Gå til innhold

Noen som blir bedre av å gå til behandler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne dessverre ikke hjelpe. Skulle ønske jeg kunne det bare. 

Anonymkode: 57c71...2ad

Når en skriver forsvinner jo en stor komponent i kommunikasjonen. Det er kanskje lettere å tolke noe negativt enn når en møtes om face og også får med seg kroppsspråk og tonefall. Nie slikt som har skjedd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Villanda skrev:

Når en skriver forsvinner jo en stor komponent i kommunikasjonen. Det er kanskje lettere å tolke noe negativt enn når en møtes om face og også får med seg kroppsspråk og tonefall. Nie slikt som har skjedd her?

Jeg beklager måten jeg ordla meg på, jeg ser den kan misforstås. 

Anonymkode: 57c71...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager måten jeg ordla meg på, jeg ser den kan misforstås. 

Anonymkode: 57c71...2ad

Forstår ikke hva galt du har skrevet. Annet enn at du stadig beklager noe jeg ikke forstår hvorfor.

Anonymkode: d81ae...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er blitt så bra som det kan, andre ting sliter jeg fortsatt med. Men jeg kan nevne at jeg er blitt mye bedre til å takle panikkanfall, og det er ikke så ofte jeg har det heller nå. GAD-problemer er det mindre av.  Selvskading har jeg klart å slutte med, noe jeg syntes var laaaaangt vanskeligere enn å slutte og røyke. Det siste gjorde jeg på dagen, og det er ti år siden snart. Nå er det andre saker som er viktigere i forhold til det å ha en behandler, men jeg vil ikke gå inn på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...