Gå til innhold

Forelskelse? Redsel? Følelser? Ekte kjærlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Kayia skrev:

Nå er det du selv som outer deg, og jeg tillater meg derfor å svare. Slik du har beskrevet ditt tidligere forhold så sa jo han at han ikke ville oppgi sin tidligere kjæreste, at han likevel kom til deg for å ha sex, og at hans oppførsel fikk deg til å føle deg sjalu og mistenksom. Etterhvert sa han vel faktisk også at han ikke hadde følelser for deg men ville ha sex med deg likevel.

Jeg kan forsikre deg om at det ikke er noe i din historie som ligner på hvordan jeg og min kjæreste har det :) 

Men du, logg av dol nå og kos deg heller i sofaen med samboeren din ;) 

 

Jeg trodde at han virkelig hadde følelser for meg. Dette med ekskjæresten var helt feil for meg men han viste og sa ting som gikk på at han elsket meg og at jeg betydde mye. Du har ikke helt fått med deg all tiden vi tilbrakte og hvor mye han viste som lett kunne tenkes som trygg kjærlighet selv om denne tåpelige situasjonen med eksen hans surret rundt forholdet. Han sa at han overhodet ikke følte en forelskelse for eksen. Men at det følte han for meg. Men tilslutt så dumpet han meg og jeg var dum som i det hele tatt fortsatte å ha sex med han med tanke på at han allerede hadde dumpet meg og såret meg.  Jeg har tydelig ikke helt klart å formidle situasjonen som den helt var. Men nå er jeg lykkelig over å ha funnet en mye penere og itilegg snillere og mer oppegående mann. Jeg er glad det skjedde. Jeg fikk noe som jeg faktisk synes er bedre på alle måter. 

 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at han virkelig hadde følelser for meg. Dette med ekskjæresten var helt feil for meg men han viste og sa ting som gikk på at han elsket meg og at jeg betydde mye. Du har ikke helt fått med deg all tiden vi tilbrakte og hvor mye han viste som lett kunne tenkes som trygg kjærlighet selv om denne tåpelige situasjonen med eksen hans surret rundt forholdet. Han sa at han overhodet ikke følte en forelskelse for eksen. Men at det følte han for meg. Men tilslutt så dumpet han meg og jeg var dum som i det hele tatt fortsatte å ha sex med han med tanke på at han allerede hadde dumpet meg og såret meg.  Jeg har tydelig ikke helt klart å formidle situasjonen som den helt var. Men nå er jeg lykkelig over å ha funnet en mye penere og itilegg snillere og mer oppegående mann. Jeg er glad det skjedde. Jeg fikk noe som jeg faktisk synes er bedre på alle måter. 

 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lurer på om du er klar over at du ved å gjenta denne historien vedlikeholder de vonde følelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kayia skrev:

Nå er det du selv som outer deg, og jeg tillater meg derfor å svare. Slik du har beskrevet ditt tidligere forhold så sa jo han at han ikke ville oppgi sin tidligere kjæreste, at han likevel kom til deg for å ha sex, og at hans oppførsel fikk deg til å føle deg sjalu og mistenksom. Etterhvert sa han vel faktisk også at han ikke hadde følelser for deg men ville ha sex med deg likevel.

Jeg kan forsikre deg om at det ikke er noe i din historie som ligner på hvordan jeg og min kjæreste har det :) 

Men du, logg av dol nå og kos deg heller i sofaen med samboeren din ;) 

 

Haha ler av det i dag. Det var ikke direkte sjalusi. Det var en følelse om at forholdet var galt med at han måtte eksen alene. Jeg må le av det i dag for fyren ser ikke bra ut i mine øyne og han er ikke noe god inni seg heller. Null tap. :)

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er jeg lykkelig over å ha funnet en mye penere og itilegg snillere og mer oppegående mann.

Da syns jeg du bør roe deg ned og nyte denne pene og snille mannen, framfor å lage tråd på tråd om tvil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Lurer på om du er klar over at du ved å gjenta denne historien vedlikeholder de vonde følelsene.

Ingen vonde følelser annet enn min egen tro og tanke på kjærlighet iblant. Men kjæresten min har sagt at han er over hodet ikke som min eks. Han er selv sjokket over at jeg lot meg behandle så dårlig. Men han vet at jeg er fornøyd med han og at jeg er faktisk glad for at jeg ble dumpet for ellers så hadde jeg aldri møtt noe bedre. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Da syns jeg du bør roe deg ned og nyte denne pene og snille mannen, framfor å lage tråd på tråd om tvil. 

