mulig. Når dere bor sammen og har fått barnet vil jo alle slike andre ting endre seg uansett, så lite vits å bråke og gruble mye på dette de siste månedene før fødselen. 

??? 🙄. Jeg forstår ikke mye av svaret ditt. 

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt om du kan være med?

Anonymkode: 5dd47...304

Nei. Jeg regner med en invitasjon. 

Anonymkode: 74fbe...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? 🙄. Jeg forstår ikke mye av svaret ditt. 

Anonymkode: 74fbe...281

Beklager, tok deg for å være en annen. 

Enig med anonym over her, ta det opp med kjæresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg regner med en invitasjon. 

Anonymkode: 74fbe...281

Men det har du (sikkert av ulike grunner) ikke fått. Hvorfor spør du ikke?

Anonymkode: 5dd47...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kayia skrev:

Beklager, tok deg for å være en annen. 

Enig med anonym over her, ta det opp med kjæresten. 

Jeg skal ta det opp med han. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det har du (sikkert av ulike grunner) ikke fått. Hvorfor spør du ikke?

Anonymkode: 5dd47...304

Jeg skal spørre. Jeg forventet invitasjon. Men ok. Jeg spør han. 

Anonymkode: 74fbe...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...