Gå til innhold

Noen som har gjenkjent personer her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg har blitt gjenkjent 3 ganger tror jeg, den ene prater jeg med innimellom, hun er ikke her inne lengre nå. :) Dette er fra dols barndom da vi ikke var så nøye på det og la ut på det ene og det andre om oss selv.

Ellers har jeg nylig gjenkjent en dol'er på fb takket være ting h*n har fortalt om seg selv her inne og en spesiell interesse.

Da må interessen være meget spesiell, for det er vanskelig. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må interessen være meget spesiell, for det er vanskelig. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Jepp. :) H*n har fortalt en del ting om seg selv som gjorde det enkelt å identifisere vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Jepp. :) H*n har fortalt en del ting om seg selv som gjorde det enkelt å identifisere vedkommende.

Og dermed spør jeg rett ut: er det meg som du tror du gjenkjenner? :) . Jeg har dessuten ikke en helt spesiell hobby. Og ingen åpen facebookside. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Jepp. :) H*n har fortalt en del ting om seg selv som gjorde det enkelt å identifisere vedkommende.

Jeg fortalte en gang til en bruker som jeg skrev om visse hobbyer med her inne om hvem vi var. Noe jeg aldri skulle gjort, fordi jeg vet jo ikke om jeg kan stole på vedkommende. Men ellers har jeg ikke fortalt det til noen andre. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dermed spør jeg rett ut: er det meg som du tror du gjenkjenner? :) . Jeg har dessuten ikke en helt spesiell hobby. Og ingen åpen facebookside. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Hvordan i all verden skal jeg kunne gjenkjenne en anonym? Nei, dere går jeg stort sett i surr i gitt. Det er med nick jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Hvordan i all verden skal jeg kunne gjenkjenne en anonym? Nei, dere går jeg stort sett i surr i gitt. Det er med nick jeg snakker om.

Altså jeg mener : om du visste hvem jeg var i virkeligheten? Du vet hvem jeg snakker om nå for du kjenner jo igjen anonyme brukere ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg fra det virkelige liv? Det er lett å håpe på at man er anonym her inne. Jeg vet at jeg har skrevet mye, men ikke for å diskutere det. Men er det noen som helt klart har gjenkjent bruker her inne, altså klart å koble hvem personen er? 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Vet ikke. Jeg bruker mitt ekte navn her inne, men kjenner ingen andre her på brukernavn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg mener : om du visste hvem jeg var i virkeligheten? Du vet hvem jeg snakker om nå for du kjenner jo igjen anonyme brukere ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Nei, jeg aner ikke hvem du er i virkeligheten. Men ja, jeg tar deg veldig ofte igjen i trådene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nei, jeg aner ikke hvem du er i virkeligheten. Men ja, jeg tar deg veldig ofte igjen i trådene her inne.

Det er godt å vite at du ikke vet. For jeg ønsker å leve et anonymt liv, uten at det jeg skriver om min angst skal komme ut. Det er noe jeg ønsker å holde for meg selv i det virkelige liv. Jeg lever ganske anonymt i virkeligheten, og ingen i omgangskretsen vet om alt jeg skriver her. Jeg holder det meste skjult. Derfor skal det være ganske vanskelig å gjenkjenne meg for dem også. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo nesten paranoid av å være her inne ;) . Ikke rart at kjendiser sliter ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Har du noen gang vært på VG Debatt? Var medlem der før, og du verden så mye rart som hang der, og jeg mener det ikke i positiv forstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, knutgarvik skrev:

Har du noen gang vært på VG Debatt? Var medlem der før, og du verden så mye rart som hang der, og jeg mener det ikke i positiv forstand. 

Nei jeg har aldri vært på vg debatt. Og jeg er ikke noe rart. Men nei jeg har ikke vært der. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, knutgarvik skrev:

Har du noen gang vært på VG Debatt? Var medlem der før, og du verden så mye rart som hang der, og jeg mener det ikke i positiv forstand. 

Men å henge på forum er ikke bra egentlig. Er glad for at jeg ikke var på vg forum. Men ble litt nysgjerrig på å se innom der siden du skrev at det var mye rart der :)))

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg fra det virkelige liv? Det er lett å håpe på at man er anonym her inne. Jeg vet at jeg har skrevet mye, men ikke for å diskutere det. Men er det noen som helt klart har gjenkjent bruker her inne, altså klart å koble hvem personen er? 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Jeg har. Både deg og andre. Neida har ikke det. Eller jo kanskje. 

Obs. Minst en av disse setningene er løgn muahahaha:)

Anonymkode: d2af8...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men å henge på forum er ikke bra egentlig. Er glad for at jeg ikke var på vg forum. Men ble litt nysgjerrig på å se innom der siden du skrev at det var mye rart der :)))

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Hvis du sliter psykisk er forum som Doktoronline og Si Det med Ord de beste etter min mening. 

Det kan gå litt røft for seg på VGD. Mye personangrep og ikke verdens beste diskusjonsteknikk der. Selvfølgelig er der mye bra mennesker også, men føler det blir færre av de. Derfor jeg trakk inn årene selv som medlem der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, knutgarvik skrev:

Hvis du sliter psykisk er forum som Doktoronline og Si Det med Ord de beste etter min mening. 

Det kan gå litt røft for seg på VGD. Mye personangrep og ikke verdens beste diskusjonsteknikk der. Selvfølgelig er der mye bra mennesker også, men føler det blir færre av de. Derfor jeg trakk inn årene selv som medlem der :)

Ja det er litt røffe mennesker på forumene. I mitt virkelige liv så er det ikke annet enn en som kan være litt røff i ord iblant. Ingen andre. Men på forum : mange. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg fra det virkelige liv? Det er lett å håpe på at man er anonym her inne. Jeg vet at jeg har skrevet mye, men ikke for å diskutere det. Men er det noen som helt klart har gjenkjent bruker her inne, altså klart å koble hvem personen er? 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Har gjennkjent 3-4 stykker på Facebook.

Anonymkode: f1abd...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, knutgarvik skrev:

Hvis du sliter psykisk er forum som Doktoronline og Si Det med Ord de beste etter min mening. 

Det kan gå litt røft for seg på VGD. Mye personangrep og ikke verdens beste diskusjonsteknikk der. Selvfølgelig er der mye bra mennesker også, men føler det blir færre av de. Derfor jeg trakk inn årene selv som medlem der :)

Vet du om det er mange norske diskusjonsforum? Jeg har aldri vært på vg sin. Jeg vet ikke om mange forum. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har gjennkjent 3-4 stykker på Facebook.

Anonymkode: f1abd...9b3

Veldig bra gjort. Jeg klarer ikke å gjenkjenne noen på Facebook. Er vel to personer som har fortalt hvem de er på Facebook til meg men jeg har vel glemt ut navnet til begge to. For faktisk: det interesserer meg ikke om hvem som er hvem osv. Jeg liker bare å skrive helt anonymt. Og det bryr meg faktisk ikke å vite hvem folk er her inne.  Jeg høres sikkert lite interessert ut men jeg er ikke her for å vite noe. Jeg har vært her for å bare skrive og utveksle erfaringer anonymt, samt dele litt underholdning anonymt. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig bra gjort.

Ikke så vanskelig hvis man husker detaljer og klarer legge sammen to og to.

Anonymkode: f1abd...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...