Roe meg ? Forsøker du å være frekk ? Ja han er den peneste og beste mannen jeg har hatt. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Roe meg ? Forsøker du å være frekk ? Ja han er den peneste og beste mannen jeg har hatt. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Ja roe ned. Dropp grubling og skriverier om eksen, dropp å gjenta historien både for oss og deg selv. Fokuser heller på å nyte han du er sammen med nå, endelig bor sammen med, og er nyforlovet med. Greier ikke å se hva som kan oppfattes som frekt med dét?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kayia skrev:

Da syns jeg du bør roe deg ned og nyte denne pene og snille mannen, framfor å lage tråd på tråd om tvil. 

Tråden handler ikke bare om tvil og temaet handler ikke om kjæresten min. Det handler mer om andre ting.  Tror du misforsto tråden. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Ja roe ned. Dropp grubling og skriverier om eksen, dropp å gjenta historien både for oss og deg selv. Fokuser heller på å nyte han du er sammen med nå, endelig bor sammen med, og er nyforlovet med. Greier ikke å se hva som kan oppfattes som frekt med dét?

Jeg mener at du Kayia burde vært mer av forumet. Du er her ganske mye med tanke på dine lykkelige omstendigheter.  

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kayia skrev:

Ja roe ned. Dropp grubling og skriverier om eksen, dropp å gjenta historien både for oss og deg selv. Fokuser heller på å nyte han du er sammen med nå, endelig bor sammen med, og er nyforlovet med. Greier ikke å se hva som kan oppfattes som frekt med dét?

Fra mitt syn så virker det som om du har problemer i livet ditt siden du er så mye her inne. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden handler ikke bare om tvil og temaet handler ikke om kjæresten min. Det handler mer om andre ting.  Tror du misforsto tråden. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Mulig jeg har misforstått temaet, men det er fort gjort når du nevner eksen allerede i ditt andre innlegg ;) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at du Kayia burde vært mer av forumet. Du er her ganske mye med tanke på dine lykkelige omstendigheter.  

Anonymkode: 448ed...9f7

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra mitt syn så virker det som om du har problemer i livet ditt siden du er så mye her inne. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Haha det første innlegget skal jeg gi deg HELT rett i, jeg er ALT for mye på dol i perioder :D Men jeg er selvfølgelig aldri på dol når jeg er med venner eller kjæresten, er du? Dere bor jo sammen nå, så dere er vel sammen ganske mye da? :) 

Det siste innlegget ditt skjønte jeg ikke. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kan ha et hektisk liv med arbeidet sitt, og dersom man bodde eller bor et godt stykke unna hveandre så er det ikke alltid like lett å treffes. Men det behøver ikke å bety at det ikke er rette kjærligheten. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Jeg vet ikke helt hva du vil fram til med denne kommentaren. Det ser ut som du går i forsvar når jeg beskriver hvordan jeg opplever det. Hvorfor det? Sliter du med å overbevise deg selv om at han virkelig er forelsket i deg? Og blir du motløs når jeg forteller at min kjæreste gladelig ofret alt annet for å treffe meg den første tida ?

Jeg har ikke med et eneste ord i det første innlegget ment noe om det du skriver, jeg bare svarte på spørsmålet hva forelskelse er.

Og når jeg forteller at vi bare MÅTTE treffes, presterer du å skrive:

Det handler ikke om kjærlighet eller forelskelse. Det kan være kun begjær eller for å få tilfredsstillt sine egne drifter. 

Igjen: Du "skyter ned" det jeg skriver, for slik har ikke dere det. Hele hensikten med denne tråden er sannsynligvis å få bekreftelse på at det du opplever er sann kjærlighet. Men det er det nok bare dere to som kan finne ut av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra mitt syn så virker det som om du har problemer i livet ditt siden du er så mye her inne. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Er det en sammenheng mellom DOL-tid og problemer, slik at målet egentlig er at vi alle skal forsvinne herfra?

Forsøk å se framover nå, ikke bakover eller "innover". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ler av det i dag. Det var ikke direkte sjalusi. Det var en følelse om at forholdet var galt med at han måtte eksen alene. Jeg må le av det i dag for fyren ser ikke bra ut i mine øyne og han er ikke noe god inni seg heller. Null tap. :)

Anonymkode: 448ed...9f7

 

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at han virkelig hadde følelser for meg. Dette med ekskjæresten var helt feil for meg men han viste og sa ting som gikk på at han elsket meg og at jeg betydde mye. Du har ikke helt fått med deg all tiden vi tilbrakte og hvor mye han viste som lett kunne tenkes som trygg kjærlighet selv om denne tåpelige situasjonen med eksen hans surret rundt forholdet. Han sa at han overhodet ikke følte en forelskelse for eksen. Men at det følte han for meg. Men tilslutt så dumpet han meg og jeg var dum som i det hele tatt fortsatte å ha sex med han med tanke på at han allerede hadde dumpet meg og såret meg.  Jeg har tydelig ikke helt klart å formidle situasjonen som den helt var. Men nå er jeg lykkelig over å ha funnet en mye penere og itilegg snillere og mer oppegående mann. Jeg er glad det skjedde. Jeg fikk noe som jeg faktisk synes er bedre på alle måter. 

 

Anonymkode: 448ed...9f7

Hvis en lykkelig person lirer av seg så mye gugge som du gjør, er jeg jomfru Maria. Hadde du vært lykkelig, ville du ha hevet deg over alt som var feil i fortida, tilgitt dine uvenner og smilt til verden. Og vi har bare fått din versjon av historien med eksen  Han ville sikkert ha fortalt en ganske annen versjon hvis han slapp til.

Endret av Babette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at han virkelig hadde følelser for meg. Dette med ekskjæresten var helt feil for meg men han viste og sa ting som gikk på at han elsket meg og at jeg betydde mye. Du har ikke helt fått med deg all tiden vi tilbrakte og hvor mye han viste som lett kunne tenkes som trygg kjærlighet selv om denne tåpelige situasjonen med eksen hans surret rundt forholdet. Han sa at han overhodet ikke følte en forelskelse for eksen. Men at det følte han for meg. Men tilslutt så dumpet han meg og jeg var dum som i det hele tatt fortsatte å ha sex med han med tanke på at han allerede hadde dumpet meg og såret meg.  Jeg har tydelig ikke helt klart å formidle situasjonen som den helt var. Men nå er jeg lykkelig over å ha funnet en mye penere og itilegg snillere og mer oppegående mann. Jeg er glad det skjedde. Jeg fikk noe som jeg faktisk synes er bedre på alle måter. 

 

Anonymkode: 448ed...9f7

Jada, du har funnet en som er penere og snillere og som du liker bedre. Likvel klarer du ikke å glemme eksen, det er temmelig obvious. Det er vel ikke alltid slik at det er de pene og snille man forelsker seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Babette skrev:

 

Hvis en lykkelig person lirer av seg så mye gugge som du gjør, er jeg jomfru Maria. Hadde du vært lykkelig, ville du ha hevet deg over alt som var feil i fortida, tilgitt dine uvenner og smilt til verden. Og vi har bare fått din versjon av historien med eksen  Han ville sikkert ha fortalt en ganske annen versjon hvis han slapp til.

I ethvert innlegg på forumer er det en person som forteller sine historier så her er det ikke snakk om at man skal ha to historier. Jeg har funnet en penere mann og en mann som oppfører seg på en snillere måte. Men såklart har alle sin historie. Jeg er anonym og har aldri vært ute etter noe annet enn å skrive som anonym og snakke om alt mulig.  Alle har sine problemer. Og det kan jeg garantere at dere har også. Altså om dere synes alt jeg skriver er helt på tryne så slutt å være i tråder jeg oppretter. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Babette skrev:

Jada, du har funnet en som er penere og snillere og som du liker bedre. Likvel klarer du ikke å glemme eksen, det er temmelig obvious. Det er vel ikke alltid slik at det er de pene og snille man forelsker seg i.

Jeg har sagt det. Jeg ville aldri ha byttet tilbake med hva jeg hadde. Aldri. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Babette skrev:

Jada, du har funnet en som er penere og snillere og som du liker bedre. Likvel klarer du ikke å glemme eksen, det er temmelig obvious. Det er vel ikke alltid slik at det er de pene og snille man forelsker seg i.

Jeg er kun forelsket i kjæresten. Jeg føler ingen forelskelse for noen andre om du lurer. 

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Babette skrev:

Jada, du har funnet en som er penere og snillere og som du liker bedre. Likvel klarer du ikke å glemme eksen, det er temmelig obvious. Det er vel ikke alltid slik at det er de pene og snille man forelsker seg i.

Skal jeg lyve å si at jeg har en pen og snillere kjæreste men at jeg er forelsket i eksen? Om jeg sa det så ville det vært en stor løgn. Men du ville nok blitt godt fornøyd med den løgnen ;)

Anonymkode: 448ed...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...